weet iemand btw of dat Williams F1 stuurtje ook Moto GP2 compatible is? Ik heb verder ook DTM, PGR1, burnout 2, RE en MM3(die deed het iig dus)
Naar aanleiding van alle positieve reacties in dit forum heb ik zaterdag middag bij dixons het xbox williams F1 Racing Wheel aangeschaft van Joytech, ik had al de Kwalitatief Uitermate Teleurstellende Modona 360 van Thrustmaster. Het stuurtje van Joytech is van veel betere kwaliteit, zwaarder en ligt beter in de hand, met dit stuur kan ik nu zelfs DTM spelen, met de Thrustmaster was dit bijna onmogelijk door de te nerveuze besturing. Alleen jammer van de korte controller kabel, zal nog effe een verlengkabel moeten aanschaffen. Het probleem van het niet aan kunnen sluiten van de voice communicator zal ook nog wel worden opgelost misschien een splitter of zoiets.
eum, daar ken ik je niet meer helpen, heb bij webwinkel gekocht. hoewel dat ook een echte winkel is maar die legt dan niet echt in de buurt dnek ik, zal ff adres geven. Edit: kon ff geen adres vinden. kijk hier maar ff
Ik hoop het, hij rijdt eigenlijk te relaxed om terug te brengen... ik heb er nu al zoveel mee gereden dat het rubber duidelijk is versleten...
eum, die madcatz rijd ook zeeeeeeeer relaxed oort, ken alleen je niet vertellen welke beter rijd. Dus eerlijk gezecht hoop ik dat je die madcatz gaat kope, ken je gelijk zeggen welke beter rijd
Effe een gebruikers update, heb zojuist Racing Evoluzione uitgespeeld met dit nieuwe stuurtje, totaal nu 124 races gewonnnen, met de controller was ik blijven steken op 112, de gevoeligheid op F3, het is irritant dat de gevoeligheid bij elke start van een championship of race serie gereset wordt naar stand F1, als je dit niet in de gaten heb vlieg je alle kanten op stand F1 is namelijk de gevoeligste. Het stuurtje bevalt prima, ga nu Colin McRae uit proberen. Heb trouwens een e-mail verzonden naar Joytech over de te korte controller kabel en het ontbreken van een slot voor een memory card of voice communicator.
Colin McRae is effe wennen, gaat bij mij het beste in stand F2, heb nu voor de eerste keer de eerste plaats in Australie gehaald, meestal werd ik 2e op enkele seconden afstand. Heb hierna nog DTM geprobeerd, maar de DTM wagens blijven oncontroleerbaar, de overige wagen zijn in stand F3 goed in bedwang te houden.
Over dat ontbrekende slot heb ik eveneens een email gestuurd naar de baas van de Joytech development groep. Ze maken ook kabeltjes, dus als ze effe zo'n split kabeltje maken is het probleem opgelozd. Ik ben benieuwd of het helpt... Kom op jongens! Allemaal een email naar Joytech.co.uk sturen!
Broes heb ook zo'n Madcatz stuurtje besteld (die met pookje) Ben benieuwd of het wat is. Ik plaats mijn ervaring wel in de Madcatz stuurtje thread EDIT: Heb 'm nu binnen gekregen (hier op werk). Vanavond gaat ik hem uitproberen!
is die er al dan? of is het de bedoeling dat ik die open ken namelijk niet echt veel testen. alleen MM3 at the moment.
Ik heb dus nu de madcatz. Korte impressie is dat het wel een goed stuurtje is met alles er op en er aan, maar kan maar niet wennen aan zo'n ding.... dus voorlopig nog maar de controller :{
Dit is nou echt jammer, mijn tread valt helemaal stil terwijl we nog lang niet iedereen van ons mooie stuurtje hebben overtuigd. De mensen die nog zitten te twijfelen, het is een aanradertje, je zal er geen spijt van krijgen, want alle spellen zijn er goed speelbaar mee.
Zeker weten, eigenlijk heeft deze thread weer een *kick* nodig Is Moto GP 2 eigenlijk speelbaar??? Krijg 'm namelijk morgen, dus ben nieuwsgierig
Ik heb vandaag Racing Evolution gekregen en ik heb nog niet eens de controller aangeraakt het gaat gewoon perfect met stuur:d
Ik zit net ff te denken he, GTA is natuurlijk wel gruwelijk vet, maar je hebt om op straat te lopen wel een controller nodig Da's minder natuurlijk, maarja, dit schoot me net even te binnen