1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Ghost of Tsushima

Discussie in 'Games' gestart door tim91, 12 jun 2018.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Geen idee, misschien is dat wel de Aziatische variant van Tim.
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Deze game ook de moeite waard op PS5 als je niet heeeeel erg van open world games houd, met teveel sidequests zoals de AC serie?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, want eigenlijk zitten er niet zoveel in vergeleken met AC, zeker Odyssee. En je gaat er over het algemeen ook sneller doorheen omdat de wereld een stuk mooier is, door bloemen gek genoeg en bladeren. Verhaal is erg goed en het vechtsysteem speelt lekker, dus weet bijna wel zeker dat je er veel meer plezier aan beleefd dan de laatste AC games, laatste drie vooral. Ik in elk geval wel.
     
    Smok3y en Zifnap vinden dit leuk.
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911


    First, today we’re excited to reveal Rivals, an all-new mode coming to Ghost of Tsushima: Legends on September 3 (including new Trophies and cosmetics!). In Rivals, two teams of two will compete to defeat waves of enemies. With each defeated foe, you’ll collect Magatama that you can use to harm the other team. For example, you can spend Magatama on Shades to block your opponents’ purchases, Curses (health drain, exploding bodies, etc), Hwacha fire, and more. Once you’ve spent enough Magatama, you’ll unlock Final Stand waves. Complete these before the opposing team to win!

    Second, at the same time Rivals launches, we’ll be releasing the Gear Mastery system.

    This is a new expansion of the progression systems and rewards for Legends. Players who’ve earned 110-level gear will now be able to bind it to a class and activate “Mastery Challenges.” This will allow a piece of gear’s Ki level to be upgraded to 120 and eventually unlock a second perk slot! As you activate Mastery Challenges, you can also unlock a new Ability and new Techniques for each class.

    Starting on August 20 (release date of Ghost of Tsushima Director’s Cut), we’re also releasing an update that will add new features to Legends, including some changes based on feedback from the community. We’ve rebalanced the Survival mode to shorten the session length and added new weekly Survival Nightmare challenge variants. We’ve also unlocked additional cosmetics in Legends for players who’ve earned them in Jin’s story and New Game+.

    Again, all of the above will be available at no additional cost if you already own Ghost of Tsushima, but for those of you who don’t own Ghost of Tsushima yet but are interested in trying out Legends, starting on September 3 we’re also offering a new way to buy Legends on its own, without the single-player campaign starring Jin Sakai.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik zie momenteel trouwens alleen de Director's Cut in de store. Klopt dat?
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    De samenstelling van de Directory’s Cut verschilt.

    Je hebt drie versies volgens mij.
    1. De nieuwe uitbreiding Iki Story.
    2. Ghost of Tsushima met Iki Story.
    3. Ghost of Tsushima met Iki Story en PS5 update (denk ik?).

    Ghost of Tsushima los lijkt inderdaad niet meer in de Store te staan.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Doen ze iedere keer als er een nieuwe versie van een game verschijnt. Sony en Microsoft doen het beide, dus volgens mij klopt het heel duidelijk. :thumbs:
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Is dat zo?
    Meestal is er dat gewoon een deluxe editie en kun je de 'normal' editie gewoon nog kopen.
    Nu zie ik enkel en alleen Director's Cut. Dat hoeft van mij niet, ik wil gewoon de normale PS5 editie zonder extra missies nog...

    Edit: sterker nog, het is een pre-order. Het spel is dus uberhaupt niet te koop nu :D

    Dus maar ff afwachten.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2021
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Collega heeft de ps4 versie liggen, kan ik die ook spelen na vrijdag en dan upgraden voor een X bedrag naar de ps5 versie?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Heb je wel altijd de disc voor nodig nog.
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ja dat is geen probleem, maar was benieuwd of het een hele andere “versie” is. Die mogelijk niet ge-update wordt.
    De uitbreiding IkI is voor mij geen vereiste

    ik zie het al “Wie zijn PlayStation 4-versie van Ghost of Tsushima rechtstreeks wil upgraden naar Ghost of Tsushima Director's Cut op PlayStation 5 moet daarvoor €29,99 neertellen.”
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja kan gwn, vraag expert tyrant anders nogmaals even hij heeft ps5 gekocht voor ps4 games.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    @Tyrant weet jij of je ghost of tsushima ps4 versie kan spelen op ps5 incl upgrade ?
     
    Matrix vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dat heeft ie ons wijs gemaakt, maar eigenlijk voor farming simulator 2014.
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja die upgrade komt deze week (30 euro)
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Aah toch een cent duurder dan
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Launch trailer Director's Cut. Release 20 augustus, a.s. vrijdag.

    EDIT: een oké upgrade voor een top game! :thumbs:

     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2021
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2021
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb nu een tijdje de PS5 versie van de game. Blijft mooi. Ook op een gegeven moment dat stuk weer met Lady Masako, waarbij je door de bossen naar de Gouden Tempel gaat. Shit, wat mooi. Nu bijna klaar met de game. Moet wel zeggen dat die PS5 upgrade echt schandalig duur is, maar de game zelf compenseert dat wel. Hierna verder met Kena, waarbij ik inmiddels ook al een eind ben. Ghost speel ik straks ook al voor de 2e keer uit. Daarna nog SQ doen en proberen het hele eiland te bevrijden. Het enige wat een beetje eentonig wordt is de combat. Overall zou ik dit nog steeds wel een 8.5 geven. :)
     

Deel Deze Pagina