1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Outriders

Discussie in 'Games' gestart door Servantes, 3 apr 2021.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Matchmaking gewoon random werkt zeker nog niet? Tenminste is mij nog geen enkele keer gelukt.
     
  2. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Je kan in de lobby gewoon weer het storypunt oppakken waar je gebleven was
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Vandaag even kort coop gespeeld. Powers zijn erg stoer om samen te combineren. Spel voelt ook een stukje gemakkelijker met alle firepower die meerdere personen meenemen.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    PEOPLE CAN FLY ZOU GRAAG WERKEN AAN UITBREIDING OUTRIDERS
    People Can Fly zou graag werken aan uitbreidingen voor Outriders. Dat zegt regisseur Bartek Kmia tegen Forbes.
    "We hebben nooit gezegd dat we de game verlaten", zegt Kmia. "Dit is geen game als een service, maar als mensen het waarderen, gaan we zeker meer dingen in het Outriders-universum doen.

    We hebben nog zoveel verhalen om te vertellen en nog zoveel ideeën die niet in de originele game pasten, dus we zouden graag meer content maken in de toekomst. Alles wat we zouden willen maken is een significante uitbreiding met op zichzelf staande verhalen."

    Outriders verscheen donderdag voor consoles en pc. Sinds lancering kampt de game onder andere met serverproblemen. People Can Fly heeft een lijst opgesteld met problemen waaraan wordt gewerkt. Ook meldt het in een Twitter-bericht dat het naderhand vertelt waar het misging.

    EDIT:

     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2021
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ja maar je moet dan niet continue kiezen als je van coop komt.
    Mijn zoontje is een stuk minder ver, en ik krijg als ik na coop continue klik zijn story progress.

    Gelukkig laad t allemaal snel.

    Over gfx. Ik ben blij dat ze bewust wat textures hebben weggelaten tijdens het spelen zodat de game gewoon erg vloeiend speelt zonder framedrops zwlfs als er tientallen spinnen/aliens komen.. maar de cutscenes, en dan vooral van de gezichten hadden wel iets mooier gemogen..

    Blijf het een tof spel vinden.. los van de disconnects die steeds minder voorkomen(gisteren geen 1x)

    Het speelt gewoon zo lekker weg...

    Bij de armor sets. Ik kan niet vinden of er speciale bonussen zijn als je een set compleet hebt?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Welke console speel je? Heb de ps5 versie besteld en hoop dat er toch wat verschil met ps4 demonis in graphics en performance. Laadtijden waren wel heel goed.
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    xbox series x. bij veel games heb je dan optie performance of quality.. maar dat is hier niet.

    Wat ik overigens wel overal METEEN uitzet is blur... of film grain.. word daar gewoon bijna zee ziek van.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vind trouwens de manier van healing echt tof gedaan. Iedere klasse zijn eigenanier van healing. Alleen Devastator en Trickster hebben zelfde manier.

    Dat creëert echt een lekker flow van schieten, skills en healing.
     
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    heb soms een dejavu.. t voelt als de 1e Destiny, maar ook als Lost Planet door hoe die aliens er uit zien.

    De cutscenes zijn wel echt lelijk als je naar character textures kijkt.. laatst had mn poppetje gewoon geen textures . alleen zwarte gaten waar de ogen n mond moesten zitten..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat laatste lijkt mij een foutje. ;)

    Game heeft zeker nog patches nodig. Zo vind ik de performance best tegenvallen vs de getoonde beelden. Maar de core gameplay loop is best leuk. Verfrissend ook zijn de vele filmpjes tussendoor. Dat zie je niet zoveel in dit genre.
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Vind het wel een tof spel. Speel als Trickster. Best pittig ook, zit nu "vast" bij een boss, dus maar een world tier lager zetten. Alleen nog singleplayer gespeeld overigens en goed te doen. Fijne afwisseling na 120+ uur DQ11. FF12 vind ik tot nu toe mwah, dus mooi om mee af te wisselen.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    FF12 is toch dat deel met MMO gameplay? Dat blijft "mwah" het hele spel lang.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is echt wel een leuke Final Fantasy. Alleen de karakters zijn minder betreft verhaal. Het verhaal draait meer om de schurken en de oorlog.

    Gameplay is vrij tof omdat je alles kan programmeren wat je teamgenoten doen.
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Mja, vind juist de battles niet zo boeiend. Maar misschien komt dit nog. Zit er nu circa 6 uur in. Speel wel verder, maar niet non stop. Verhaal, karakters en gameplay vind ik een 7tje max tot nu toe. Soundtrack vind ik wel weer tof :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    oh ik vind de setting erg cool. Dr zijn verschillende environments, die geven net een andere gevoel. Jungle, stad, mijn, woestijn .. het doet toch wat.

    Ook de verhaallijn opzich, de characters onderling. Ik heb 1 side quest gehad met een aardige oude vrouw die toch niet zo aardig was. Het gevecht was t zelfde als de andere maar t vulde wel aan hoe die wereld was.

    De gevechten worden ook steeds voller en voller... gisteren een gevecht gehad waarbij ik als een dolle rondjes ben gaan lopen en granaten en turrets om me heen gooi... als ik stil stond ging ik dood... echt een horde aliens.. brrrr
    Wat wel muf is, is dat de standaard rondlopende ai maar ook de markt mensen wel altijd dezelfde zinnen gebruiken.

    Speel tier 5 en LVL 25 ben ik nu.. Ik kan als er niet teveel vijanden het redelijk makkelijk aan maar vooral bij de dieren is tier 6 niet te doen. Ik zit te azen op legendarische armor maar die valt niet zo vaak denk ik , heb er pas 1.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  16. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik ben level 19 en speel op tier 8, bijna naar 9. Gear en wapens worden steeds sterker dus hogere tiers worden dan ook beter te doen.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zelf nog maar net begonnen. Level 8 en Tier 4. Op zoek naar Zehedi. Ben blij dat ik heb doorgezet met de demo.
    De proloog en de gameplay in de proloog was erg saai. Ook die loopgraaf net nadat je je krachten krijgt was lelijk en saai. Pas vanaf Rifttown wordt het leuk.

    Devastator gaat echt goed. Ik kan kogels als magneet opvangen zonder schade te leiden en deze terugkaatsen naar de vijanden. Door mod krijgt de grootste vijand 50% extra schade. Een andere mod zorgt ervoor dat ik wel 50% schade krijg tijdens deze ability, maar wel door kan schieten zelf.

    Ook een hele toffe is de golem. Ik krijg dan 8 seconde 65% schade reductie. Door een mod wordt dit met 2 seconde verlengt als ik een kil maak. Ik zet dan golem aan en doe in de lucht springen, kies met quake een target met veel gasten erom heen en bam 8 tot 10 seconde erbij voor golem. Dan nog paar kills en golem duurt langer dan de cooldown :D.
    Die mods op de wapens maken het wel erg tof.

    Weten jullie toevallig hoe dit werkt: Ik heb in min skilltree een skill Armorbreaker: Increase your Armor Piercing by 15%.
    -Krijgt ik dan dat alle kogels en skills ook 15% armor piercing doen?
    -Of krijg ik dat als een wapen de eigenschap armor piercing heeft, deze eigenschap met 15% wordt verhoogd?

    M.a.w. profiteren gewone kogels zonder armor piercing eigenschappen wel van de 15%?
     
    Zifnap en Nol vinden dit leuk.
  18. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    mmm ik heb max tier 6 staan. Ik had verwacht dat die mee zou groeien.. maar hij staat dus stil. Heb ik dan iets fout staan?

    En die ammo bonus weet ik niet. ik weet niet of bonussen uberhaupt stacken.

    ik ben overigens techno gast

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mods stacken niet. Je kunt niet 2 keer mod doen voor actice skill time +50% bijvoorbeeld..je krijgt dan maar 1 keer de bonus. Dat weet ik wel.
     
  20. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Je geeft aan dat je in Tier 5 speelt terwijl je Tier 6 ook hebt. 7 unlockt pas als je lang genoeg in 6 speelt. Als je er bewust voor kiest in een lagere tier te spelen zullen de hogere niet worden vrijgespeeld uiteraard.
     

Deel Deze Pagina