1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421




    Early Key build gameplay van deze verrassend populaire looter shooter. Gears of War meets Remnant: From the Ashes, met een snufje Destiny.
     
    Romanista vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Doom 3 VR is officieel op Playstation VR. Ditmaal 100% in your face. En nu op naar PSVR2.
     
  3. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
  4. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    En vandaag op de GamePass! Zin om er weer mee verder te gaan, demo smaakte naar meer.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Oh, is dat al de full release? Dat is sneller dan ik had verwacht. Ben benieuwd naar de reviews, maar de crazy abilities en bonussen zien er leuk uit.
     
  6. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    ja, full release. Alleen op de GamePass voor console geloof ik. Voor iedereen die de game wil uitproberen blijft de demo beschikbaar.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    vermaak me prima met outriders. was het een aankoop geweest had ik reviews afgewacht of zelfs een sale.. vind m er niet bijzonder mooi uit zien, maar hij speelt verrassend lekker weg..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Klinkt allemaal erg goed mensen. Outriders heeft ook wel iets weg van Diablo lijkt het. Ik vind deze game interessant omdat de bonussen op gear tenminste het verschil maken. Dus niet +2% range, maar in deze game triple range. Of cooldowns gehalveerd etc etc. En dat zijn dan reguliere mods. Misschien is de game wel janky en voldoet het niet aan een triple-A verwachting, maar de OPness van sommige builds, skills en equipment maakt veel goed. Het is geen PvP game toch? Dan is die zogenaamde ongebalanceerde chaos veel minder een issue. Dit lijkt mij een erg leuke coop game.



     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2021
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Niet helemaal vlekkeloos helaas

    OUTRIDERS HEEFT LAST VAN OPSTARTPROBLEMEN
    'ER WORDT AAN EEN PATCH GEWERKT'

    Verschillende problemen zorgen ervoor dat Outriders door veel spelers niet gespeeld kan worden.

    Gister verscheen Outriders voor het grote publiek, maar dat ging niet zonder slag of stoot. Het lijkt er op dat de servers van de game niet opgewassen zijn tegen de hoge spelersaantallen.

    Zo geven talloze spelers aan dat ze niet voorbij het inlogscherm komen. De één zegt dat de game van People Can Fly geen internetverbinding kan maken, en de ander komt niet voorbij het authenticatiescherm.

    Op de officiële website van de game wordt aangegeven dat er ergens een uitval is opgetreden waardoor de servers niet naar behoren werken. Het probleem wordt momenteel onderzocht.

    In een blogpost op Reddit, geeft uitgever Square Enix aan dat het probleem alle aandacht van de studio heeft en dat er aan patches wordt gewerkt om de problemen te verhelpen.

    De shooter van People Can Fly en Square Enix is reeds beschikbaar voor PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Series S, Xbox One, pc en Google Stadia. Spelers kunnen in de game hun eigen 'Outrider' maken en op zoek gaan naar de bron van een mysterieus signaal. In totaal kan de game met drie spelers tegelijk gespeeld worden.
     
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik denk idd dat het levellen en de onderliggende upgrades + het vanaf lvl 10 kunnen maken van items etc de game steeds dieper maakt.

    Ook vond ik het wennen dat de ai enemies ook flankte maar ook leek dat ze aan surpressing fire deden. Ik heb 1 missie gehad met flankinh, supressing fire, sniper rifles EN close combat ai.. en dan is t toch ff zweten.

    Blijven zitten en campen is iig geen optie hier...

    Wat ik daarin ook fijn vind(wellicht normaal in dit genre) wat je oppakt en de xp die je verdient ben je niet kwijt als je (weer eens) doodgaat EN dat mijn world tier(dus de moeilijkheidsgraad) mee groeit maar je dat ook kan terugzetten en je ook ziet wat er dan veranderd.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    @Servantes: Ja, dat is zeker een probleem. Zal sowieso de demo eens proberen. Download net aangezet.

    EDIT: Oh lekker, kan inderdaad ook niet inloggen. Servers nog helemaal plat? Nee, zit er nu wel in. Dat duurde even...
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2021
    Servantes vindt dit leuk.
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Demo gespeeld en helaas veel disconnects.

    Ik vind het redelijk tof maar wacht op ps4 toch op pricedrop. Full price net niet waard.

    De cover based besturing van Gears speelt fijn en in tegenstelling tot Destiny's kun je hier wel lekker echt een class kiezen die er toe doet met coole skills. Destiny's voelt aan alsof je Overwatch speelt waarbij je alleen je Ultimate skill hebt.

    Wel vind ik de game lelijk. Gaat niet om Ultra HD en cool effecten, maar de gezichten voelen erg ps3 tijdperk aan wat betreft uitdrukkingen, detail en animatie.
     
  13. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ja het loopt nog niet helemaal lekker. Vanmiddag zonder problemen gespeeld met een vriend. Net werd de verbinding met de servers verbroken waardoor we allebei uit de game gebonjourd werden.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Let wel: het is geen cover based shooter. Die cover is voor jouw tegenstanders gemaakt. Het is de bedoeling dat je een agressieve speelstijl aanneemt. Elke class heeft zijn eigen manier om te genezen, maar het draait meestal om het doen van damage via jouw powers. Vanavond al een stukje van de demo gespeeld en de pyromancer als klasse gekozen.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoezo niet? Je hebt toch duidelijk dat je met X aan een muur gebukt plakt. Dat is voor.mij redelijk een cover based shooter. Dat je agressief speelt en vaak van cover wisselt verandert dat toch niet.
     
  16. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ja maar de meeste cover based kan je dus redelijk blijven zitten.. hier is niet alle cover van staal en na een paar schoten ook gewoon weg, je wordt ook geflanked EN idd je healed door mensen neer te knallen. Waar bij gears je redelijk "blind" kunt schieten is dat hier toch lastiger.. je zult moeten moven EN killen..

    En net 1 potje kunnen doen daarna alleen maar disconnect.. snap dat de game net uit is en veel mensen m gaan spelen(gamepass gratis dus een hoop mensen zullen m wel proberen).. maar toch.. min punten Square

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het lukt mij ook niet meer om in te loggen.

    EDIT: ik merk het hier op en daarna lukt het me om in te loggen. Na 15 ofzo pogingen. Anyway, het is de bedoeling dat je deze game redelijk agressief speelt. Die hint krijg je ook mee direct na de tutorial. Cover is natuurlijk handig om even weg te duiken, maar het is vooral naar voren rennen en vooral jezelf tussen de tegenstanders in bewegen. Als typische cover based shooter is deze game ook minder leuk begrijp ik.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2021
  18. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Je moet ook echt aanvallen om in leven te blijven. Ik speel nu op World Tier 7 en dan ga je het gewoon niet redden als je op 1 plekje blijft zitten. In sommige gebieden kan dat trouwens ook niet. Als er een captain tussen loopt die vortex gebruikt wordt je gewoon naar hem toegezogen.

    ik heb in de demo alle classes geprobeerd maar vind de Trickster wel het tofst. Het blijft heerlijk om in de rug van een groep enemies te teleporteren, vervolgens de tijd te vertragen en dan iedereen met een autoshotgun kapot te schieten. Door die kills heb je vervolgens een schild waardoor je even niet te raken bent, wat ook handig is.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2021
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat houden die World tiers eigenlijk in ?
     
  20. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Hoe hoger de World Tier, hoe hoger de moeilijkheidsgraad en kans op betere rewards.
     
    BigSyke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina