[Splinter Cell] Hij saved niet meer bij Kola cell!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Deazer, 31 aug 2003.

1. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vandaag weer eens ff aan het Splinteren want ik wou Kola cell wel eens uitspelen. Ik begon telkens van het begin want ik had alleen in het begin een checkpoint. Maar nu ontdek ik dat hij geen checkpoints meer aangeeft. Want ik heb de eerste bewaker uitgeskakelt dan over de laser gestapt daarna door die andere laserkamer gekomen, dan trapje op en nog twee bewakers doodgemaakt daarna nog eentje benenden aan een trap en verderop nog twee dood en nog steeds geen checkpiont! En toen ik het lang geleden een keer speelde kreeg ik wel steeds checkpionts maar toen had ik geen zin om te saven. Maar ik heb het ff getest bij level 3 ( met dat abzeilen in het begin ) maar daar krijg ik wel gewoon checkpoints. Weet iemand wat ik moet doen? Alvast bedankt.

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien, Kola cell van je xbox uninstallen en dan weer opnieuw downloaden.

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wat jeroen zegt, ff uninstall, dan reinstall doen... TADAA!

4. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    *probeert het nu.
    (downloaden duurt lang.....)

Laatst bewerkt: 31 aug 2003
  5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Moet er wat voor over hebben :cool:

6. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het nog steeds niet! Alleen als ik de missie begin geeft ie een checkpoint. Ik ben doorgespeelt tot de beveiligingscamera (links daarvan is zo'n glazen kamer).
    Je krijgt toch al meteen je tweede checkpoint als je door die laserkamer bent? Ik snap het niet meer :confused: .

7. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niemand het?

8. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens de walkthrough's die op het internet te vinden zijn, liggen de savepoints in "KOLA CELL" juist verder uit elkaar dan je misschien gewend bent van Splinter Cell.
    Daarom is dit lastiger/frustrerender/uitdagender etc.....

Oftewel....je moet gewoon doorspelen!!!

9. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Maar toen ik lang geleden Kola Cell speelde kreeg ik zover als ik me kan herineren wel checkpionts (bijvoorbeeld na de laserkamer).

10. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Het spijt me jongens ik ben dom geweest. Ik heb net ook een walkthrough gelezen en daar staat een checkpiont nog verder dan waar ik was gestopt. Wel vreemd want ik kan me nog heeeel goed herineren dat er toch eerder een checkpiont kwam. Maja dat zal dan wel weer aan mij liggen. Of niet.............:eek: . Maar in iedergeval bedankt voor jullie reacties en nogmaals mijn exuses. Voortaan beter luisteren naar Toxic_Timmie ;).

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, Timmie kan het niet zonder walktrough... nanananaaanaaa}:]

Deel Deze Pagina