1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS5] Kena: Bridge of Spirits

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 15 jun 2020.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    In dat geval trek ik mijn aanmelding terug
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Hmm combat bij bossfights is nog best pittig soms. Geen dark souls ofzo maar toch.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Eens. Speel op medium en het is af en toe best pittig. Had Taro wel in één keer down gek genoeg. Cutscene daarna zorgde als grote broer en jonge vader wel voor paar traantje, haha. Mooie game man!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pareltje dit. Speelt heerlijk, ziet er prachtig uit. Ouderwets genieten.<3
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Echt een leuke game en vermaak me er prima mee.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ik vind de stijl en sfeer echt amazing maar verder ziet t er wel onwijs generic uit met lichte button bashing en af en toe klimmen klauteren. Ik krijg meer techdemo/indie vibes hiervan wat je in 4 uurtjes uitspeelt of is t wel echt een fully volwaardige game?
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    10-12 uur hoor ik veel. En het is echt geen button mashing hoor, hahaha. Misschien als je op easy speelt, maar alles daarboven moet je wel echt weten wat je doet. Het voelt een beetje als een PS2 Avonturen game in een modern jasje. In de beste zin van het woord.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Pik m wel op in de sale met kerst.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Dit topic is ook weggezakt zeg, jezus.

    Ben deze intussen aan het uitspelen in de aanloop naar alle topgames komende maand. Best tof hoor.
    Met name de gameplay maakt dat ik graag doorspeel. Die eindbaasgevechten geven me een beetje dezelfde kick als Souls-games, steken goed in elkaar en zijn echt lekker pittig.

    Minpuntjes tot nu toe zijn dat de cutscenes in 30 FPS zijn (boeit me normaal totaal niet maar het contrasteert enorm met de 60 fps gameplay) en dat het personage Kena eigenlijk nog helemaal niet is uitgediept. Ik heb nog geen idee waarom ze eigenlijk doet wat ze doet en waarom het mij iets aan m'n reet zou roesten als er iets met haar gebeurt.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ook ik vermaak me prima met deze game. Alleen sommige puzzels zijn wel even frustrerend omdat je maar beperkt tijd hebt. Kan ik niet tegen met mijn stressniveau, maar op easy vind ik de eindbaasgevechten nog best wel meevallen, maar ook daar krijg ik wat @Cyndris al een beetje aangeeft wel een beetje een Souls kick van, ook al heb ik die games een stuk minder geprobeerd. :+ Niet erg veel te doen, maar een titel die een prima prijs heeft voor een PS5 game en bovendien bloedmooi is hier en daar. Doet me denken aan Pixar films. :oops:
     
    Cyndris vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina