1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Hitman III

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 12 jun 2020.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Heb toch 't idee dat we in deel 3 uiteindelijk Lucas ook moeten ruimen. Of Diana zelfs.
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Deze week Hitman 2 doorgespeeld. Jammer dat je vrij snel door de game heenbent aangezien het maar 5 levels zijn. Nu aan het overwegen om de 2 extra levels te kopen, New York en Haven Island ( update naar gold edition nu 20 euro ) of af te wachten op Hitman 3 aangezien je ze daar misschien gewoon bij krijgt.

    Ps. Hitman 3 als ik tussen de normale versie en de Deluxe versie kijken zitten er bij de deluxe versie geen extra missies/levels in? Zoniet dan ga ik voor de normale versie.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2020
    AgentSmith vindt dit leuk.
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    De Deluxe biedt alleen extra content in de zin een soundtrack, costumes, wapens en de game is geoptimaliseerd voor Series X en PS5. Koop je de reguliere (disc) versie van de game dan speel je alleen de One/PS4 versie.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Je kunt gratis updaten naar next gen hoor.
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Wat ik zo had vernomen heeft alleen de Deluxe versie de Smart Delivery optie, regular editie is gelijk aan peasant editie.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Next-Gen Upgrades

    Console players who pre-order or purchase a physical copy of HITMAN 3 (either Standard or Deluxe) on the current generation of consoles (PS4/Xbox One), will receive a free upgrade to the next-gen version of the game for no additional cost.

    Valt gelukkig mee :)
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Dan hebben ze dat veranderd, had het hier in het topic met @NLegendkiller erover dat disc en digital standaard editie eigenaren gewoon achtergelaten zouden worden. Maar nu wel gewoon een juiste beslissing, de Hitman fans die ik spreek op de officiële fora waren uiterst angry dat dit werd gedaan, zo ook destijds bij Hitman 1 (2016) dat alles dlc episodes zou worden uitgebracht. Zijn ze met Hitman 2 ook van teruggekomen.

    Wel erg veel zin aan 3, needless to say dat ze op dag 1 ook hier wordt gespeeld.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570

    Je haalt wat dingen door elkaar denk, en episodic is iets heel anders dan een next gen upgrade dus snap niet wat dat hier mee te maken heeft.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2020
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik weet wat het verschil is tussen episodic en dlc. Ik probeer aan te geven dat Hitman I van de huidige trilogy episodic was en de core fans er niet happy mee waren. Als je even terug scrolt zie je een dialoog tussen @NLegendkiller en moi waarin destijds was besloten om de komende Hitman 3 in met de perks van next Gen mee te geven aan de Deluxe owners.
    Blijkbaar is dat dus nu aangepast. Je hoefde je post voor mij niet aan te passen, had het al gelezen ;)
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Het is nooit aangepast. Het is altijd al zo geweest dat de fysieke versie een standaard next-gen upgrade krijgt.

    Dit komt letterlijk uit dezelfde bron als de quote die NLegendkiller gaf:

    Bron:
    https://www.ioi.dk/hitman-3-pre-order/

    Of de originele versie van die post:
    https://www.hitmanforum.com/t/hitman-3-preorders/46638

    Hier worden de fysieke versies inderdaad niet benoemd, maar daaruit kun je niet de stellige conclusie trekken dat deze geen upgrade krijgen. Er was op dat moment slechts geen informatie over de fysieke versies.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2020
    Tyrant vindt dit leuk.
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Het is geen leveltje leveltje game he, zoveel manieren om 1 level te completen.
     
    Nol vindt dit leuk.
  12. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Dat klopt. Maar bij de vroegere delen had je wel 15+ levels. Nu zijn ze vaak wel groot maar ik ben na 2x uitspelen van een level wel uitgekeken.

    Zonet voor 9 euro de hitman 2 expension pass gekocht. 4 nieuwe levels erbij prima prijs. Kan er weer 2 avonden tegen :)
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2020
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Vorige week Hitman 2 ook voor het eerst uitgespeeld. Blijft toch wel echt een heerlijke franchise.

    Hoogtepunt blijft toch wel die missie waarbij je met je 2 ballers opgebaard ligt en door Diana 'wakker' wordt gekust. #nosimp
    Hopelijk komen ze ooit met een Remaster van de oorsponkelijke eerste 2 Hitmans. Silent Assasin vroeger helemaal kapot gespeeld.
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    " HITMAN 3 players can import locations from the previous games in the trilogy and have more than 20+ locations under one roof. All of the improvements to rendering, animation and AI introduced with HITMAN 3 can be enjoyed across all three games, making HITMAN 3 the ultimate place to play the entire World of Assassination trilogy. "

    Ik vind bovenstaande toch wel interessant, dan zou dat betekenen dat Hitman 3 toegang geeft tot verbeterde versies van de eerdere delen.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Dat klopt inderdaad. Maar wel enkel als je de Hitman 1 en 2 al hebt aangeschaft uiteraard.
     
  17. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik heb de voorgaande delen nog niet gespeeld. Is er al iets bekend over een collectie met alle delen? :)
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Volgens mij nog niet... Digitale versie van Hitman 2 Gold edition is nu in de aanbieding in de store voor 20,- Euro. Die had ik zelf ook nog niet gespeeld, dus die heb ik er ook maar gelijk bijgenomen :)
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2021
    Romanista vindt dit leuk.
  19. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik zie het ja. Dat is geen geld voor zoveel content!
     
    Nol vindt dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat kon bij 2 natuurlijk ook al.
    Wel tof, gun IOI ook wel de centen. Goeie gasten.
     

Deel Deze Pagina