hoi, bij ghost recon bij quick mission moet je kiezen tussen firfight mission of recon maar er staat ook defent maar die kun je niet aanklikken weten juliie hoe ik dat moet openen ?????????? daan
Kijk bij je dossier en je kan zien wat je allemaal nog kan unlocken. Er zijn 50 dingen. Waaronder de defend mode voor elk level.
nog een tip: als je alle 50 gehaald hebt(best wel pittig, gewoon veel saven tussendoor) moet je deze codes eens proberen(werkt alleen als je in je eentje speelt): Houdt de -Back- toets in en druk (hoeft niet snel): Onverslaanbaar: X X A B A Onverslaanbaar voor hele team: B A Y Y A B X X X
als je alle 50 tasks hebt denk je dan dat je die cheat nog nodig hebt?:{ muahaha de chicken mode cheat daarin tegen is wel geweldig!
er is ook nog een cat en mouse mode en nog een andere, die heb ik al geunlockt maar die verschijnt helemaal niet op het keuze menu bij modes die je kan kiezen......vaag tog?
hehe of system link ja kben zo in de ban van GR op live dat ik die optie helemaal vergeten was we staan momenteel 3e( ) bij de siege rankings op deze GR competitie site
ja ummh die cheats jah .... hey ik kan op een ene manier niet die codes doen? ik druk wel die back knop en typ die shit in maar t doet nix (dus wat ik vraag moet jej iets halen voordat ik die codes in moet typen) plzz geef me een goeie instructie danku