1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Andere vorm van black List

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 30 aug 2003.

  1. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het ook mogelijk om in Xbazar een lijst te maken van mensen die de spellen alleen maar ruilen om ze vervolgens te kopieren.

    Ikzelf en met mij een aantal anderen weet ik, willen geen deals doen met deze personen (zonder nu al namen te noemen).

    Dus is het niet mogelijk om daar ook en lijst van op te stellen omdat deze personen toch op een bepaalde manier het forum "vervuilen ".

    Graag jullie reactie/ mening hierop.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap dat principe niet helemaal? Xbox games kan je niet zelf kopieren...
     
  3. JoNieuw

    JoNieuw Wazzup!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een omgebouwde xbox en dan op je harde schijf gooien bedoelt ie denk ik.
    En het lijkt me wel een goed idee zo'n lijst.
     
  4. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Wouter waarom kun je xbox spellen niet zelf kopieren?? Op een omgebouwde xbox kun je toch gekopieerde spellen spelen?
     
  5. Black FoX

    Black FoX Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    2
    Op je harde schijf gooien?:confused:
    Hoe kun je van die persoon weten of die de spellen gaat kopiëren, zegt die dat dan gewoon?
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat hier niet om het hoe of wat, maar de normale gebruiker (met of zonder chip) kan geen Xbox games kopieren.

    Misbruik van X-Bazar dien je te melden bij een moderator - Slechts ruilen om bepaalde dingen te kopieren hoort daar ook bij. Het gaat hier dan niet om een Elite-kwestie, maar gewoon om slotjes :)
     
  7. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij gewoon een kwestie van de juiste crack vervolgens in je dvd-brander jassen en klaar is japie (of wie dan ook)..... een kind kan de was doen.

    Maar goed als dit alleen gemeld kan worden onder het mom van "meldt bij een mod" dan zei het zo.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is iets dat we tegen willen gaan, dus die mensen worden daar ook voor 'gestraft' en niet alleen op de zwarte lijst geplaatst.
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan ben je toch verkeerd geïnformeerd. Als je je Xbox om laat bouwen en er een grotere schijf inzet, kun je alle spellen gewoon inlezen en op je harde schijf zetten.
    Maar zo'n lijst is wel een goed idee. Maar hoe wil je het bewijzen, dadelijk word je ten onrechte op die lijst gezet. Ik ruil m'n nieuwe games ook weleens binnen 2 dagen omdat ik ze niet leuk vind :{
     
  10. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Goed idee, maar inderdaad hoe wil je het bewijzen?
    Ontkennen is heel makkelijk in dit geval, en de kans is groot dat mensen onterecht worden beschuldigd, omdat ze een game meteen doorruilen.

    EDIT:

    Maar als er een goede oplossing voor bovenstaande problemen wordt gevonden, juich ik dit van harte toe.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  11. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    wouter hoe gaan jullie die mensen 'bestraffen' dan??
    dat vraag ik me wel af....

    ennuh ik vind het kopieeren van games (en weer terug ruilen)
    horen bij slechte deal...

    maar dat gaat wel moeilijk bewijzen worden he....
     
  12. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
  13. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoewel het kopieren van games natuurlijk een behoorlijk slechte zaak is kun je eigenlijk niet van een "slechte deal" spreken. Jij ruilt je game tenslotte voor een game die je graag wilt hebben. Zolang jij hierbij niet wordt belazerd kun je er eigenlijk niet veel van zeggen lijkt me. Of iemand moet het echt openlijk toegeven in zijn posts dat hij alleen maar games ruilt met de bedoeling om ze te kopieren. Iemand zo maar ergens van beschuldigen zonder echte bewijzen lijkt mij een kwalijke zaak aangezien je dan iedereen wel kan beschuldigen.
     
  14. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Idd, maar ik ruil persoonlijk niet met mensen waarvan ik weet dat ze mijn spel gaan kopieren. Dan voel ik me medeplichtig...
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom gaan deze zaken niet op discrete wijze?

    Xbazar en de suggesties ruimte worden overvoerd door klachten de afgelopen 48 uur.

    Maar deze klachten zijn volgens mij op een paar slechte zaken (deals) te herlijden. Doe dit per pm of e-mail. Want discussie gaat toch niet mogelijk worden zolang wij maar 1 kant van het verhaal kennen.

    /edit dacht bijna dat ik een typo had germaakt, maar het is een Freudiaanse verspreking :D bij nader inzien
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  16. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    huh??:confused:

    het is een algemene suggestie!!|:- |:-

    dit gaat niet meer om een foute deal..
    maar om nog een lijst bij te doen, bij de 'blacklist'......
     
  17. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    gaat het om een vermoeden????? OHHHH domme Cole :)

    Stupid me? Nee tuurlijk niet. Het gaat om zeer specifieke forumleden waar Blaauw en zo mogelijk andere forumleden een probleem mee hebben.

    Daarnaast is de zaak duidelijk kopieeren mag niet (gewoon wettelijk) dus is het niet gewenst op een legale site (zeker als deze kopieeren, modden en hacken afwijst!).

    Nogmaals doe dit discreet, waarschijnlijk ook de enige wijze die misschien echt tot su6 leidt.

    Waarom deze draad gepakt voor de reaktie? Ik vind dat iig hier nog serieuze forumleden aanwezig zijn ipv andere zeer recente draden die op flame uitliepen...
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  18. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    tjonge jonge, wil je dan meer van dit soort gevallen en dan pas er wat aan doen (is dus dat suggestie|:- |:- )

    die suggestie kan ook een aanleiding hebben van allerlei vormen van ervaringen hier, op het xbw forum......

    hoe wil je anders nog suggesties krijgen ??
    die bedenk je niet somaar voor de lol....................
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    LEZEN! Ik denk dat openlijke discussie zonder man en paard noemen zeer speculatief is!

    Denken :confused:. Nee ook dat weet ik zeker!

    Daarnaast nogmaals kopieeren is illegaal als jij zeker weet dat iemand kopieert en je wil er wat aan doen moet je ff naar de site van http://www.bumastemra.nl/ kan je iedereen helemaal de grond inboren.

    Das aktief.

    Discussies in de trend van deze leiden wel tot iets?
     
  20. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    tjonge jongen,, niemand die erover wat zegt, hier geen thread voor te openen, dan kom jij weer zeuren...
    en dan ben je niet eens mod

    dus de mods zeggen er nix over (=vinden het dus ok)
    maar jij komt hier wel ff zeuren..|:-

    en dat spellen enz kopieren illegaal is weet ook niemand behalve jij|:-

    ik laat het maar hierbij...
    dit topic word een beeetje verpest...
    jij mag natuurlijk nog hier volop reageren..
    mij hoor je niet meer|:- ..........

    *je had die link gewoon eerder moeten geven,, had ik ook nergens voor hoeven te reageren*

    hij vind dat hier geen thread voor moet aangemaakt worden en dat verdedig ik weer juist;)
    /edit, nu blij?
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2003

Deel Deze Pagina