Wat lopen ze te nakken van the greatest platformer ever joh. belachelijk Ik vind het van Sony toch weer knap. Returnal en deze, in half jaar nadat PS5 is uitgekomen. Ondertussen komt xbox met poep, nog steeds
Sjee, het wordt dus echt 80 euro. Vind ik toch prijzig hoor. Had eerder games rond de 70 euro verwacht. Is dit de next gen tax, of corona tax?
Noem het de nextgen tax, maar in feite is alles duurder geworden het afgelopen decennia behalve games. Het was ergens misschien ook wel te verwachten.
Mag misschien wel een meer flexibelere prijzensysteem komen. Het hoeft van mij ook niet de kant op van de Wet op de vaste boekenprijs zoals we die hier in Nederland hebben. Niet echt te vergelijken, maar slechts als voorbeeld van iets wat lang duur blijft. Games zijn in feit altijd al duur geweest, maar als kosten stijgen zal dat bij alles wel zo gaan helaas. Ach, voor niets gaat de zon op.
Stel je voor dat je bij iedere rift die je naar een andere dimensie neemt (het boegbeeld van deze game) je naar een laadscherm van 15 tot 25 seconden kijkt op ps4.