hoe zit het nou met het betalen van xbox live ik bedoel: moet je per spel een bedrag betalen als je live wilt spelen of moet je gewoon een bedrag per maand betalen voor live. wie kan mij dit uitleggen bedankt
Als je een live kit koopt krijg je het eerste jaar gewoon zeg maar Gratis een jaar live abbo, daarna kun je hem een jaar verlengen, dat gaat zo'n 50/60 euro kosten. Maar als het goed is kun je ook kiezen voor bijv een maand verlengen, daarvan weet ik de kosten niet. Je hoeft niet per spel tebetalen, Tenzij je een MMORPG hebt, daar moet je meestal een bedrag van ong 10 euro ong per maand betalen.
Je koopt in de winkel een starterskit met 3 demos en een headset. Deze kost 60 euro. Wanneer je deze hebt geactiveert kan je een jaar kosteloos online gamen. Na dat jaar moet je gaan betalen per jaar/maand/dag. Per jaar zal het iets van 50 euro gaan kosten. Je moet wel een credit card hebben! Edit: Jeroentje was me voor
Misschien moet je de volgende keer eerst even de Live FAQ lezen voordat je een vraag stelt. Daar staat nl. een hoop informatie in. >> Closed.