1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Warzone

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 9 mrt 2020.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik kom eigenlijk alleen veel pc gamers tegen als ik met een maat samen speel, die een pc heeft. Wel gezellig hoor, maar qua gameplay niet te doen. Dat draaien met die muis gaat zo ontzettend snel. En een FPS van 130 hoorde ik hem over.

    Als ik met vrienden speel met een Xbox of PS4, dan heb ik er soms een pc gamer bijzitten. Kan sowieso niet goed meekomen, maar vind het wel een leuke popcorn game.
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Zijn er hier nog mensen die dit spelen? Ik probeer m’n friend list wat te vullen! Mijn gamertag is artificialfaith.
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Wat een kut trailer
     
    Jimmy J. en Servantes vinden dit leuk.
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Matige trailer voor het spel van het jaar
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Wie zijn die mensen?
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik vermoed bekende YouTube’ers / Streamers
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vindt deze al een stuk beter.

     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    RAVEN SOFTWARE WERKT AAN NEXT-GEN PATCH VOOR CALL OF DUTY: WARZONE
    OUDE VERSIE VAN VERDANSK-MAP KEERT NOOIT MEER TERUG

    Raven Software werkt aan een next-gen patch voor de populaire battle royale-game Call of Duty: Warzone.
    Dat meldt creative director Amos Hodge aan de pers, aldus website Charlie Intel. Volgens hem werkt er een team binnen het bedrijf aan de patch voor PlayStation 5 en Xbox Series X en S. Dit moet er voor zorgen dat de game geoptimaliseerd wordt voor die consoles. Wanneer deze update moet verschijnen, is niet bekend. Warzone kan al wel gespeeld worden op de nieuwste consoles.

    Eerder vandaag lanceerde de nieuwe versie van de Verdansk-map in Call of Duty: Warzone, waarmee het derde seizoen van de game ingeluid werd. De oude versie van de map werd gisteren virtueel opgeblazen. Volgens VG24/7 liet Hodge weten dat de oude map nooit meer terugkeert. "Mensen weten het niet, maar de oude Verdansk kunnen ze nooit meer in die staat spelen. Die map is verdwenen en komt niet terug."
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    'Call of Duty: Vanguard wordt in tweede helft augustus onthuld via Warzone'

    De volgende Call of Duty-game, die mogelijk Call of Duty: Vanguard heet, zou tegen het einde van augustus worden onthuld via Warzone.

    Dat claimt insider Tom Henderson. Hij meldt dat de onthulling via Warzone onderdeel is van Activisions nieuwe strategie om Call of Duty-games via de battle royale-game te onthullen. Vorig jaar werd Black Ops Cold War ook via een in-game evenement binnen Warzone onthuld.

    Er gingen eerder dit jaar al geruchten dat de nieuwe CoD-game Call of Duty: Vanguard zou gaan heten en zich afspeelt tijdens de Tweede Wereldoorlog. Dat is nog niet officieel bevestigd, maar wel duidelijk is dat Sledgehammer Games het spel ontwikkelt.

    Volgens Henderson kan de onthulling in Warzone vlak voor Gamescom plaatsvinden, dat van 25 tot en met 27 augustus gehouden wordt. Henderson schat dat de onthulling ergens tussen 18 en 25 augustus moet plaatsvinden.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Activision and Raven Software are finally cracking down on cheating in Call of Duty: Warzone. A new Ricochet anti-cheat system is arriving in both Call of Duty: Warzone and Call of Duty: Vanguard. The system will use a combination of a PC kernel-level driver, machine learning algorithms to examine player behavior, and a “team of dedicated professionals” working to investigate cheaters.

    The PC kernel-level driver has been developed internally for the Call of Duty franchise and will launch first for Call of Duty: Warzone with the upcoming Pacific update. PC games are increasingly using kernel-level drivers to detect sophisticated cheating, but since they run at such a high level in Windows, there are always privacy concerns surrounding such an approach.

     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2021
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Goeie gasten.
    Altijd al het beste met ons voor gehad.
     
    Jorrie, Reckuuza en Nol vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ze serveren graag mosterd na de maaltijd, zodat je nog even goed nadenkt over cheaten terwijl je je bek brandt op een post als hierboven! Op zich slim dus! :+
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    je bent weer op dreef ga zo door
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Was weer dronken
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Hoezo mosterd na de maaltijd? De anti-cheat komt uit met Vanguard.
     

Deel Deze Pagina