1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin’s Creed: Valhalla

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 9 jan 2020.

  1. Nanek

    Nanek Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    23
    Haha, inderdaad. Dat stond uit. Kon met de rechter joystick weer aanzetten.
    Stond al uit vanaf het moment dat ik begonnen ben :x
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Net 10 uur bezig. Powerlevel van 35. Dat is nog veel te laag om Noorwegen te completen dus. De zon op het ijs is wel en water is wel echt mooi gedaan. Ik ben niet zo van de photomodes maar ik zou hem bijna gebruiken.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgens mij is de andere regio in Noorwegen toch level 160? Dat dit ik nu met 40 uur net aan :+
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ja ik dacht een ijsbeer aan te kunnen. Ben heel goed geworden in wegrennen.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee hoor is helemaal niet te laag. Het Noorden van Noorwegen heeft geen vijanden. Het level is wel hoog maar je moet ook geen bewakers aanvallen die vriendschappelijk zijn.

    Je kunt gerust naar Engeland geen probleem. Eenmaal in Engeland kun je ook altijd weer terug.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    340 volgens mij. :+
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Een of andere gast die een duel wil is nog te sterk, zelfde als die ijsbeer dus.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zpu toch Engeland proberen en later terugkomen. Engeland is lev el 30 ongeveer.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gewoon naar Engeland gaan. Ik heb de game al uitgespeeld en kan het weten. Maar om spoilers te voorkomen doe ik daar verder geen uitspraken over. Engeland is het belangrijkste deel van de game. :)
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Nu inmiddels rond de 55. 2 alliances gevormd. Vooral schatkisten aan het zoeken. Vermaak me wel, kan alleen de zealots nog niet aan.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De meeste kun je nog lang niet aan. ;)
     
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Net Noorwegen verlaten op 't eerst mogelijke moment. Eerste indruk van de game: moeizaam!

    Sinds AC1 niet meer gespeeld, maar ubisoft lijkt wel stil te hebben gestaan terwijl games als God of War en Horizon er ver voorbij streven. Grafisch, interactie met de wereld (zelfs het klimmen en de parcour running), cutscenes, combat; eigenlijk in vrijwel alles. Het klopt vooralsnog allemaal net niet in Valhalla.

    Ik ga de game nog een eerlijke kans geven in England, maar vooralsnog zit ik er echt niet lekker in.

    Herkenbaar?
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2020
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Niet echt. Vond het op zich prima spelen. Zeker als je wat meer combat opties opent. Het gevoel was niks mis mee. Wel dat je na 20 tot 25 uur zoiets hebt van waar gaat dit heen en het blijft maar duren.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee.
     
  15. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Nee. Wat is er grafisch mis met de game dan? Of speel je het op een Rabo scanner
     
    rubenpol007 en Nanek vinden dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Na hoeveel uur kan je op een gigantische wolf rijden? Dat is het enige wat ik wil.
     
  17. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    nee heerlijke game, en grafisch erg mooi!
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Wel dat als je eindelijk Noorwegen verlaat en op naar Engeland gaat je dan weer uit die fucking Animus moet. Voor de rest is het gewoon een standaard AC meets Witcher meets Vikings.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat van de Animus komt amper voor in de game, dus maak je daar niet te druk om.
     
  20. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ja bizar dat dat er nog steeds in zit. Doet voor mij echt mega afbreuk aan de ervaring.

    Magoe, van Noorwegen dus not impressed. Engeland lijkt er beter uit te zien. Instabiele framerate dat wel (speel op ps4slim op 4k/hdr tv). Maarrreeee zowel God of War als Horizon zagen er toch VEEL beter uit ofnie? Zelfs de cutscenes lopen klungelig in elkaar over.

    En dan die combat. Ben aan 't dual wielden maar dat lijkt niet veel impact te hebben. Enige wat ik doe ik dodgen en dan weer op de rechter trigger rammen. Zijn er specs die de combat interessanter maken?
     

Deel Deze Pagina