1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Outriders

Discussie in 'Games' gestart door Servantes, 3 apr 2021.

  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik vind de legendarische weapons veel van gow wapens weg hebben. Ik heb er 1tje die vind ik erg cool gedaan, assault rifle waar de vlammen uit de loop komen.

    Moet sowieso zeggen dat er veel variatie is hoor. Ook bij armor... erg vet gedaan.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb variant nog niet gedaan maar past de schade zich aan? Als ik autoshotgun naar single shot zet gaat de schade per schot dan omhoog?

    Had namelijk een hele snelschietende autoshotgun. Je mist dan makkelijk een schot en 60 kogels vliegen er doorheen en dan zit je zonder ammo. Een single shot waarmee ik 1 vijand per schot of een zwaardere met 2 schoten neerdaalt klinkt dan beter mits de schade per schot stijgt.
     
  3. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ja dat heeft wel invloed ja, soms positief, soms negatief, dat moet je per wapen even bekijken.
     
  4. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik kom er net achter dat Bailey titanium verkoopt. Dus voor diegene die haar vrijgespeeld hebben in je caravan!

    Bij armor als ik nieuwe spullen heb schuif ik op en neer en kijk ik niet alleen naar hoeveel groener is die tov het oude maar hoeveel veranderd er in de specs dus bv hoeveel health of armor gaat veranderen maar ook naar de mod bonussen..

    Blijft leuk puzzelen.. was bijna wt 9 toen er 1 eind baas vreemd ging doen. Eerst had ik m op 20% gekregen.. ik ging dood dus omlaag in wt.. ik dacht dat ging best redelijk dus ik zal m wel vlot neer hebben. Nou niets was minder waar want de volgende 10 keer was ie superman geworden ... ja toen was ik er wel weer ff klaar mee..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    wt 9
    character 30 dat is de huidige cap
    .. zit tegen t einde aan te hikken.. pittig!

    nu maar beginnen met eerdere levels te grinden om hopelijk betere armor te unlocken, en anders alles grinden/sellen voor titanium en geld zodat mn huidige setup alles lvl 36 word.

    Tip online was the payback missie een van de beste grind missies, dus. maar de game crashed nu regelmatig naar dashboard..

    En.. is t jullie opgevallen als je bij armors wisselt tussen je inventory dat de stats dan weird doen. Ik heb een lvl32 helm. In combi met alles zit ik dan op 2800 health, als ik die helm wissel met andere helm gaat mijn health naar 4200(door bonus van die helm) als ik dan weer terug ga naar de lvl32 helm heb ik ineens 3900 health..


    En sommige bonussen zijn wat vreemd/onbegrijpelijk.. ik heb armor 21k. Ik krijg een nieuwe breast plate en armor gaat ineens naar 35k??

    Echt weird als je écht naar je stats kijkt en rommelt met je armors

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  6. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    wt10
    lvl 37
    maai maai.
    vanavond t verhaal denk ik afmaken.

    Ik moet zeggen dat dat verhaal wel beter word..

    Ik merkte dat je ook de jacht en de moord missies opnieuw mag/kan doen..

    Na t verhaal zijn er herhaalbare expedities.. ben benieuwd wanneer de 1e dlc komt
    .

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zo je bent ver. Gaat goed.

    Zelf niet zo heel veel tijd gehad om te spelen. Ben nog lvl 11 en WT5. Net Zahedi gevonden en zijn koffertje.

    Vanavond of morgen weer verder.
     
  8. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    spel uit. maarum zonder al teveel te spoilen.. ik kreeg DE eindbaas niet kapot, ook de plek waar t gebeurde.. voelde voor mij niet aan als de andere taaie battles.. ben van wt11 stapjes omlaag gegaan en uiteindelijk dacht ik fuk it, naar wt1 gegaan was er helemaal klaar mee ;)

    Lvl 38 wapens, 21k dmg, 39k armor en 6000 health en dan op bijna alle tiers niks uitrichten EN binnen enkele minuten dood wezen... nou nee, dit probeer ik later nog wel eens in coop ofzo :)

    Kan nu ook expeditions doen.. dat is nig meer chaos en terror... maar goed. Als ne een expeditie doet krijg je daar ook weer punten voor. Met die punten kan je dan legendarische wapens kopen.. maar mijn god, je krijgt 4+ e.p. en je hebt 3000+ nodig voor 1 wapen.. 1 pluspunt, je kan ze ook traden voor titanium.. lol.

    Nu gaat ik eens rustig mn wt naar 15 krijgen.. en ondertussen nalezen/kijken waar ik legendarische schizzle t beste kan vinden...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
    BigSyke vindt dit leuk.
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    In ieder geval wel een echte eindbaas waar je moeite voor doet of even voor moet grinden.

    Weet Borderlands 1 nog hoe de eindbaas tegenviel. Overlevelt en zo dood. En dat zonder grinden.

    Hoeveel uur heb je over het spel gedaan? Je kan naast de expeditions ook tijd een 2e class proberen nog natuurlijk.
     
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ja true ik zou een andere class kunnen doen, maar dan begin je denk ik opnieuw met alles verzamelen?

    deze eindbaas was... echt een spons en dealde behoorlijk wat damage... ik heb veel zwetende handjes gehad met Battles maar deze eindbaas... :mad:

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  11. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik heb 2d en 13.5 uur in de game gezeten volgens xbox. Maar ik heb ook een aantal avonden coop gedaan, en ook bewust een paar keer missies herspeeld in de hoop op betere loot

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Is het niet zo dat je spullen in de vault gedeeld zijn onder characters? Weet ik niet hoor, maar was volgens mij bij Destiny wel zo.

    Wat ik ook echt mis is het kunnen droppen van spullen voor andere spelers. Jammer dat dat er niet in zit.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dropped van spullen heeft sowieso geen zin voor armor gezien de mods. Ben wel blij dat alles wat je vindt wel geschikt is voor jouw klasse.
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Je kan er eenvoudig een eigen mod opzetten toch? Zie het probleem niet. Natuurlijk is het prettig dat het geschikt is voor je class maar als ik een paarse sniper vindt als trickster heb ik er geen reet aan... Die geef ik dan graag aan m'n partymember die wel die klasse speelt.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Daarom zei ik ook dat alleen wapens de moeite zijn. Bovendien zijn wapenmods niet klasse specifiek volgens mij.

    Een mod als when hitting enemies you do 45 explosive damage kan voor iedereen.

    Had het voornamelijk over armor. Want het enige wat handschoenen of laarzen de moeite maakt is armor rating en de mod.
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  16. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik kijk naar de 4 stats voordat ik de armor aanpas;
    weapon dmg, anomaly dmg, health, armor.

    Ik schuif dan de armors zo dat voor mij de bonussen goed staan. Bv soms krijg je een handschoen die meer health bied maar minder armor.

    Soms krijg je 2k dmg dr bij of 2k anomaly, wat vind jij fijn?

    EN kijk idd naar die mods.. extra armor, explosieve ammo, anomaly bubbles. Ook bij weapons.

    Ik gebruik technomancer, ik gebruik de cryo turret en de toxic turret, en healing. Ik heb nu een armor mod die verander die toxic ook in cryo. Ik plaats ze langs elkaar dat er een soort tunnel ontstaat. En dan maar maaien EN springen met mn freeze power. Generaals etc snipen of marksman rifles knallen. dodge cover rondrennen als t nodig is.. en ondertussen die turrets gooien rinse repaet :)

    Wel jammer dat ik in totaal 19 legendaries heb gehad waarvan 5 dubbelen waren. En maar 2 armor tot nu toe...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Zelf nog heel weinig gespeeld maar is het zo erg joh?

    And by bugs, it's not your classic "Oh this skill doesn't work"

    People have all their equipment getting deleted when they are disconnected.

    That bug was already in the goddamn DEMO
     
  18. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Op Series X echt nergens last van gehad.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik waardeer het aanbod maar denk niet dat mensen van hier naar de discord gaan. Je moet dit forum als een eigen community zien om mensen te vinden om mee te spelen. Als er mensen zijn die hier een gamertag delen om een potje Outriders te spelen heb je meer kans op samenspel.

    Is beetje hetzelfde als ik op jullie discord ga posten dat mensen lid moeten worden van Xboxworld als ze samen willen spelen.
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Erger nog ik weet niet eens wat discord is lol. Kom al van de tijd voor de dino's.
     
    Pyoonexk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina