Baldurs Gate 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door WeeGee, 30 aug 2003.

1. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij de : "ORB OF THE UNDEAD"...
    Telkens als we/ik binnenkomen kunnen we een paar fikse meppen uitdelen,maar uiteindelijk komen al die irritante skelletjes uit de grond zetten en die meppen ons dan weer inmekaar we hebben al van alles geprobeerd zoals: extra armor en allerlei wapen updates om het maar es zo te zeggen...
    Toch lukt het niet ..... !!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat doen we verkeerd ?????

2. LuftBallon

LuftBallon Groentje, mijn reet

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar nu moeilijk aan. Met 2 dan nog wel. Gewoon hakken eh jongne. En af en toe uw leven terug naar boven trekken. Als ge daar al problemen hebt....

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    tsja valt weinig over te zeggen gewoon wat op die orb hakken en dan die skelletjes en dan die orb weer en zo doorgaan tot orb kapot is.

Waar ik nu vast zit (misschien weet iemand dit) is na die orb dan moet je ergens in sewers lvl 1 in noord ooste een deur vinden, en eigenlijk zie ik niet hoe je het noord oosten zou moeten kunnen localiseren. Kan iemand mij ff de richting aangeven waarin ik moet zoeken.

4. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet op Sewers Level 1 naar een doodlopende gang rechts op je kaartje zoeken.

Die doodlopende gang heeft op zijn dooie punt op de kaart nog een piepkleine nis zitten.
    Als je tegen die nis aanloopt, dan opent de deur zich voor je.

Suc6

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je zit toch niet op hard te spelen met gewone chars? Dan is het idd erg moeilijk, ik raad je aan om je chars te exporteren en medium te doen...

6. godzilla123

godzilla123 expert

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met de xbox versie met een vriend wel 300 rondjes gelopen om dat verrekte ding en dan 1 voor 1 de beesten af slachten en dan weer dat pareltje aanpakken8)8)

7. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het helpt als je die disruption weapons gebruikt. Ook liet ik de me maatje die de soceres was flink die burning hands gebruiken. Dan kunnen ze je heel even niet meppen....

8. nielzo

nielzo Guest

met co-op lukte het me ook niet want je 2 mannetjes hebben te weinig experience. en in een te laag level.
    dus ik had mijn SP character geimport en met hem en het ene co-op mannetje het uitgespeeld en later weer mn andere co-op mannetje weer terug geplaatst toen het gelukt was.

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van gehad, gewoon meppen op die ORB, asl de skeletten komen wegrennen en dei omstebeurt kapotrammen, dan weer naar die Orb meppen and so on

10. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :)

Ben ook geen Baldurs gate expert hoor,vind het gewoon een tof spel en heb verder niet echt super veel ervaring of zo ...
    In ieder geval super bedankt voor de reacties en ik ga er mee aan de gang....

btw heeft die blok functie nou nog veel nut ???

bedankt alvast

11. LuftBallon

LuftBallon Groentje, mijn reet

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Bedankt :)

Wat denk je. Als een ventje slaat en je blokt, dan ondervind je geen schade. Utter Logic my friend. :)

12. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    handig bij sterke vijanden, 1 persoon blokt hem en de andere kickt z'n azz

Deel Deze Pagina