Inderdaad. Alles staat hier achter slot en grendel totdat iedereen weg is. Dan gaan we los. Maareh, er zijn ook nog anders denkende mensen, tja hoe moet je het anders zeggen, woonachtig in Barneveld
Ben er nog niet aan toe gekomen. En ergens vraag ik mij ook af of ik het gebrek aan "actie" in DE voldoende kan appreciëren. Misschien wel, maar dan moet ik wel even bij mezelf een knop omzetten. Jij wel / goede game?
Nee, maar hij staat hoog op mijn lijstje. Ik twijfel ook nog steeds of ik hem op mijn pc moet spelen, waarbij ik net onder de recommended specs zit of op de Xbox. Ik hoor echter overal alleen maar goede verhalen over de game.
Disco E. staat bij mij ook op het lijstje, maar ook zo’n game zoals Divinity Original Sin 2 waarbij je alleen maar lovende verhalen leest/hoort, maar waarbij ik niet zeker weet of ik het ook (veel) zal spelen, dus wanneer ik ooit een PS5 heb pak ik hem dan eens een keertje uit de (digitale) budget-bak om het dan op een regenachtige dag eens een kans te geven.
Absoluut! Playstation forum is al in de maak. Ik start deze week al met Astro's Playroom en Spider-Man. Zodra ik mijn 4K OLED heb ga ik beginnen met het echte werk. Demon's Souls en Ratchet & Clank heb ik al. Returnal en Ghost of Tsushima daarna. Heb al genoeg PS5 materiaal voor minstens een half jaar...
Vooral. Heb ook nog een goede PC, dus altijd een alternatief platform. Maar wil ook weer eens lekker gamend onderuit zakken op de bank.
Ik was echt aangenaam verrast door Astro's Playroom: super leuk en kort platformertje dat op fenomenale wijze de nieuwe features van de DualSense demonstreert, en bovendien goed weet in te spelen op de nostalgie naar vorige PlayStation generaties.
Vanavond de jungle wereld uitgespeeld. Game is een erg goede showcase voor wat je allemaal kunt met de controller.