1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2021
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    [​IMG]



    Het is duidelijk een zeer goede game geworden! Nu eerst eens het eerste deel uitspelen.
     
    Yi-Long en Killamonkey vinden dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417





    KB2 krijgt tot nu toe wisselende reviews. Het kan ook positief, zoals hierboven. Ik vermoed dat 1C Entertainment te ambitieus is geweest bij deze titel. De 3D wereld met een RPG esque questing systeem. Niet alleen heeft 1CE beperkte ervaring op dit vlak, maar de ontwikkeling van zo'n wereld eet tegelijkertijd een groot gedeelte van het budget op. Dit is echter geen triple-A developer. Anderzijds: deze titel zit vol met content (30 - 60 speluren) en het strategie gedeelte lijkt weer in orde te zijn. Het spel heeft zeker zijn charme. Eurojank op zijn best, of verdient deze titel beter? Ongetwijfeld zullen er nog patches volgen. Ik ga dit sowieso spelen, want het is en blijft een King's Bounty. En dat zijn gave strategy games. :)
     
    Garrett vindt dit leuk.
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    + een troepgame die er nog kutter uitziet dan de gemiddelde smartphone game van tegenwoordig
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    Mensen mensen, dit wordt weer heerlijk genieten van de nieuwste van Arkane Games. Voor mij één van de beste dev teams in de gaming industrie, zeker als het om world building gaat. Ik zie de opvolger van Dishonored, met een snufje Bioshock. Veel vrijheid in wapens vs powers, versus het reizen in de wereld en de puzzles. En dan in een soort rogue-style gegoten , zoals Prey: Mooncrash. Maar die laatste heb ik niet gespeeld. September release. Kijk ernaar uit!
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2021
    Killamonkey vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Geralt, is that you? Yup. Reforced is een update van Spellforce 3. Ik meen dat het de engine en UI verbeteringen zijn van Forgottten Gods + controller support. Beschikbaar op diverse platformen. Eén van de weinige games die RPG en RTS elementen goed combineert. En met nog boeiend geschreven karakters ook. Aanrader.

    En nog meer goed nieuws, Bravely Default 2 komt naar de PC, 2 september!

     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2021
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Nog één week voor Owlcat's nieuwe RPG. Ambitieuzer dan dit zie je het zelden in dit genre, maar zorgt dat ook voor boeiende gameplay? 2 September gaan we het zien...
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    "Hoa is a beautiful puzzle-platforming game that features breathtaking hand-painted art, lovely music, and a peaceful, relaxing atmosphere. Experience the magic of nature and imagination as you play the main character, Hoa, on her journey through breathtaking environments back to where it all began. Out now on PlayStation 5 & PlayStation 4."
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Meer retro shooters... Project Warlock 2.

     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja is een Halo/Portal mix.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    PLAGIAAT
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    FAR - Lone Sails. Donkere, melancholische game die verrassend leuk speelt als side scrolling.

    Kosten: 14,99 wanneer niet in aanbieding.

    Edit: Baldo mag er ook zijn. Soort van Zelda meets Nino Kuni, maar dan goedkoper qua prijs en minstens zo leuk. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2021
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    Meer gloeiende reviews. :thumbs:

    EDIT: De eerste King's Bounty 2 patch is al in de maak. Ja, ik hou deze game in de gaten en hoop dat deze game ook iets gaat brengen voor het console publiek. Paar grote fixes/tweaks. Het paardrijden wordt een stuk praktischer en aangenamer gemaakt en het gebrek van de quicksave -load optie wordt verholpen. Lijkt mij sowieso een groot gemis in een strategy game, maar hee wie ben ik. ;)

    ========

    "Greetings, Hunters for King's Bounty! Over the past week, we have received many reports and messages from you on improving the game. First of all, we would like to say once again: thanks for your help, responsiveness, and patience!

    Our team has carefully checked everything, and now it is time to reveal some of our plans for updating the game. Soon, we will release the first hotfix, which will bring the following changes:

    • The speed of all three main characters' movements (on a horse, too) will increase.
    • You will be able to perform certain actions on a horse without dismounting (trade-in items, opening chests, and much more).
    • Quicksave and quick-load.
    • More gold in the Royal Lands.
    • Final twist of the story campaign fix.
    • Some changes in balance and minor bugs.
    • And other things.

    Short note:
    most likely, the update will first appear on the PC and a little later on consoles, but we will inform you about it later.

    Also, in the next patches, we plan to add new difficulty levels, customize controller settings, the ability to speed up animation in battle, general UI/UX improvements and game optimization on all platforms, a photo mode, a separate in-game tab with all the notes, books, etc., and much more.

    If you have any suggestions or experienced any bugs or issues, please post them on special topics on our General Discussions or write to technical support:


    Thank you for your understanding and support! And don't forget, you are the best!

    #KingsBounty #KingsBounty2"

    ========
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2021
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Potentiële Smash Bros killer:



    Komop Hey Arnold, Turtles, Catdog, Ren&Stimpy, Ed, Edd, and Eddy, Johnny Bravo, Cow and Chicken, Courage the Cowardly Dog, the Tick. Genoeg IPs voor een Brawler toch.
     
    Daz vindt dit leuk.
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Weekje nog tot de release...



     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  19. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zit een beetje in de store rond te neuzen, maar kan je games niet op bepaalde prijsklassen zoeken/sorteren? Ik dacht me te herinneren dat dat in de PS store wel altijd kon.. Had je games tot 10 euro, tot 20 euro, en ga zo maar door... Kan dat in de store van xbox zo niet even vinden...
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Bij PSN kun je sorteren op prijs zoals.je dat inderdaad zegt. Geen ervaring met Xbox.
     

Deel Deze Pagina