1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 2042

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 9 jun 2021.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Pfoee wat speelt dit lekker
     
    Jorrie, Tim en RudeRob vinden dit leuk.
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Jezus dat helikopter vliegen werkt voor geen meter ivm BF4. Ik wil opstijgen en dalen met RT/LT, maar alledrie de opties zijn niet goed (default, custom en southpaw). Als iemand het weet hoor, ik hoor t graag.

    En hoe werkt dat plus systeem? Ik krijg het wel te zien maar kan niks selecteren, of moet ik eerst wat levels omhoog? Edit: Jezus met je abxy knopjes, wat raar.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2021
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Plus syteem activeren en ingedrukt houden. Dan met ABXY attachments selecteren alsof het de pijltjes toetsen zijn.

    En die helikopter is niet te besturen inderdaad.
     
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Erg jammer want transport helikopter in BF4 vond ik bijna t leukste om te doen.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij is dat nog niet volledig geïmplementeerd.

    Normal en Custom zijn hetzelfde. Maar custom is niet aan te passen.

    Beetje oefenen met de little bird bij de spawn en na een paar minuten lukt het aardig ;)
    Maar het klopt niet met zoals ik het in voorgaande versies had.

    De map doet het ook niet. Soms echt zoeken waar ik heen moet.
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Waarom zouden ze deze dan doen?
     
  7. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Beta's die de laatste jaren vlak voor release uitkomen zijn vooral verkapte demo's om nieuws/marketing te genereren en de servers te testen.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ondanks dat ik EA Play heb kom ik op de PS5 niet in de beta:'-(
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hier ook. Vanochtend kon ik gewoon spelen maar krijg nu steeds een foutmelding..
    Op pc doet hij het wel nog.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vanmiddag zonder problemen een potje gespeeld en ging prima, grappling hook is ook een mooie :D
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ok, hopelijk dus tijdelijke (server?) problemen
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het is tenslotte ook Battlefield :+
     
    MAD 1976 en Tim vinden dit leuk.
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Battlefield 3 beta was ook zo'n heerlijke shitshow. Met 128 man op Caspian en Metro op PC.

    https://gamer.nl/artikelen/nieuws/battlefield-3-beta-ondersteunt-128-spelers-na-hack/

    Ben niet echt hyped voor 2042 moet ik zeggen. Ga wel even de beta proberen uiteraard. Battlefield 3 helemaal grijs gespeeld, BF4 en Bad Company 2 ook wel. Als Forza Horizon 5 uit is haal ik wel gamepass zodat ik een maand BF 2042 en FH5 kan proberen, dan zie ik wel verder. Nog genoeg in m'n backlog staan, wel benieuwd wat er mogelijk is met Portal. Denk dat ik wacht met 2042 tot ie 30 euro is ofzo, helemaal aangezien er nog betaalde DLC komt, of gelijk 2 jaar gamepass. Kan dat nog met een VPN voor heel weinig of is dat inmiddels niet meer mogelijk?
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Alleen de beta is onderdeel van EA Play. De volledige game niet.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Op PS5 speelt hij ook wel erg lekker weg. Voetstappen tikjes in de dualsense _O_
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ohja shit zie het, alleen voor EA Play Pro op PC maar die is natuurlijk duurder. Thanks voor de heads up.
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Doe jij je berichten hier en op tweakers gewoon copy-pasten? :p
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gisteren ook mijn eerste 2 potjes op de PS5 gespeeld en het is allemaal nog wel heel onwennig. Door de grote van de map en het aantal spelers had ik heel erg moeite om in de "flow" van het potje te komen. Het hielp ook niet mee dat de UI nog al druk was en overal icoontjes,markers etc op mijn scherm waren. Hoop dat dit alles er mee te maken heeft dat het nieuw is maar bij eerdere delen had ik hier nooit last van. Verder redelijk wat grafische glitches (veel flickering) en het geluid was echt ondermaats, hier moeten ze echt nog wel wat aan het doe. Gunplay voelde wel goed aan maar daar moet ik nog wel wat extra potjes voor spelen. Wel blij met BF Portal nu want als 128 vs 128 mij net wat te veel is kun je daar gelukkig ook lekker ouderwetse potjes spelen
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    UI is inderdaad nog wel ruk, vooral ook erg groot geschaald en aanwezig. Hoop wel dat de Server Browser terug komt, of dat dit dan wellicht onder Portal gaat vallen.
    Maar het is blijkbaar een oudere build wat we nu spelen, dus ik heb er ergens wel vertrouwen in dat ze e.e.a. al gefixt hebben of mee bezig zijn.

     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Een beta is vooral een stress test. Toch blijft het jammer dat we altijd oude builds voorgeschoteld krijgen. Als je mensen wil wegblazen, drop dan gewoon de meest recente build. Maar goed, ik heb dan ook makkelijk praten.

    Vind de beta wat onwennig.
    128 man op een map. Maar soms voelt het alsof je maar met 25 man speelt ofzo
    Ben grote maps gewend (BC2, BF3, BF4 en BF1 kapot gespeeld). Maar heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld in een BF game. :p

    Soms loop ik 10 min rond. Kom je nauweljks iemand tegen.
     

Deel Deze Pagina