1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Dan reageer je niet. Got a solid point here sorry booboo
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456

    Dragon Quest 12 aangekondigd


    Dragon Quest 3 remake in de stijl van Octopath!

    @FinalBob
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2021
    FinalBob en Zifnap vinden dit leuk.
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik las het net, gaaf zeg! Ik hoop wel dat ze met XII niet teveel van de originele gameplay afstappen. Ik begreep dat in de presentatie werd gehint op het afstappen van het turnbased systeem... Dat hoop ik toch echt niet. 2023 Japan release, 2024 EU, 2025 Xbox gok ik zo... Dus ik zal nog even moeten wachten :+

    Remake ziet er ook heel gaaf uit. Weet jij waarom voor deel 3 is gekozen? Heeft die een bepaalde status?
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Voor zover ik begrijp wordt 3 wel gezien als een game met een bepaalde status. Daarnaast is het een prequel op de eerste twee games, dus plot technisch gezien is het de eerste game in de serie.

    Ik neem aan dat je de true ending van Dragon Quest 11 hebt gezien? Die verwijst ook naar Dragon Quest 3. Dus eigenlijk zat het er aan te komen.

     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2021
    FinalBob vindt dit leuk.
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ah! Ja, die had ik zeker gezien, alleen nog niet begrepen dat dit een link met 3 was. Nu opgezocht en wel leuke theorieën hoe het zich verhoudt. DQ11 > 3 (1,2) lees ik ook wel. Dat deze jongen ook weer een descendant is van de DQ11 hero. Ben benieuwd! Ga hem zeker spelen als hij de op X beschikbaar komt.
     
  6. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Laat hem maar met dat gehark van ‘m joh. Als ik dat plaatje bekijk zie ik aan de onderkant een deel van Starfield volgens mij, die exclusive gaat worden. Daar ben ik wel benieuwd naar!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    @Reckuuza



    The criminal racing organization, SH1FT3R, is back! Use innovative gadgets and tear up the tracks in a globe-trotting tournament. Play as Tony Toretto and the Spy Racers in a bid to stop SH1FT3R from winning the ultimate high-tech vehicle!
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    ik pass dankje
     
    Servantes vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Combat ziet er weer gelikt uit!
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
     
    ageQned vindt dit leuk.
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Dit is toch gewoon weer een remaster van de remake? (Dat ik die zin ooit zou typen...) Of zit hier meer content in voor het vervolg?
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Volgens vele nog steeds de beste 3d Sonic.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Een remaster vind ik ver gaan. Het is een opgevoerde PS5 versie van de PS4 remake game. Sommige verbeteringen hebben "patch" niveau, maar de extra chapter met nieuwe karakters heeft eerder een DLC karakter.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2021
  14. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het is net als met andere ps4 naar ps5 upgrades. Voornamelijk een 4k resolutie met 60fps. Zelfde als met AC Valhalla of Nioh 2 upgrade naar ps5.

    Daarnaast heb je die DLC met Yuffie en een minigame in het spel.van Fort Condor. Dit kunt je net als Gwent, Orlog etc tegen NPC spelen.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ziet er leuk uit, maar ik ben wel veel terughoudender geworden bij deze titel. Net zoals Cyberpunk vaak uitgesteld en dit is uiteindelijk ook maar een trailer... dus in hoeverre zien we nu echte gameplay (denk terug aan Cyberpunk).
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    PEEPS!

    Steam geeft Company of Heroes 2 + expansion Ardennes Assault voor niets weg t/m 31 mei. Een top RTS van de bovenste plank, afspelend in WOII. De cover based gameplay is serieus goed. Eén van de weinige RTS games waarbij terrein wordt vervormd door zware wapens. Muurtjes worden weggeschoten (cover weg) en kraters van ingeslagen tankgranaten vormen nieuwe cover mogelijkheden voor alle troepen. Het positionele geluid is extreem goed gedaan en authentiek. Troepen hebben geen 100% accuracy; het feit dat een tank mis kan schieten en een huis achter jouw company overhoop schiet maakt het alleen maar gaver. Ook het weer heeft invloed op de oorlogsvoering (minder zichtbaarheid, onderkoeling). En zo kan ik nog wel even doorgaan met wat deze game allemaal uniek maakt en beter dan de meeste concurrenten. Dit is een unieke kans, dus grijp die game.

     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2021
    lwn vindt dit leuk.
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Koch Media organiseert op 11 juni een eigen livestream genaamd Koch Primetime.

    Zeer waarschijnlijk onthult de uitgever een aantal nieuwe titels. Zo zijn er al maanden sterke geruchten over een nieuwe Saints Row-titel en werkt Deep Silver al een paar jaar aan Dead Island 2. Andere grote aankomende titels die onder Koch Media vallen zijn Chorus, Iron Harvest en Chivalry 2.

    Koch Primetime is op 11 juni vanaf 21:00 uur Nederlandse tijd te zien op het officiële Twitch-kanaal.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Timesplitters Collection please!
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En als het komt, gelijk ook even Map Editor info aub.
     

Deel Deze Pagina