1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Was dat niet al twee weken bekend?

    Overigens:

    [​IMG]

    Goed nieuws. In essentie had de remake in de beelden goede elementen, maar het zag er uit alsof het nog aardig wat werk nodig had.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2021
    Servantes vindt dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Unannounced Halo Game Seemingly in Development

    A new Halo game is seemingly in the works, if a recent Microsoft job listing is anything to go by.

    The producer job posting, which has been advertised on the Microsoft careers website since February 6, reveals that Halo series developer 343 Industries is working on a new entry in the Halo franchise. The listing states that 343i is looking to hire a producer "to help develop a new project in the Halo universe", which presumably signals that the new employee would not be working on Halo Infinite.

    The job listing specifically asks for experience in shipping AAA games for the current generation, which all but rules out the idea that this Halo project would come in any form other than a game. However, the listing offers no clues about the content of the game, or when it might arrive.

    While there's no confirmed information on the new project, a recent rumour could point to a potential direction. Per a VG24/7 article in November 2020, a now-deleted post on Twitter suggested that two other games – Halo Wars 3, and a spin-off following Halo 5's Fireteam Osiris – were being planned by 343i.

    https://www.ign.com/articles/unannounced-halo-game-seemingly-in-development
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wij onderbreken dit moment voor een bericht van één van onze sponsoren!

     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2021
    Garrett vindt dit leuk.
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.772
    Koop ik!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik heb eerlijk gezegd de vorige delen nooit gespeeld, maar bij iedere release hoor ik mijzelf zeggen: "dit moet ik een keer spelen." Geweld en sport in één game, altijd een interessante combinatie. Jij ervaring hiermee, of met de boardgame?
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.772
    Boardgame geen ervaring mee, dat is volgens mij wel echt warhammer-achtig hardcore.

    Ik heb Blood Bowl 2 gespeeld op de PS4, geweldige game voor een trage gamer zoals ik. Strategie maar ook portie geluk (rollen van dobbelstenen). Wedstrijden duren lang, maar je kunt prima pauzeren en later weer verder gaan. Hou alleen van sportspellen als er een leuke franchise mode inzit, dat je iets kunt opbouwen. Bij dit spel heb je een eternal league, waarin je team steeds beter (of slechter wordt). Die upgrades/downgrades zijn echt enorm belangrijk. Helaas kunnen ze ook blessures krijgen of (permanent) dood gaan.

    Maar na een tijdje kwam ik erachter dat de AI nergens op slaat. Tegenstander kan bijvoorbeeld soms tegen je scoren maar 'vergeet' het gewoon. Dan gaat de lol er snel af. Online kun je wel spelen, maar dien je echt twee uur vrij te maken, dat ga ik nooit doen. Ga hem kopen op de switch, ideaal om op de bank te kunnen spelen. Ik hoop alleen dus wel dat de AI is aangepakt (en de eternal league is gebleven) want speel alleen singleplayer. En volgens mij is de focus vooral op multiplayer helaas.
     
    Daz en Zifnap vinden dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    DICE LA WERKT AAN BATTLEFIELD-GAME
    VINCE ZAMPELLA OOK BETOKKEN BIJ PROJECT

    DICE LA werkt aan een Battlefield-game. Dat onthult senior design director Justin Wiebe op Twitter.
    DICE Los Angeles werd in 2013 opgericht en bestaat voor een deel uit ex-Danger Close Games-medewerkers, onder andere bekend van de Medal of Honor-titels. In de afgelopen jaren werkte de studio vooral mee aan de Battlefield-games.

    Opvallend is dat Respawn Entertainment-CEO Vince Zampella in januari 2020 de studio onder zijn hoede nam en mogelijk overwoog de naam van de studio te veranderen en een 'originele' game te ontwikkelen. Nu lijkt het er toch op dat Zampella betrokken is bij een nieuwe Battlefield-game, vermoedelijk Battlefield 6.

    Recent gaf Electronic Arts aan dat de volgende Battlefield-game dit najaar moet verschijnen en in de lente wordt onthuld. Volgens geruchten speelt de game zich af in de moderne tijd, bevat het free-to-play-elementen en wordt cross-play ondersteund.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Upcoming Free Game(s): Rage 2 & Absolute Drift: Zen Edition
    [​IMG]

    Bij onze goede vrind Epic. :+
     
    ageQned, Alexknl en Yi-Long vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Teaser trailer. Onduidelijk hoeveel hiervan echte gameplay is.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    NLegendkiller vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ubisoft geeft Assassin's Creed: China op dit moment gratis weg in de Ubistore.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Killamonkey en Yi-Long vinden dit leuk.
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Sowieso meer geld waard.

    @Modder-Eter . Zal eens kijken naar die game.
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.784
    Haha, niet doen Geel. Niks voor jou. Veel te moeilijk. En dat zeg ik niet om te pesten.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Doe ik ook niet. Lijkt mij niks namelijk. En jij gaat wel anders denken over Spiritfarer als je eenmaal goed op weg bent met de game. Hij kost maar 24,99 maar is zeker een game in de prijsklasse van 30 tot 40 euro. En die karakters zijn stuk voor stuk gouden personages. Sommige zijn oprecht kut om afscheid van te nemen... en schapen vreten je groentetuin leeg, dus stop ze in een hok. :+
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199

Deel Deze Pagina