1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Outriders

Discussie in 'Games' gestart door Servantes, 3 apr 2021.

  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    mm ik dacht dat world tiers vanzelf meegroeide met levels.. zo van elke 5 lvls een tier of zo :) ;)

    maar inderdaad... ik zou dus op 6 moeten verder gaan om zo 7 t unlocken etc.. Dus wat early missions opnieuw doen of in coop setting

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    welk leuk al die termen voor die world tiers.. torment, insanity...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als ik wat hoger level ben wil ik zeker wel een keer coop doen. Weet nietnof er nog meer mensen een keer samen willen spelen?
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Waarom zou je daarvoor hoger level willen zijn?
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Anders ben ik te laag level ivm met de rest denk ik. Stel ik speel op level 10 met mensen op level 20. Maken ze dan niet alles in 1 schot dood in mijn game?
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2021
  6. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    weet ik eigenlijk niet
    heb vanavond met een vriend gespeeld.
    hij lvl 20 ik 26
    Ik ben een stukje verder in de story maar kon hem niet joinen, hij mij wel.
    ik had wt 6 aangezet, hij speelde tot dan toe op wt4. We hadden de predator quest 3x gedaan, en het was chaos.. maar ik had niet het idee dat zijn wapen lvl 22 zoveel minder deed als mijn 28.. Althans, we waren beide druk druk met de beesten dood te knallen.. Ook een Hunter missie gedaan, die hebben we 2x moeten doen.

    Hij vond t vet, maar vond veel meer chaos en hoeveelheid enemies en damage dat de captains/eind bazen konden hebben wel voor zweet handjes zorgen..

    Bijna world tier 7 vrijgespeeld. Wat ik wel een voordeel vind is als je dus een hogere wt vrij speelt dan is de item class +(x) wel permanent, de rest van de bonus is alleen wt gebonden. Grappig idee dat je dan dus een weapon kan maken, bij bv wt 7, van 4 lvls hoger.. hierdoor word t slachten wel iets makkelijker.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    mmm, ik was gisteren dus op 90% van wt6
    start de game net op 75%. Ik herspeelde gewoon ff een missie, dacht wellicht tik ik tier 7 aan.. ging helaas toch regelmatig dood, en nu zit ik op 40%.. dus omlaag gegaan. Het is dan dus geen xp harken voor wt, iemand hoe dit dan zit? Ik ben wel gewoon omhoog gegaan in mijn character lvl.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  8. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Beetje simpel antwoord maar als je dood gaat verlies je progressie in je World Tier. Terwijl je speelt zie je de progressie die je kan maken op je world tier als je in dat bepaalde stuk tenminste niet doodgaat. Dat is volgens mij wel XP gebonden, dus ‘gewoon’ zo min mogelijk dood gaan.
     
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    aaah.. wel iets om in de gaten te houden. En je progressie is dus pas veilig als je de wt unlocked hebt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  10. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ja dat klopt. Je kan niet worden teruggezet naar een lagere World Tier.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Op zich wel een fijn systeem. Dan kan ieder op zijn eigen niveau spelen en genieten van de game zonder frustratie.
     
  12. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Dat is zo, maar ik vind het zelf wel fijn om in hogere tiers te spelen ivm de betere rewards die je krijgt. Ook de rewards die kleven aan het unlocken van een World Tier zijn interessant.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik las ook dat de WT bepaalt wat voor grondstoffen je krijgt. Vanaf tier 9 kun je bijvoorbeeld titanium vinden om uit te hakken in plaats van ijzer bijvoorbeeld.
    Ook gaan vijanden meer leer, titanium en grondstoffen droppen. Ik weet alleen niet wat ik met die grondstoffen aan moet nog. Ik vind nog zo vaak nieuwere betere loot. Denk dat ik die alleen ga inzetten om moment dat ik een grote hoofdmissie aan ga pakken om wat mods te wijzigen naar betere die ik heb vrijgespeeld. Sommige zijn duidelijk betere dan anderen.
     
  14. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    heb vanavond wt 7 vrijgespeeld. en de outriders quest afgemaakt.. ik kreeg 1 legendarische helm en maar liefst 10 legendarische wapens.. wtf.. en 2 had ik maar dan lager niveau.. dismantle of sellen ..

    Nu nog een handelaar vinden die titanium verkoopt :)

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Nooit sellen natuurlijk, dismantelen voor de mods uit tier 3
     
    x76xdemonx76x vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Laatst bewerkt: 9 apr 2021
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als je een mod eenmaal hebt kun je gear met duplicaten ook verkopen als je wilt. Bij dismantlen geeft hogere level gear ook andere materialen dan scraps. Maar verkopen levert wel meer shards op dan dismantlen.
     
  18. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    dismantlen doe je toch vooral voor de titanium en shards? wist niet dat je de shards en nieuwe mods ook kreeg bij verkoop.

    Tja verkoop-koop. Ik bemerkte vandeweek, oe dit wapen/armor is vet en beter als huidige. Je koopt het, start een missie en bij t 1e kistje of captain popped daar gelijkwaardig of beter uit :). Als je dan ook bedenkt dat purple spul toch vaak 30k credits kosten...

    Ik probeer titanium te krijgen zodat ik wapens die ik fijn vind mee kan laten levellen.. alhoewel ik alleen de legendarische wapens echt hou.. de rest gaat uiteindelijk in de scrapper :)

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mods krijg je niet bij verkoop. Mods krijg je bij dismantlen. Maar als je een mod al hebt hoef je hem niet nog een keer te dismantlen als je liever shard hebt toch?

    Ik denk dat ik tot max level weinig ga doen met materialen anders dan wellicht mods aanpassen als ik een heel tof wapen vind met een duplicaat van een mod die ik minder vind.
     
  20. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik pas regelmatig aan, vooral armor. Op de hogere tiers moeten je mods eigenlijk wel in lijn zijn met je skills om het jezelf wat makkelijker te maken.
    Daarnaast moet je gear ook wel op level zijn.

    Bij wapens pas ik naast de mods ook de variant aan, dat kost ook resources. Een assaultrifle op burst vind ik namelijk verschrikkelijk. Net zoals een autoshotgun met 10 kogels. 20 speelt dan net wat lekkerder.
     
    x76xdemonx76x vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina