1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Heeft wederom niets met de stelling zelf te maken dat zwarte levens er te doen.

    Mijn laatste post: als iemand iets stelt over een andere huidskleur ga je eerst direct heel geforceerd je eigen kleurtje erbij betrekken en een hypothetisch scenario afschilderen dat die persoon een andere mening heeft over jouw kleurtje want hij zegt dat zwarte levens er toe doen en niet dat alle levens er toe doen.

    Het één sluit het ander niet uit.

    Doe niet zo geforceerd en krampachtig door alles op jezelf te betrekken, maar vind alsjeblieft eens de moed en de wijsheid om gewoon zo'n berichtje te lezen en te denken, ja op zich staat daar niets verkeerds in, het is beter dat deze agent is veroordeeld en er is niets mis met Sony doe zegt dat zwarte levens er toe doen. In plaats van zelf allemaal andere context en verbanden voor diegene in te vullen.

    Je komt nu echt over als de boze witte man, daar schiet je niks mee op. Tippie!
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik snap dat ik zo over kom als iedereen mijn posts zo lees. Maar iedereen mist het punt. Het gaat niet om de witte man.

    Waar het mij om gaat is dat bedrijven en Celebs alleen BLM steunen. Dat is het selectieve.

    Ze steunen geen Oegoeren, Latinos of de Aziatische mensen die uit racistisch oogpunt worden vermoord. Er is meer rascisme in de wereld dan alleen tegen zwarte mensen. Dat is de kern.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Jij bent ook selectief in je steun? Daarom neem ik je post niet serieus want blijkbaar vind jij het ok dat de Royhinga worden vermoord. Echt een hele ranzige mening is dat, die mensen zijn toch ook mens?
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Niveau wordt beetje kinderachtig als je het zo stelt. Laatse wat ik erover zeg:

    Ik heb het niet over 1 persoon of bedrijf. Als je de socials, het nieuws en andere media allemaal samenvoegt en je kijkt naar het grote plaatje heb ik het over.

    Dan draait het alleen om racisme tegen zwarte mensen in de 1e wereld. Dit terwijl racisme tegen veel meer mensen voorkomt en ook op veel grotere en erge schaal in de 2e en 3e wereld. Om nog maar te zwijgen over bedrijven die zich dam tegen racisme in de 1e wereld tegen zwarten uitspreken terwijl ze geld verdienen met snoeren slavernij en discriminatie op het gebied van arbeidsvoorwaarden van bevolkingsgroepen I de 2e en 3e wereld.
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    En wat doe jij daar dan aan op je zolderkamertje? Behalve hier tegen elf gamers op leeftijd lullen :+ Sowieso is je argument dat het alleen over BLM gaat onzin. Er is ook aandacht voor andere misstanden. Kijk naar Oeigoeren.

    En wat maakt het uit dat BLM meer aandacht krijgt in de media? Daar worden die andere doelen niet minder van toch? Sterker nog, het kan zelfs een mooie start zijn om ook de andere shit aan het licht te brengen. Kijk naar me metoo beweging. Dat ging eerst ook alleen over vrouwen en kijk waar die sneeuwbal uiteindelijk is geëindigd. Transgenders, misbruik van jongens, ouderenmishandeling, misstanden in de sport enzovoorts.

    En kinderachtig is het zeker. Alleen niet op de manier zoals jij het ziet, hahaha
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Misschien woon jij nog bij je ouders op zolder spreek lekker voor jezelf. Beetje sneu dat jullie iemand persoonlijk gaan aanvallen.

    Je moet gewoon geen BLM als organisatie steunen. Dat zijn de racisten, plunderaars en mensen die geweld gebruiken

    D
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is maar waar men zich druk om kan maken.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik kon hem ook in 't nieuwstopic plaatsen... Maar vond dit topic beetje dood en als zelfs de NOS zegt dat 't gedoe samenhangt met azc's is de link naar' mensen met een andere afkomst en of cultuur' natuurlijk snel gelegd.

    https://nos.nl/l/2385312

    Had ik dat in m'n studententijd maar geweten... Die bus van mij reed maar eens in 't halfuur. Paar keer de chauffeur aftuigen en als BELONING verbeteren ze de dienstregeling... Omgekeerde wereld toch!? Heb ik wel een mening over.

    In plaats van dat ze die buslijn gewoon afschaffen en een heel groot hek om dat azc plaatsen en die lijers (de slechten he, niet de goeden die onder de slechten lijden) pas weer naar buiten laten voor een enkeltje herkomstland, zodra zij ze terugnemen. Tot die tijd zitten ze achter dat hek in Nederland droog en 'veilig tegen oorlogsgeweld'.

    Is toch krom? Bus rijd niet vaak genoeg... Chauffeur aftuigen... Bus rijdt vaker. Half-noord-Nederland stopt geen enkele bus meer maar hier moet alles kunnen en mogen... En dat inclusief een abonnementje op politie- en beveiligingsbegeleiding.

    Maargoed.. Zal wel racistisch zijn als ik tegen deze aanpassing van de dienstregeling ben.

    Voor de provincies Groningen en Drenthe is de maat nu vol. Zij hebben besloten de pendeldienst per direct uit te breiden om het openbaar vervoer te ontlasten. De provincies staan tot september garant voor de extra kosten die de gemeente Westerwolde als opdrachtgever maakt.
    |:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-


    Dat is niet wat 'de maat is vol betekent'. Dat is dat je die gasten stuk voor stuk (vul maar in). Als ik caissières mishandelen zou als de rij voor de kassa me te lang is moet de reactie van de jumbo toch ook niet zijn 'als b tender binnenkomt openen we wat extra kassa's'... Dan moet ik toch de winkel uitgeslagen worden en heel lang achter de tralies belanden?
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2021
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Groot probleem in ons land inderdaad. Ik ben niet tegen het opvangen van asielzoekers. Vooral mensen die voor een vreselijke oorlog vluchten verdienen goede opvang. Maar als je nog maar zegt dat het verstandig is strenger aan de grens te controleren of iemand al dan niet in aanmerking komt voor asiel en de mensen die sowieso geen kans maken gelijk terugsturen, ben je al een rascist. Ik snap ook niet waarom asiel verlenen gelijk betekent dat ze nooit meer weggaan ook niet als de oorlog weer over is.

    Allerlei programma's op tv waar asielzoekers en arbeidsmigranten naar voren worden geschoven om de positieve kant te laten zien. Ik bedoel bijvoorbeeld een talentenjacht waar een migrant aan mee doet. Alle feel.good verhalen worden door je strot geduwd.

    Dat er dorpen en steden zijn die onder de criminaliteit lijden en er supermarkten zijn waar je als brave burger niet meer durft te komen wordt zoveel mogelijk ontkent. Ondertussen mag de plaatselijke middenstand een hoop kosten maken om diefstal tegen te gaan zoals extra beveiliging inhuren maar echt optreden mogen ze niet.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Je vermoed een complot?
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee hoor is helemaal geen complot. Is gewoon beleid. De regering wil net als met toeslagen affaire en andere zaken geen foute erkennen. Dus het beleid is te focussen op de "successen" van het asielbeleid I.p.v. het falen.

    Heeft niks te maken met complotten maar meer met straatje schoonvegen.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    De overheid bepaalt het beleid van talentenjachten dus?
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee maar programma's met voornamelijk linkse achterban en politieke voorkeur wel.

    Daarnaast willen zenders wel woke genoeg zijn en genoeg diversiteit promoten om zieltjes te winnen en te voorkomen dat de programma's als te wit worden gezien. Dat is jiet goed voor je imago.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    ... nou zie ik liever een talentvolle asielzoeker op tv ipv de zoveelste wanhopige aandachtspoging van talentloze BN'ers als Gorden, Hazes Jr en die zwabber van een Roelvink ...

    Wat betreft asielzoekers die kloten in de bus. Arresteren, vastzetten. Volgens mij heb je met een strafblad trouwens sowieso geen recht meer op een verblijfsvergunning, dus de meesten zullen zich echt wel gedragen.
    Mensen die geen masker willen dragen hard aanpakken, ondanks afkomst. Of dat nou een asielzoeker is in de bus, of wappie Wilma bij de Praxis.

    Als je asielzoekerscentra in the middle of nowhere gaat plaatsen waarbij die mensen vrijwel geen inkomsten hebben en er rijden ook vrijwel geen bussen, en de bussen die sporadisch rijden zijn reteduur, dan kan ik trouwens wel begrijpen dat daar af en toe een boze klant tussen zit. Dat soort zaken hoor je dan gewoon beter te regelen.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Celstraf, strafblad en uitzetting omdat je je misdraagt in een bus?

    lol whut
     
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Dienstuitbreiding, verblijfsvergunning en een Miele als je je misdraagt in Nederland?

    Lol whut?!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    geen mondkapje = doodstraf
    geen handzeep meer bij appie = doodstraf
     

Deel Deze Pagina