1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    PSN Games Januari



    PS4.
    Shadow of the Tomb Raider
    Greedfall

    PS5.
    Maneater
     
    Tyrant en Yi-Long vinden dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    "Get your first in-engine look at the first-person sequel S.T.A.L.K.E.R. 2 and its Zone through the eyes of its main protagonist, Skif. As developer GSC Game World puts it, this teaser represents "how the game actually feels: fast-paced change of scenery, ominous landscapes and the ever-present"

    PC, Xbox Series X|S, no release date
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik ben wel in voor een moderne Stalker game. :thumbs:
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Volgende week een week lang gratis in de Epic Store:




    Yup, Battlefront 2 Celebration Edition. Dit is een gave game mensen. En deze week:




    Totaal iets anders, Crying Suns. Maar een erg sfeervolle indie titel.
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    GEANNULEERDE REMAKE VAN TOMB RAIDER IS ONLINE GELEKT
    GAME KAN NU GEDOWNLOAD WORDEN

    Een geannuleerde remake van de oorspronkelijke Tomb Raider is online gelekt, waardoor mensen hem nu kunnen spelen.
    Tomb Raider: 10th Anniversary Edition werd voor zover bekend rond 2005 ontwikkeld bij Core Design. Het oorspronkelijke ontwikkelteam achter het origineel maakte deze remake van de eerste Tomb Raider-game. In 2006 werd het spel echter geannuleerd.

    Online is nu een versie van deze remake beschikbaar. De versie heet 'Indiana Jones', omdat kort na het annuleren van de game, Core Design een reskin wilde ontwikkelen van het spel met Indiana Jones in de hoofdrol. Ook die game werd uiteindelijk geannuleerd.

    Spelers kunnen de game hier downloaden. Via de link is ook een beschrijving te vinden van hoe de game opgestart kan worden. Hieronder zijn wat alfabeelden van de oorspronkelijke remake te vinden.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ze spreken over 4k Ultra HD. Dan moeten ze lijkt me wel iets meer doen dan alleen upscaling.

    Alsnhet geluid ook geremasterd is is er weinig nodig. De games zijn betreft besturing en gameplay niet gedateerd. Ik zou weinig aanpassingen weten die de moeite zijn. De games zijn van zichzelf al goed genoeg.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Alle 3 de delen kregen wel kritiek op bepaalde onderdelen. Deel 2 is waarschijnlijk de beste game uit de trilogie. Natuurlijk kunnen ze gewoon nieuwe textures en maybe een nieuwe lighting engine erin gooien, en misschien zelfs wel met nieuwe character models en animaties, en wellicht dus wat beter geluid, maar het feit dat we nog niets gezien hebben en de game voor over 2 maanden gepland staat, zou voor iedereen reden voor terughoudendheid moeten zijn.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dan kan het toch nog steeds upscaling zijn? Als jij de resolutie upscaled naar een output van 4K dan is je materiaal gewoon 4K Ultra HD, ondanks dat de assets dit niet hoeven te zijn.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat zegt niks toch? Ik kan de eerste ook wel in 4k 'ultra hd' spelen op de pc, het gaat echt om wat ze er voor de rest mee gaan doen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Klopt. Daarnaast hoop ik dat de resolutie van de individuele textures ook is verhoogd. Anders blijft het een blurry mess, zelfs op 4K. Maar om heel eerlijk te zijn zou ik ook deze titel nooit pre-orderen. Dit zou ook zomaar eens een quick cash in kunnen zijn, waarbij er weinig wordt veranderd aan het spel en er opnieuw 40+ euro wordt gevraagd. Denk ook aan Amalur vorig jaar. Game in de basis is prima, maar er wordt duidelijk gebruik (lees: misbruik) gemaakt van het sentiment bij gamers.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    De potentie is er natuurlijk wel om iets geweldigs te doen met de originele trilogie, door gewoon een echte Remake te maken met de beste elementen, en op alle fronten te verbeteren. Dus het beste RPG systeem, beste combat-systeem, 1 lange campaign met alle ontwikkelingen uit deel 1-3, etc

    De world building en verhaal etc zijn allemaal al gedaan, dus flikker dat allemaal in een nieuwe current-gen engine zodat het er allemaal helemaal geweldig uit ziet, en je hebt een gegarandeerde hit.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik verwacht eerlijk gezegd geen gameplay technische wijzigingen, gewoon beetje graphics oppoetsen, resolutie opschroeven en cashen maar.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als het er beter uitziet en soepel draait is het nog steeds zijn geld waard. Niet iedereen heeft nog een 360 of ps3 met de mogelijkheid de spellen te spelen.

    Net als bij alles geldt dat niemand gedwongen wordt het te kopen. Als er genoeg animo voor is is het toch prima.

    Heb me laatst ook goed vermaakt met de Bioshock trilogy hoor.
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Dr. Beef heeft zijn Quest mod versie voor Doom 3 gereleased. Doom 3 is nu te spelen op Quest 1 en 2 (standalone). Mod installeren met SideQuest. Officiele Doom 3 pk4's er bij zetten. Spelen maar. Info hier https://www.doom3quest.com/ ... Zelf gisteren geregeld op mijn Quest 1.

     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deel 2 de beste? Nope. Liep wel erg soepel, maar meer een recruiter shooter dan een echte RPG. Voor mij is het 1, 3 en op afstand pas 2. Deel 1 is vooral erop vooruit gegaan met patchwork voor de Xbox One. Snellere liften bijvoorbeeld en minder framerate issues en soepelere ervaring. Deel 2 waarschijnlijk de beste... dat nooit. 8)
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Deel 1 vond ik het RPG systeem heel irritant als het ging om recoil in het begin van het spel als je nog niet genoeg punten erin had gestopt. Ook de Crew was een stuk minder interessant dan in deel 1 en de Mako buggy was vervelender.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Ik heb geen idee wat ik zojuist gezien heb, maar het is awesome. Hopelijk is deze extra content aardig lang.

    En die Bowser theme is keihard! _O_
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina