Het ergste is nog nog ze vorig jaar geen nieuwe game hebben uitgebracht. Zoveel tijd dus voor een nieuwe pes en er niks van bakken!!! Man man man man man....zo jammer dit...
Haha die screenshots die rond gaan zijn leuker dan het spel zelf. Nu snap ik waarom ze besloten hebben f2p aan te bieden. Voor dit gedrocht kan je geen geld vragen. Het ziet er meer uit als een mobiele game, dramatisch.
Ik begrijp echt niet hoe een bedrijf, een organisatie, met meerdere mensen die allemaal een mening zullen hebben, kan besluiten om dit product, op deze manier, naar buiten te willen brengen. Als je product in deze staat is, dan moet je toch gewoon concluderen dat het mislukt is, je de deadline niet hebt gehaald, er zeer verkeerde beslissingen zijn gemaakt de afgelopen jaren, en dat daarmee een iconische serie nu de nek mee is omgedraaid. Eerst de idiote focus op ‘eSports’, en nu een prima game-engine overboord gegooid en vervangen met … dit!? Omdat het ook op mobiel zou moeten draaien (waarom?) gimp je gewoon je complete output? Geen idee wie de laatste jaren de leiding had over PES bij Konami, maar ik mag toch hopen dat die er keihard uitgeschopt wordt en vervangen door capabele leiders. Echte leiders.
Lekker man, deze poep. Je krijgt gratis 4 banden, een stuur en een spiegel van je favoriete automerk. Helemaal gratis. En voor niks. Die banden zijn lelijk en hebben geen grip, het stuur kan maar 1 kant op draaien en de spiegel blijkt een lachspiegel. Maar is gratis, dus in Nederland mag je dan geen mening hebben. Die onderdelen nemen ruimte in beslag in je schuur, maar er wordt je beloofd dat je uiteindelijk gaat rijden in je favoriete automerk. Het hoe en wanneer vertellen ze er niet bij. Je moet dan af en toe wat betalen, dan krijg je nieuwe en betere onderdelen. Niet in 1x natuurlijk, maar in kleine beetjes. Dan ga je geld uitgeven, met kleine beetjes en kom je er aan het einde achter dat die auto een Lada is en blijft. Zou je normaal gezien nooit geld aan uitgeven, maar nu ben je beetgenomen. Hopelijk gaat niemand een dubbeltje uitgeven aan dit gedrocht en steken ze morgen alles wat te maken heeft met PES of EFootball in de fik en gaan ze kaartspelletjes maken ofzo.
Dit idd.... als ik daar productowner zou zijn, no way dat ik het zo naar buiten had gebracht. Al had t mn ontslag geweest. Eer te na....