Ondertussen vermaak ik mij alweer 2 avonden prima met Metro Exodus - en de next gen update. Ik ga best vaak dood, tenminste... Ingame dan
Ik pre order hem ook maar gelijk op de Xbox dan. Als het straks x-platform is ga ik hem toch op zowel pc als Xbox spelen.
Aangezien het max aantal spelers verschilt op ps4 en ps5 (bepaalde gamemode tenminste) lijkt me logisch niet nee. Geen idee of dat op de kleinere aantal speler maps ook is maar lijkt mij ook niet om het makkelijk te houden.
In tegenstelling tot een COD Vanguard bijvoorbeeld zijn de verschillen tussen beide versies veel groter. Je kunt wel de cross gen versie die iets duurder is kopen. Dan kun je met je ps5 de ps4 versie opstarten om tegen ps4 spelers te spelen
Volgens mij gebruiken de meeste publishers next gen nu als een mooi opstapje naar duurdere games. Vanguard is ook 69 voor standard en 79 voor 'cross gen', en die laatste is gewoon nodig voor Series X/S. Zal me niks verbazen als straks de original Xbox/PS4 gedropt worden en dat games alsnog een tientje duurder blijven.
Heeft helemaal niks met crossplay te maken. Ps5 only games zoals Ratchet and Clank and Demon's Souls remake waren ook duurder dan 60 euro.
Ik heb de battlefield 2042 pre-ordered, moet ik iets anders installeren om de BETA te spelen, of gaat dit automatisch?