1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Outriders

Discussie in 'Games' gestart door Servantes, 3 apr 2021.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    WTF haha...

    ON IT. We hebben nog nieuwe bodies nodig jongens! :+

    EDIT: Alright, ik heb een berichtje gedropt op "ᴀʟʟᴏᴄʜᴛᴏᴏɴs ɢᴇᴢᴇʟʟɪɢʜᴇɪᴅ". Contactpersoon bij aanmeldingen #Rucola.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2021
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als jij van zelfde generatie als ik ben:

    Ken je Mirc nog? Discord is Mirc in een nieuw jasje.

    [​IMG]
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    mirc.. daar heb ik mp3 en bootleg. maar ook slechte bioscoop cams vandaan gehaald destijds

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Aha thanks dan komt me wel bekend voor, maar niks voor mij dus. Kom niet verder dan paar game sites en forums en verder gewoon diegene in me friendslist.

    Ben zelf overigens ook nooit iemand geweest die party chats leuk vind. Zitten er 3 of meer in je oren te tetteren, waar ik meestal niets van versta, omdat ik teveel met een game zelf bezig ben.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Destijds was Mirc een must. Games hadden geen ingebouwde friendslists en geen ingebouwde matchmaking. Je moest handmatig een server selecteren. Mirc was dan in games zoals Inrral Tournament ingebouwd. Je kon dan met vrienden een Mirc kanaal starten en daar de link naar een server plakken waar de anderen op klikken om te joinen.

    Discord doet beetje hetzelfde maar dan voor met een grote club. Je kunt dan vragen wie doet er mee met game X. En dan kun je met mede Nederlanders spelen bijvoorbeeld als je niet genoeg mensen in friendslist hebt die net dat ene spel spelen als jij.
     
    ageQned en Zifnap vinden dit leuk.
  6. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    tip voor XP farm.
    story :first city
    chapter : reach the other side
    -1- loads of small monsters
    -2- same, some larger toxic spitters and one larger monster
    -3- enemies, with one more difficult end captain

    Het is echt een makkelijk, stuk 3 is goed opletten met de eindbaas.
    Dr zijn ook 4 kisten te vinden.

    Ik gebruik m om mn wt naar 15 te krijgen..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Waarom wil je zo graag naar WT15? Stel dat je dat haalt en dan een expedition gaat doen, ga je toch de hele tijd dood?

    Kunnje niet beter geleidelijk met expeditions en end game content levelen?
     
  8. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Legendary Gear verzamelen!
    Epic gear en titanium verzamelen!

    Spelen op WT geeft een bepaalde bonussen, zoals je weet.

    De meeste zijn alleen ALS je op die WT speelt. Belangrijk is vooral de ratio van droprate en het % van epic en legend gear tov van basis gear.
    Zit nu op 13. dan heb ik +10 meer gear drops, De kans is 400% rare loot ratio en 390% legendary drop loot.. De ene lvl gaf al wat meer epic, dus daar is de kans grote op legendary.

    MAAR je wearable item unlock is ongeacht je WT.. en die expedities zijn echt taai, en heeft een eigen wt moelijkheids graad. Dwz dat ik daar niet met wt omhoog ga, die heeft dus weer een eigen xp lijn...

    Dus door mij wt naar 15 te krijgen kan ik lvl 42 meenemen naar de expedities of welk ander level ;)

    Je moet wat na de story afgelopen is en je al die mooie legendary gear wil ownen!

    :) ;) :)



    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  9. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik verwacht wel op Tier 15 te eindigen, zonder te hoeven grinden. Ik ben nu een beetje in dat Forest bezig, op Tier 11 ,level 23. Wat een krankzinnig bos is dat, helemaal vol met gemuteerde wezens, echt tof gedaan. Aan goede gear geen gebrek, blijf wel constant bezig mods toe te passen en varianten te wisselen als ik nieuwe gear vind.
     
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    oh goede gear zat.. meeste grind ik voor titanium en shards.. maar je gaat iedere wel weer kijken of je nieuwe armor betere bonussen biedt. schiet alleen met mn legendairy assault voodoo match maker(met een mod dat er bij een kill een anomaly bubble kan komen die als ie ontploft een behoorlijke dmg doet.
    Daarbij een sniper of een marksman legendary ligt aan map.

    Maar stiekem zijn de pistolen/revolvers ook best sterk

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dual pistols met oneindig ammo waren bij het vulkaan monster erg fijn.
     
    x76xdemonx76x vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  13. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    blijf t leuk vinden.. die expedities zijn chaos..

    speel nu zo nu en dan alle hunt of bounties.. 9 op lvl1 en dan de 10e op lvl15. Met een beetje doorlopen heb je 30-40min een legendarische item erbij. Wel tegelijk inleveren en dan zijn 9 rewards ruk en de 10e legendarische is dan je huidige niveau ;)

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ook hier nog steeds bezig. Ben level 25 dus ga langzaam aan richting het einde.

    Stiekem is het verhaal zo slecht nog niet. Vooral sidequests geven leuke achtergrond.

    Alleen de morele keuzes van de hoofdpersoon vind ik nogal vreemd. Hoofdlijn is dat mensen niet over leven en dood mogen beslissen. Ook niet onder erbarmelijke omstandigheden maar hij doet zelf niks anders.

    Speel nu op WT 7 solo.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    patch uit. o..a. verdwenen legendarische items zijn terug op je maximale niveau.

    Ik was niks kwijt maar heb al mijn legendarische items nu dubbel gekregen, en alle nieuwe op lvl 43.. :)

    Ben dr blij mee..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Patched final version vs demo build... flinke upgrade. Goed om te horen. Vond de demo leuk.
     

Deel Deze Pagina