1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Kan niet zeggen dat ik het er nou mooi uit vind zien. Weet niet of het aan de art style ligt of het rare design van de monsters.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    De wereld lijkt heel leeg en wijds, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Het komt dan vooral aan op de moment tot moment gameplay.




    Een nieuwe harde SF shooter in het Warhammer 40K universum.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2021
    Servantes vindt dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    When Microsoft started slipping the made-up phrase “Smart Delivery” into all of its Xbox Series X/S marketing last year, it seemed like just another pair of empty buzzwords. Surely all games would just simply work after you installed them on your expensive new hardware, whether they supported Microsoft’s catchphrase or not. Not quite!

    The loot RPG’s next-gen version went live yesterday and turned out to be a massive headache for those looking to upgrade from PS4 to PS5. First, they had to make sure both versions of the game were downloaded and updated on the console. Then they had to migrate their save data over. Hours and dozens of GB of data later, they could delete the PS4 version and finally get to playing.

    https://kotaku.com/xbox-smart-delivery-turned-out-to-be-a-pretty-big-deal-1846515502
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Xbox is gewoon prima bezig laatste paar jaar met dit soort zaken. Playstation loopt een beetje te verzaken op meerdere punten.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Hoezo? Over het algemeen werkt het gewoon prima, Microsoft doet het gewoon net wat beter qua BC.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Op meerdere punten vind ik dat Xbox het iets beter doet, zoals die boost/bump die ze sommige games nu automatisch mee kunnen geven zonder dat de devs naar nog enige moeite in hoeven te steken. Ik had van Playstation ook graag wat meer klantvriendelijkheid verwacht, maar de laatste paar jaar zijn ze relatief conservatief bezig, met iets meer opgelegde censuur, en helaas nog steeds niet gewoon meer taal opties.

    Begrijp me niet verkeerd, qua games is Playstation nog steeds dik #1, en dat weten ze zelf ook ...
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Xbox is natuurlijk ook al langer bezig met BC dus dat was te verwachten, ik vind het al meevallen dat het zo soepel loopt op de PS5, verbetering is natuurlijk altijd gewenst.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Microsoft als geheel is sowieso echt enorm verbeterd sinds Satya Nadella CEO is. Die man heeft Microsoft uit het diepe gat dat Steve Ballmer heeft gegraven gered.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2021
    Zifnap en Yi-Long vinden dit leuk.
  9. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    MS heeft zeer ruime ervaring in multi-client/hardware/platform support voor software. Sony heeft dat niet.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nieuwe shooter aangekondigd. Necrominda: Hired Gun.

    Geeft beetje een Doom/Painkiller vibe.

    @Reckuuza jij bent toch Doom liefhebber? Is dit wat denk je?
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Troep
     
    Garrett vindt dit leuk.
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mooi verhaal. Lekker kort.
     
    Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik vind het ook veel lijken op Titanfall2 / Apex Legends (wapens en wall running).
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zag er wel leuk uit maar lastig in te schatten obv de trailer.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Waarom speel je Doom Eternal niet gewoon?
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Die staat nog wel op het lijstje maar dit genre is zo dun betreft aantallen games. Een extra titel is toch niet erg?

    Zelf vond ik Ratchet and Clank op ps4 erg tof. Had graag meer van die platformer gezien. Omdat die er weinig waren voelde ik me niet geroepen om R&C steeds opnieuw uit te spelen.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Global shortage in computer chips 'reaches crisis point'

    The shortage in chips, the “brain” within every electronic device in the world, has been steadily worsening since last year.
    However, although production is back to normal, a new surge in demand driven by changing habits fuelled by the pandemic means that it is now reaching crisis point.

    “Chips are everything,” says Neil Campling, media and tech analyst at Mirabaud. “There is a perfect storm of supply and demand factors going on here. But basically, there is a new level of demand that can’t be kept up with, everyone is in crisis and it is getting worse.”

    https://www.theguardian.com/busines...ortage-in-computer-chips-reaches-crisis-point
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    RIP NEXT GEN
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Sprak afgelopen weekend een vriend die bij ASML werkt. Chip productie daar is de afgelopen maanden flink opgeschroefd sinds de wereldwijde tekorten.

    Dat wordt nog even wachten op mijn Ps5 ben ik bang.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2021
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Er is toch geen fuck op te spelen
     

Deel Deze Pagina