ik snap er niets van. mijn motoGP2 motor was oranje (ondhoud dat), ik start de volgende ochtend mijn xbox op om nog een paar uurtjes live te gaan... doen de kleuren raar en is mijn motor groen weet iemand hoe dit komt licht het aan de xbox of aan de tv of nog iets anders???
kijk wat er dicht bij je tv staat, dit kan het probleem zijn elektrische apparaten willen wel eens de kleuren van (gedeelte) het beeld veranderen. als dit alleen de kleur (van oranje naar groen) verandering is ligt het hier niet aan. P.S. soms krijg ik een paarse vlek op mijn beeld vanwege mijn wekker als je die weghaalt is het niet meer paars
kijk of die bij een ander spel ook raar doet. kijk ook of er verkleuring op de tv is als je gewoon tv kijkt(dan kan het te maken hebben met spullen die rond je tv staan) magnetische velden en kijk ff met een andere console of er dan ook iets raars gebeurd. anders ligt het denk ik aan je xbox.
Als het alleen maar jouw motor is kan het zijn dat door een bug of iets anders de kleur motor is veranderd denk ik
oke ga ik eve probeeren zal ik wel mijn hele kamer moeten verbouwen er staat nogal wat electriche aparaaten