1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Een groot deel van de assets kunnen ze hergebruiken uit de verschillende FF7 games waar ze aan werken, maar voornamelijk FF7R. Dat scheelt al heel veel tijd en dus geld.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Kunnen ze ps4 assets zo makkelijk omzetten naar een mobiel platform? En moet er geen nieuwe engine worden gebouwd?

    Op ps4 leek me dit logisch maar mobiel lijkt me complexer omdat je over moet op andere OS.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Assets als beelden, omgevingen, muziek, tekst, dialogen etc.
    En ze gebruiken natuurlijk gewoon al een bestaande engine, denk niet dat die speciaal hiervoor gebouwd is.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Maar is het goed voor de naam (reputatie) van het product? Of geldt dit principe niet in de gaming industrie?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik zie niet in waarom het de reputatie van het product zou beschadigen. Het is slechts een side project waar bij eventueel falen niemand nog naar om kijkt, behalve misschien een groepje hardcore fans. Slaat het uiteindelijk wel aan? Dan heb je mogelijk een enorm goede bron van inkomsten en wellicht een nieuwe groep mensen die hierdoor geïnteresseerd raken in de wereld van Final Fantasy en de andere games een kans willen geven.

    Heeft bijvoorbeeld Theatrhythm: Final Fantasy de naam schade gedaan? Of Final Fantasy Airborne Brigade (waarschijnlijk moet je die game nog googlen ook!)?
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Denk het wel. Die games zijn voor veel mensen de reden dat dit ook met Argus ogen wordt aangekeken.

    FF13 en FF15 zijn ook redenen dat een nieuwe Final fantasy niet meer de hype heeft als voorheen. Dit resulteerde in veel minder Day One aankopen dan FF8 tot en met 12.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Announcements van mobile spin-offs registeren bijna niet bij mij. Ik neem het voor kennisgeving aan, maar het doet me verder echt helemaal niks hoe goed/slecht die games op Android/iOS zijn, want ik speel en koop het toch niet.

    Ik zou liever zien dat ze dit soort kleinere games gewoon op PSN/XBLA richten, qua gameplay/design, dan zou ik nog wel enige interesse hebben, maar dit soort announcements voor mobile registeren nauwelijks bij me.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Bethesda kondigt Doom 3 VR aan

    Bethesda heeft DOOM 3: VR Edition aangekondigd. De game komt op 29 maart naar PlayStation VR.

    Zowel DOOM 3 als de uitbreidingen Resurrection of Evil en The Lost Mission, zijn herwerkt voor de PSVR-technologie. Onthul de waarheid achter de duistere experimenten van de UAC, vecht tegen demonische wezens in angstaanjagende omgevingen en hanteer een arsenaal aan wapens met nieuwe textures, shaders en geluidseffecten terwijl je probeert te overleven tegen de krachten uit de hel. Je bent zo'n 15 uur in VR bezig om de game uit te spelen.

    Doom 3 VR ondersteunt head-tracking om zo om hoeken te kijken. Andere wijzigingen zijn bijvoorbeeld de laserlights die op wapens gemonteerd zijn om beter te mikken, 180-graden quick-turn-functionaliteit om sluipende demonen te snel af te zijn en je ziet je status in beeld op een virtuele pols om je gezondheid, bepantsering en munitie bij te houden.

     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Speelt dat nou echt lekker?

    Geweldige game verder, iets teveel leunend op survival wat ik minder vind imo. OW WAIT HERE'S ETERNAL
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
     
    Tyrant en Servantes vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat iets veel verkoopt zegt natuurlijk lang niet alles, zoals we allemaal wel weten. Dit is echt geen heilige graal. Ik ken films die miljoenen de eerste week opleveren, maar kwalitatief gezien behoorlijk tegenvallen. Puur op de naam (van een vorig deel) gingen mensen toch kijken.

    Waarmee ik niet zeg dat ik FF15 een slechte game vond. Integendeel zelfs, ik vond het een geslaagde experiment. Maar kwaliteit laat zich niet exclusief afleiden van winstgevendheid.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2021
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    En eindelijk ditmaal wel 100% gameplay. ;)



    System Shock Remake trailer. Dit is de grand daddy van Bioshock. Een heel sfeervolle en spannende shooter, waarbij jouw karakter het opneemt tegen een super AI op een verlaten ruimtestation.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2021
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Niet het juiste topic, maar als ik het topic (centraal) auto kopen deel 2 open krijg ik de melding


    [​IMG]

    [​IMG][​IMG][/url][/IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2021
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ga je alweer een auto kopen?
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Handel achter de garage.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Okay, Wargame Red Dragon is op dit moment gratis in de Epic store en deze titel is mij bekend. Dit is DE game voor de armchair generals onder jullie. Red Dragon speelt zich af rond begin jaren '80, met legers uit die periode. Red Dragon heeft een uitgebreide campaign, met een alternatieve timeline waarin de koude oorlog is uitgelopen op een echte oorlog. De game is ook online te spelen tot maximaal 10 spelers in één match en is nog steeds erg populair online. Zeer beperkte tutorials though, dus je leert vooral door te spelen en te leren van je fouten. Super aanbevolen voor gamers met interesse voor strategie spellen en vooral met real world units.

    Review 2021:



    Beginner's Guide: (deel 1)



    EDIT: Meer gameplay.

     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2021
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    Diablo 4 alpha gameplay.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Publisher of iconic gaming franchises will expand Xbox’s diverse portfolio on Xbox Game Pass

    This is an exciting day for Xbox. Today we officially complete the acquisition of ZeniMax Media, parent company of Bethesda Softworks. It’s an honor to welcome the eight incredibly talented development studios – Bethesda Game Studios, id Software, ZeniMax Online Studios, Arkane, MachineGames, Tango Gameworks, Alpha Dog, and Roundhouse Studios – and their passionate global communities to the Xbox family. Now that everything is official, we can begin working together to deliver more great games to everyone. At every step building toward this moment, I’ve been inspired and motivated by the creativity, insight, and community-first approach of the talented people at Bethesda. Our goal is to give these teams the best foundation for doing their greatest work and to learn from them as we continue to build Xbox into an inclusive platform for all players.

    This is the next step in building an industry-leading first party studios team, a commitment we have to our Xbox community. With the addition of the Bethesda creative teams, gamers should know that Xbox consoles, PC, and Game Pass will be the best place to experience new Bethesda games, including some new titles in the future that will be exclusive to Xbox and PC players.

    As we shared previously, it’s vitally important that Bethesda continues making games the way it always has. We look forward to empowering Bethesda’s creative teams to reach even more players around the world, helping make future Bethesda titles the biggest and most popular games in their history. Xbox and Bethesda have long shared a common vision for the future of gaming. Both as fans and as creators, Bethesda understands the potential of Xbox Game Pass.

    We would also like to honor the life and memory of my close friend Robert A. Altman, founder of ZeniMax Media. Robert believed deeply in the power of gaming and we are privileged to be able to continue his work by joining forces with the teams he built and led for many years. I will miss the opportunity to work directly with him on the future of our combined teams but I know that his spirit will live on in the shared work we do and motivate us to make this partnership all he envisioned.

    Thank you to all our players for joining us on this incredible journey and to the millions of Bethesda fans around the world. Now that we’re one team, we can start working together on the future ahead. We will have more to share about what’s next for our teams later this year. In the meantime, to properly celebrate this special moment, we are bringing additional Bethesda games into Xbox Game Pass later this week. Stay tuned for more details!
    Xbox News Wire Blog Post by Phil Spence
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Geweldig, weer een zooi studios op de verzamelhoop studios van MS. Ondertussen: geen enkele decent IP uitgekomen in de afgelopen 7 jaar.
     
    Jorrie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina