1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Ghost Recon - Breakpoint

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 25 mrt 2020.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik denk het niet. Zou me er niet aan storen eerlijk gezegd. Heb liever geen teammaten, of maximaal 1, beetje Gears of War systeem zou nog wel leuk zijn. Meestal stoor ik mij er mateloos aan, daar is de Capcom game Dragon's Dogma een goed voorbeeld van. Helemaal als je tegen de Ur Dragon moet. Ik speel dan liever solo, helemaal zonder teammaten en A.I. Ik merk namelijk vaak dat dat soort games aardig bug gevoelig zijn en A.I. vaak te dom voor woorden. :)
     
  2. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Begreep dat er een update komt waarna je je team terug krijgt
     
  3. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Fokkin drones!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zeg dat wel zeg, iedere fucking keer als je aan het sneaken bent voor een missie en die kut drones je positie verraden waardoor je de hele missie nog een keer mag doen. :mad:
     
  5. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is helaas een echte afknapper voor mij. Die drones zijn totaal random. qua moderne oorlogsvoering, ok. Maar als gameplay echt not done.
    nu weer verder met Wildlands. wanneer die drones aangepakt zijn zal ik breakpoint zeker weer opnieuw een kans geven.
     
  6. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ben het nu ook al een hele tijd aant spelen samen met 3 vrienden, maar met meer moeilijker om stealth te spelen haha
    als ik alleen of met 2 speel gaat dat toch beter.

    voor de rest redelijk repetitief allemaal maar voorlopig nog leuk genoeg
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Welke drones? Heb daar geen issues mee gehad. Gewoon naar de grond en dan prone camo (kan niet op harde grond) en ze vliegen je voorbij.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar dat wil ik niet iedere keer hoeven doen. Het is bijna hetzelfde als de grote hoeveelheid vijanden in Far Cry 5 destijds. Dat hebben ze toen ook een beetje gepatched en werkt nu veel prettiger. Sowieso veel te veel vijanden in deze game voor een groep die rogue is gegaan. Klassieke manier van Ubisoft om je bezig te houden. Zelf zie ik nog wel meer verbeterpunten naast die irritante drones. Jammer dat Breakpoint nog niet helemaal is wat het zou moeten zijn.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ik vind het aantal encounters in Far Cry 5 nog steeds relatief hoog. Niet zo hoog waarschijnlijk als tijdens de release, maar je kunt nog steeds je kont niet keren of er rent een stinkdier achter je aan. Of er vliegt een straaljager over die op je begint te jagen. Of cultist lopen "toevallig" in hetzelfde bosgebied (100.000 km2 maar goed). Soms gebeuren er gekke dingen. Laatst werd een quest giver tijdens zijn dialoog voor mijn neus aangevallen door een beer. Ik dacht: "dit hoort bij de quest ofzo, hij staat ook zo te schreeuwen," maar nee het was helemaal toevallig. Vijf minuten later viel er een brandend vliegtuig op zijn huis. Die gast was van de complot theorieën. Toeval bestaat niet.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Bij mij komen die drones zelden. (Die grote military units bedoel ik dan, die kleintjes a la DJI Mavic schiet ik gewoon uit de lucht.) Enemies in het wild vind ik ook erg meevallen, zeker vergeleken met FC5. Ik kan bijna altijd combating vermijden als ik bijvoorbeeld onderweg naar een missie een paar enemies tegenkomen, of als ze me toch spotten dan pomp ik een paar kogels in ze. Het is een ander verhaal als je dorpjes of bedrijfsgebied gaat betreden dat door enemies wordt bezet, maar die vermijd ik sowieso omdat je toch wel via een missie op die plek kom. Anders ben je die locaties meermaals aan het ontdoen van enemies, en UBI maakt zijn games al repetitief genoeg zonder dat.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Nol vindt dit leuk.
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Opnieuw begonnen coop op PC toch wel leuke game tot nog toe gelukkig geen bugs..
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  14. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    speelt iemand deze nog? Ben er in mei ofzo vorig jaar mee gestopt. (uitgespeeld toen de campaign). Is er sinsdien nog veel nieuws bij gekomen van coop campaign?
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Volgens mij wordt het niet heel veel meer gespeeld. Best wel jammer, want er zijn een hoop verbeteringen doorgevoerd. Ik durf Breakpoint inmiddels wel gewoon goed te noemen. Er is zelfs een upgrade beschikbaar voor de Series X. Het ziet er echt goed uit. Het is zeker niet meer de game die het voorheen was. Helaas vinden veel mensen het niet meer de moeite waard om terug te grijpen naar een game die wat ouder is en zeker niet als die in het begin wat steken heeft laten vallen. Op een of andere manier blijft dat dan toch hangen. In het geval van Breakpoint kunnen we wel concluderen dat de gamer dan is stil is blijven staan en het spel door is gegaan met zichzelf ontwikkelen. Breakpoint is eigenlijk een beetje het CyperPunk van Ubisoft, alleen moeten bij CPDR nog laten zien. Zelfs de drones kan je tegenwoordig opzij schuiven. Je kan alles naar eigen wens aanpassen en het lopende event met de Rainbow Six operators is echt een toffe toevoeging. Ik hoop zeker dat er hier meer van gaan komen.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2021
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Deze titel hoop ik ooit nog te spelen. Vinden jullie de versie in zijn huidige vorm beter dan zijn voorganger, of lijkt het kwalitatief op elkaar?
     
  17. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Toen ik hem een half jaar geleden coop met 3 vrienden deed vond ik hem al zeer leuk. Niet geweldig maar wel gewoon tof. We zijn nu the division 2 aant doen en vind de bulletsponges toch minder leuk dan 1 headshot kills bij Breakpoint.
    Vraag me gewoon af of er meer campaign missies bijgekomen zijn of niet bij breakpoint?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Drones opzij schuiven? Leg aub even uit. Meest hatelijke voor mij. :eek:
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik weet niet wanneer je het voor het laatst hebt gespeeld, maar in de update van november 2020 zijn er aardig wat veranderingen doorgevoerd. Zelf vond ik de drones in de klassieke modus ook erg irritant. Dat de vijanden moeten herladen is een logische, maar ook erg prettige update.

    HOEVEELHEID VIJANDEN
    Op basis van alle feedback over drones kun je nu zelf de aanwezigheid van drones en helikopterpatrouilles in de wereld bepalen!

    • Modifier aanwezigheid drones: minimaal* / klassiek
    • Modifier aanwezigheid Azraël: geen / klassiek
    • Modifier frequentie helikopterpatrouilles: geen / klassiek
    Bij minimale aanwezigheid krijg je alleen te maken met drones die zijn gekoppeld aan missies en Behemoths.

    Op de site van Ubisoft kan je meer aanpassingen inzien.

    https://www.ubisoft.com/nl-nl/game/...host-recon-breakpoint-ghost-experience-update

     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2021
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Hij is nu in de aanbieding voor 9 euro. Overweeg een aanschaf, want ik hou wel van een iets meer sim georiënteerde gameplay.
     

Deel Deze Pagina