Heeft een sterke "Honey, I shrunk the kids" vibe, of is dat alleen in het begin in het huis? Extra Intensive Couples Therapy.
Ik heb die vibe eigenlijk niet echt opgemerkt, maar als je het perse met elkaar wilt vergelijken, dan is dat goed mogelijk. Nou vind ik die films verschrikkelijk en de game erg goed.
Vooral de variatie in de game is super. Weinig spellen waar constant zoveel nieuwe gameplay geïntroduceerd wordt.
Bezig met deze game samen met een vriend. Een van de leukste games in jaren. Zo leuke gameplay waarbij je samen moet werken. Game ziet er top uit en er zit leuke humor in. En 1 game nodig om met 2 online te spelen is natuurlijk een extra toetje. Nu al kanshebber game van het jaar.
Ik blijf mij verbazen... Wat is dit goed zeg !!! Ik zie in 2 uur speeltijd al meer gevarieerde gameplay voorbij komen, dan sommige games in 10 jaar sequels hebben laten zien. Dit spel is haast kunst.
Ja volgens mij wel. Dan moet die ander even de friend's pass van it takes two downloaden. Werkt verder dan gewoon normaal.
What is Friend's Pass? Friend's Pass lets you play It Takes Two with a friend even if they don’t own the full game! First, have them search for It Takes Two and download the Friend’s Pass from the platform specific digital store (PlayStation Store, Microsoft Store, Steam Store, or Origin Store). Then, invite them to play with you from the main menu. If none of you own the full game, you can still try out the First Chapter of It Takes Two in both local and online co-op with the Friend’s Pass. Is Friend’s Pass similar to the Free Time Trial offered with A Way Out? Yes. There are some alterations to the implementation, but in spirit, Friend’s Pass allows you to play with a friend for free.
Kijk aan, scheelt weer een Google opdracht. Thanks. Deze ook maar halen dan, vond A Way Out wel tof om co-op te doen.
Ziet er echt heel vermakelijk uit. Ik stel een aankoop nog wel even uit, dit is echt zo’n game die uiteindelijk wel op gamepass komt.
wat is dit een grappige game echt bizar super vet gemaakt ook je denkt bijna tijdens het spelen hoe verzinnen ze het xd
MOON BABOON @ArtificialFaith Tot nu toe erg vermakelijke game. Af en toe heel random maar de puzzles en dingen die je moet doen daar kan ik wel van genieten. Heel creatief in ieder geval.