1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Miles Morales neef
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Eerste uur is idd niet bijster goed maar wanneer de game opent wordt ie dope hoor! Mja, ieder zijn meug natuurlijk.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Immortals Fenyx Rising laatst opgepikt in een sale van Epic. Deze game heeft me positief verrast, echt tof. Mooie wereld en genoeg te doen. Laat me erg aan een Assassin's Creed meets Zelda combi denken. Heb deze momenteel meer gespeeld dan Valhalla :+
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eerste review van Mack in het nieuwe jaar hij blijft de hele review rustig en geeft veel complimenten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Voor alle Fall Guys fans hier...
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
     
    Yi-Long en Zifnap vinden dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    "Shatter all expectations." Haha, heerlijk kitscherig weer. :D
     
    ageQned vindt dit leuk.
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Blijft de gameplay naar een aantal uur ook nog interessant of gaat het toch wel snel eentonig worden? Wil Immortals na AC:Valhalla eigenlijk ook op gaan pikken
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Persoonlijk haal ik er meer plezier uit dan Valhalla. Denk als je Valhalla niet eentonig vond je dit ook wel gaat waarderen. De game ziet er wel een beetje ‘fortnite-achtig’ uit maar dat stoort me zeker niet, met een beetje mooi beeldsherm/tv spatten die kleuren van de open wereld echt van je scherm af. In bepaalde opzichten is deze ook wat uitgebreider, zoals puzzels oplossen in een alternatieve wereld waar je via speciale toegangswegen naartoe kunt en natuurlijk het potion systeem waar je bepaalde resources voor nodig hebt die je in de wereld tegen komt. Vind het wel tof hoe ze een stukje Griekse geschiedenis erin naar voren brengen.
    Wat ik vooral ook nice vind is dat het combatsysteem lijkt op dat van de oudere AC’s. Blocken met L1+R1 bijv en light in combi met heavy attack. Dit vind ik bij Valhalla namelijk niet zo chill.
     
    Tim vindt dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Jammer dat ze niet de stijl van XII en XIII hebben doorgezet in XIV en XV. Waarschijnlijk omdat het teveel werk is op hogere resoluties om de sprites met 3D achtergronden te combineren.
    Nu lijkt het echter net de nieuwe Street Fighter delen.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ziet er qua character design wel stukken beter uit dan de 2 laatste Street Fighter games, want dat waren grote misvormde gedrochten met bulkende ogen en spieren, en verschrikkelijke kapsels.

    Maar goed, ben het met je eens dat het alsnog niet geweldig is.

    Een Guilty Gear (Strive) of Dragon Ball FighterZ is dan toch stukken mooier, wat betreft 2D fighting game met 3D cell-shading.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415




    Demo gameplay (sponsored stream) van de nieuwe Monster Hunter op de Switch! Meer delen op Cohh's YT pagina.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415





    Scott Pilgrim vs The World. Nieuwe release voor de Switch en PC.

    Versus een concurrent, River City Girls.



     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2021
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is weer demo time op Steam @Zifnap!
    Deze keer is het The Big Adventure Event:
    https://store.steampowered.com/sale/TheBigAdventureEvent

    Zoals de naam als zegt is het een event waarin allerlei adventure en puzzle games centraal staan. Heb er nu twee gespeeld, waarvan een 100% op mijn wishlist staat.

    We beginnen met Tiny Room Stories: Town Mystery, een puzzle game waarin kleine schermen centraal zijn die je 360 graden kunt draaien. Iedere draaihoek toont wellicht iets nieuws dat je nodig hebt om de kamer te ontraadselen. Want eigenlijk is het een variant op de escape room, waarbij er objecten en hint verstopt zijn door de verschillende kleine locaties. Erg leuke, kleine game die voor een mooi prijsje zeker wat kan zijn, mits de lengte goed is en er voldoende uitgaging is.

    [​IMG]

    De tweede game sprak mij bij het zien van de store page gelijk aan. The Drifter klinkt en ziet eruit als een jaren 80 pulp film, maar dan in een jaren 90 point & click adventure jasje.



    Het speelt als een ouderwetse point & click, waarbij je objecten probeert te vinden, dialogen hebt met andere characters en puzzels probeert op te lossen. Echter puzzels waren er in deze hele korte demo echter nog niet, dus wellicht dat de game op dit punt nog kan tegenvallen. Ook had ik een rare bug met de dialogen, maar het is een early demo, dus dat kan gebeuren. Maar die presentatie en het mysterie maken de game nu al voor mij. Koppel dat aan fijne voice acting van de main character en je hebt een game met potentie!
     
    lwn en Zifnap vinden dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Nice find! Go for it zou ik zeggen. Ik ben niet zo van de point'n click adventures, tenzij het Quest for Glory is. :D
     
  20. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Zijn Forza Motorsport 7 en Horizon 4 de enige twee Forza games die je op de series S kunt spelen? Ik heb de vorige generatie Xbox consoles overgeslagen. Nu erg tevreden met mn series S (met Game Pass) naast de PS5 en Switch.
     

Deel Deze Pagina