Savegames van PC naar je Xbox memory card??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Deazer, 30 aug 2003.

1. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ff een beetje op ebay aan het kijken en toen zag ik zo'n aanbieding dat je een memorycard kan kopen en als je nog wat extra geld geeft doet ie er ook nog een savegame bij van welk spel je maar wilt. Ik had dus ff gevraagt welke spellen hij had met welke savegames en toen zij hij:"Ik kan van bijna elk spel een savegame krijgen want ik download de savegames van mijn computer naar mijn memory card met speciale software en hardware die ik heb". Zoiets zij hij in het engels. Weet iemand hoe dit moet, met welke hardware en of het met elke memory card kan? Ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord.

gr,
    Deazer

/edit/ dit is een link die hij me gaf om te kijken van welke spellen hij savegames kan krijgen; http://uk.codejunkies.com/power_saves.asp?c=GB&cr=GBP&cs=£&r=1&l=1

Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  2. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Hmzzzz...

Ik ook nooit van gehoord :confused: meschien is het wel voor de pso's of voor dat je kan vergelijken ofzo.

3. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wel hoe het komt

zit bij de action replay ga misschien ook kopen is wel cool

4. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0

Kun je het misschien uitleggen wat het is enzo ik ben niet zo slim :p .

5. the master

Leuk Bevonden:
    0
    staat gewoon op die site je krijgt een ding dat je met je pc aan moet sluiten ik keek gewoon in hun shop

6. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, nu snap ik het. Thnx. Misschien ga ik hem wel halen bij play.com ofzo lijkt me wel leuk.
    Maar nog een vraag: Kun je ook een gewone memory card gebruiken of moet je die speciale memory card gebruiken? En kun je die speciale memory card ook gebruiken voor normale saves enzo?

7. the master

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk van wel.

die gast bood toch ook een normale aan of niet en normale saves denk het wel.

8. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die gast bood een normale van Thrustmaster aan.

9. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    action replay heet dat pakket....

echter zijn veel xbox spellen beveiligt tegen savegames van action replay, dat kan omdat de xbox de savegames op de hdd zet....

dus denk denk maar niet dat je alle savegames vlekkenloos op je xbox kan kopieren.... Er zijn maar weinig games die vlekkenloos de savegame wil lezen.....

10. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    nee je moet zo'n apparaat hebben op de PC koppelen en de memory card erin steken was ook zo met PS1 had ik dat ook maar zo'n apparaat voor xbox heb ik nog nooit gezien

Deel Deze Pagina