Het is echt ongelofelijk dit. You know, me, die normaliter wel in caps zou typen om deze games, kan ik nu niets anders zeggen dan dat dit pure troep is. Jezus christus, die lege omgevingen, de framedrops, gewoon de geheelheid hoe verneukt dit eruit ziet..en dan 'vernieuwde' gameplay, het is nog steeds turn based, met wat extra kleine toeters en belletjes hierbij. Het kutte is nog dat de algemene community hier wel over enthousiast is. Like..how?
En dan nog die remake van Diamond & Pearl. Die games gaan diep bij mij. Maar my god...wat een ellende. Het ziet er zo afgrijselijk uit. Als ze het in de stylo van Letsgo Pikachu en Eevee hadden gegoten (zonder die achterlijke Pokemon GO implementaties - dat is leuk voor op je foon), had ik het nog wel een kans gegeven..maar dit. En weer straks iedereen lachend 60 eu (en 70 met 10 extra pokekutballen en een steelcase erbij die je 2 maanden later weer in de prullenbak pleurt) over de toonbank smijten voor deze uitgeklede shit wat door 3 stagairs in elkaar is geflanst. Nintendo en Gamefreak lachen weer de ballen uit hun broek. Pokemon is dood voor mij.
Laatst bewerkt: 19 aug 2021