1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Dat btc zo goed staat is super goed nieuws ook voor de Alts. Flink wat van dat geld dat verdiend is met btc vloeit vloeit door naar Alts. Dan is het echt alt season. M'n portfolio in usdt gaat nog best aardig maar m'n btc waarde niet.... gaat vanzelf weer veranderen.

    Die arme mensen die destijds btc hebben gekocht om 18k en hem in paniek op 3k hebben verkocht en nu dit zien... Auw.
     
  2. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Helemaal mee eens hoor! BTC is king en die trekt de kar.
    Goede dag voor ETH en VET ook nu :D!

    Over die arme mensen: tja, maar dan kocht je ook echt alleen voor de gains.

    @FinalBob, wat vindt jij van LTO Network? Hoor er veel goede dingen over, een Nederlandse VET waarbij zo goed als alle transacties al echte bedrijven zijn. Nog maar 25m marketcap.
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Heb zelf wat LTO aangeschaft na er op Tweakers e.e.a. over te hebben gelezen. Zijn iig serieus bezig en hebben werkend product. Afgelopen week +40% ook, maar in huidige markt zegt dat niet zoveel.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    https://mobile.twitter.com/ltonetwork
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    VRA gaat lekker de laatste weken. Voorlopig stake ik nog even door
     
    Dududu vindt dit leuk.
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Zit meer voor de fun in bitcoin. Maar sinds de zomer wel weer lekker omhoog. Dubio om uit te betalen... is hier een eenduidig antwoord op te geven? Cashen of laten staan!?
    Gaat over een paar duizend
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nee niemand kan er iets zinnigs over zeggen. Als je er voor de fun in zit kan je je initiƫle investering uit cashen? Dan heb je daadwerkelijk fun money en kan je iig je oorspronkelijke investering niet meer verliezen, haalt lekker de druk eraf.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ik laat het denk ik staan. Gewoon jaartje of 5. Niet teveel naar omkijken, wordt het een beetje vergeten geld
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ik heb nu Mycelium als wallet maar die geeft laatste tijd vaak een error.
    Kunnen jullie mij een alternatief aanraden? Ga niet meer doen dan laten staan, hoogstens uitbetalen.
    Gebruik het niet als betaalmiddel
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Iemand nog leuke crypto tips om in te duiken? Zit 90% BTC/ETH, maar vind het wel leuk om met die andere 10% wat te spelen. Momenteel bestaat dat uit ZIL, UTK, VID en LTO (laatste twee van Nederlandse bodem). LTO met name lijkt gewoon al een hele stabiele business te draaien met veel volume, maar nog een relatief lage market cap.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik HODL nog steeds VeChain :p
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    Er zullen vast nog wat alts interessant zijn, maar het gros van de alts doet op dit moment niet zoveel, behalve als je daytrade. Ik ben benieuwd wanneer het echte alt season weer van start gaat, want Bitcoin moet toch wel weer binnenkort een plafond gaan raken. Tenminste, dat zou je verwachten als je kijkt naar het verleden. :+
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    30k ondertussen. 8)

    Edit: Lol, maak er maar 31k van binnen een half uur.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2021
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ja bizar. Aan de ene kant verwacht ik een enorme correctie, want die is er sinds de eerste nieuwe ATH niet geweest. Maar aan de andere kant komt het nu overal op het nieuws, lees je meer en meer over investeringsmaatschappijen die in BTC stappen... dus kan me ook voorstellen dat het nog wel even door gaat. Hoop vooral dat die investeerders ook de mooie kans van ethereum binnenkort eens zien :p
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Dit weekend al weer 2 kennissen die een whatsappje stuurden. "Jij deed toch iets met bitcoin? Moet ik nu instappen?"
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    En wat heb je ze aangeraden?:+
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Alts gaan lekker vandaag! Wip wap met BTC
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    DCA. Dollar Cost Averaging. Iedereen kan ook wel zien dat een correctie er aan zit te komen, beetje sneu om dan op de ATH te kopen om vervolgens 2 jaar onder water te staan. Ik ben sinds 2017 bezig, heb grote winsten gehad, maar ook de nodige dips meegemaakt, doordat ik ook in lage tijden juist heb bijgekocht heb ik nu een heerlijk portfolio.
     

Deel Deze Pagina