Eej, Ik heb hier nu F1 2002 liggen, maar hoe in godsnaam pleur ik die assists uit, kan het nergens vinden Ik wil zelluf remme
Nou niet dus Bij de challenges heb je wel al die zooi uit, maar met quick race, en single race niet :0, nog maar ff boekkie doorspitte
Is het spel een beetje leuk WouteR? Ik heb er minder goede dingen over gelezen en gehoord. Het schijnt niets te zijn vergeleken bij GP4.
1e indruk = Slecht 2e indruk = Leuk! maarre het was idd tijdens het rijden bij de opties Vanavond review
Waar in godsnaam zit de pitin gang in Maleisie? Zit nu in n race, en mn banden zijn helemaal verrot, kmot nieuwe maar ken die pit ingang nie vinde
De bocht voor start/finish moet je gewoon recht door rijden. Dan kom je automatisch op een stuk asvalt wat leid naar de pits
Weet je dat zeker? Ik deed dat denet, en verloor n boel plaatsen omdat dat het niet bleek te zijN maarja tis team mate shit, en ik rijd met webber tegen yoong, en die ligt nu laatste ofzo
wouter, rij je in op normal of simulation mode? Ik heb FA rules maar even uitgezet, met die vlaggen erbij is het spel ERG moeilijk. Zonder gaat stukken beter al is de AI op medium precies GOED.