1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Dom, maar ze zullen zelf ook de problemen op consoles hebben onderschat. De reden dat ze die release gepushed hebben is natuurlijk omdat ze wilden profiteren van alle next-gen hype en de schaarste aan concurrentie. Dat is zeer verkeerd uitgepakt voor ze. En terecht.

    Sony en MS zullen ook niet blij zijn, want refunds, en dit was een next-gen system-seller, en na deze flop zijn er genoeg gamers die nu even afzien om up te graden naar next-gen, want geen noodzaak. Ook geen aanbod btw.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Doe nou niet of alleen bugs het probleem zijn en alles op de PC als een zonnetje draait.

    Die AI is een fucking lachertje.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  4. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Oftewel, falend project management.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Geen idee, niet gespeeld, maar de PC recensies waren lovend dus daar ga ik dan even op af qua informatie.

    AI in Assassin's Creed Odyssey is trouwens ook brak als fuck.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  7. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Zo pijnlijk om te zien allemaal.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zou wel eens willen weten wat Keanu Reeves nu denkt.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    "Toch weer lekker geld verdiend."
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Misschien wel, maar denk het niet. Hij zal op zijn minst wel een beetje balen.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Keanu zal ook verwacht hebben dat dit een geweldige game zou worden, en tot voor dit debacle waren deze devs zo'n beetje de meest gerespecteerde devs in de business.

    Die zal nu wel gewoon balen.

    Of hij start zijn Mega PC met 128GB RAM en AMD 6900XT graphics card op, en speelt relaxed die game in 8K zonder fucking issues whatsoever, terwijl een 24 jarige Vietnamese schoonheid zijn schouders masseert ...
     
    RemcoM, Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Met de naam Yi-Long zeker?
     
    schijterwt vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    De eerste grote patch is gereleased!

     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Johnny Silverhand voordat die Keanu Reeves was.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Patch notes voor laatste update:


    • Steam - ~ 6-9 GB

    • GOG - 1.1 GB

    • Xbox - 16.54 GB

    • PS4 - 16.84 GB
    Patch NotesSource
    Patch 1.1 for Cyberpunk 2077 is now available on PC, consoles and Stadia!

    In this update we focused on various stability improvements, which you can find outlined in the patch notes below. We will continue this work in patch 1.2 and other upcoming updates. At the same time we will keep fixing the bugs you encounter and listening to your feedback on how to improve the overall game experience.

    Stability

    Various stability improvements including:

    • Memory usage improvements in various systems within the game: characters, interactions, navigation, in-game videos (news, tv, etc.), foliage, laser effects, minimap, devices, AI, street traffic, environmental damage system, GPU-related, and more.

    • Various crash fixes (related to, among others, loading saves, game opening/closing and Point of No Return).
    Quests/Open World

    • Fixed an issue where calls from Delamain would end immediately and seem like they cannot be picked up in Epistrophy.

    • Fixed an issue where players would not receive calls from Delamain when approaching relevant vehicles in Epistrophy.

    • Fixed an issue where the objective could get stuck on "Answer the call from Mr. Hands" in M'ap Tann Pèlen.

    • Fixed an issue where Judy could teleport underground in Pyramid Song.

    • Fixed an issue where it would be impossible to talk to Zen Master in Poem of The Atoms.

    • Fixed an issue where Takemura wouldn't call in Down on the Street.

    • Fixed an issue where Jackie could disappear in The Pickup.

    • Fixed an issue where it could be impossible to get out of the car in The Beast in Me: The Big Race.

    • Fixed an issue where players could stop receiving calls and messages after moving too far away from A Day In The Life area.

    • Fixed an issue where opening the package wouldn't update Space Oddity.

    • Retro-fixed the saves affected by a rare issue where speaking to Judy in Automatic Love would be impossible due to an invisible wall. The underlying issue is under investigation.

    • Fixed an issue that prevented players from collecting the reward in Gig: Freedom of the Press. The quest will auto-complete for those who could not collect the reward previously, and the reward will be provided automatically.

    • Fixed an issue where Delamain would remain silent throughout Epistrophy if the player initially refused to help him.
    UI

    • Fixed an issue where prompt for exiting braindance could be missing.

    • Removed an invalid item from loot.
    Visual

    • Fixed an issue where a grenade's trajectory could be displayed in photo mode.

    • Fixed particles' hue appearing pink when viewed close up.

    • Fixed cars spawning incorrectly in Reported Crime: Welcome to Night City.
    Achievements

    • Fixed an issue where completing one of theassaults in progress in Santo Domingo would sometimes not contribute towards progression for The Jungle achievement, preventing its completion.
    Miscellaneous

    • Addressed the issue responsible for saves getting oversized (related to the modifier indicating if the item is crafted), and trimmed the excess size from already existing saves (note: this won’t fix PC save files corrupted before 1.06 update).

    • Fixed an issue where input could stop registering upon opening the weapon wheel and performing an action.

    • Fixed an issue where the "Continue" button in the Main Menu could load an end game save.
    PlayStation-specific

    • Performance optimization of crowds on PlayStation 4 Pro and PlayStation 5.

    • Various crash fixes on PlayStation 4.
    Xbox-specific

    • Improved memory usage for character creation, mirrors, scanning, camera remote control, menus (inventory, map) on Xbox One, Xbox One X and Xbox One S.
    PC-specific

    • It will now be possible to obtain achievements while in Steam offline mode. Note: Offline mode needs to be enabled before starting the game. This change does not work retroactively.

    • Addressed the game startup crashes related to loading cache on NVIDIA graphics cards.
    Stadia-specific

    • Concert audio should no longer be inaudible in Never Fade Away.

    • Fixed corrupted textures on several melee weapons.

    • Tweaked default deadzone settings to be more responsive. Note: the change will not affect settings unless they’re set to default.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    CDPR had beter de "oude" Johnny Silverhand kunnen nemen, zodat er meer budget over was om de game compleet en bugvrij op te leveren.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Sowieso heb ik weinig met celebs in games. Beetje hetzelfde als celebrities als voice-actors in animatie films; het leidt af en/of haalt je eruit. Niet altijd natuurlijk, wanneer de stem gewoon perfect past bij het karakter, of de stem in je hoofd gewoon niet te duidelijk is gelinkt aan de celebrity, maar wanneer je wel steeds die connectie legt met het 'origineel', dan doet het afbreuk aan het fictieve karakter.
     
    Zumpelvelder en Jorrie vinden dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Had niks met t budget te maken.
     
    Jorrie en Modder-Eter vinden dit leuk.
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dit. Puur slecht management.
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Gisteren viel deze op de mat, maar helaas nog niet kunnen proberen. Gisterenavond wilde ik hem installeren, maar eerst even een update van 55gb moeten downloaden. Dat duurde een uurtje en toen was ik het al wel zat. Vanavond maar eens zien of het een beetje lekker speelt
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    En het kost veel geld.

    Dacht je dat Keanu pro bono meewerkte aan deze game? Zoiets trekt een flinke wissel op het budget. De celeb cast is trouwens in CP veel groter dan alleen Keanu. Ook dat is een vorm van potentieel mis management, wanneer de focus op de verkeerde zaken komt te liggen. Zoals wanneer CDPR daardoor te weinig mankracht/middelen besteedt aan Q&A of bepaalde (beloofde) features niet door ontwikkelt. Ik geef overigens de celebs hiervan niet de schuld; het is aan CDPR om het budget, de middelen en tijdsbesteding realistisch te managen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2021

Deel Deze Pagina