1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 2042

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 9 jun 2021.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nog niet gespeeld, wel zin in!

    Maar dat een scorebord ontbreekt op launch is toch wel triest. Dat neemt niet enorm veel in beslag om te programmeren lijkt me I.v.m. physics en maps etc.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Scorebord heeft ook niet zoveel zin. Of ze moeten All out en Portal los van elkaar doen. Door private servers kan je 1000+ kills per uur op bots farmen.

    Waar overigens de XP nu voor is uitgeschakeld.

     
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik krijg de hele tijd een error als ik in een game wil =(

    Edit: opnieuw installeren werkte voor mij
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2021
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Het valt me toch echt tegen eerlijk gezegd. Was erg hyped voor BF2042 maar heb momenteel veel meer plezier met Vanguard.
    Maps zijn bij deze echt extreem groot en veel grote lege vlaktes zonder cover. 128 speler voelt soms nog wat karig voor de groottes van de maps. Als er geen voertuig in de buurt staat heb je pech en kan je een kwartiertje gaan lopen. Ik ben dan meer van de close combat maps uit eerdere BF's, en dat soort maps mis ik echt in deze. Game draait ook niet heel lekker. Ik wacht nog even af waar ze mee gaan komen, en dan pik ik hem later wel op. Blij dat ik hem toch eerst even met EAPlay geprobeerd heb.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je kunt wel voertuigen laten spawnen dus dat scheelt wel weer.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ohja nu je het zegt. Heb die hele optie nog niet gebruikt :+
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Is toch nice om te zien wie er aan het winnen is en hoe je k/d is idd
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Mag jij mij even uitleggen hoe ik op de PS5 met mensen kan communiceren die op de Xbox of PC spelen? Voor een spel dat crossplatform heeft is het echt ongelofelijk dat er geen VoiP tijdens de launch in zit. Het speelt verder op zich wel prima maar er missen best wel veel basic features uit de eerdere delen dus een uitstel van een paar maand extra was niet eens zo heel gek geweest. Hopen dat het spel genoeg gaat verkopen zodat ze dit allemaal in de komende maanden nog toe gaan voegen
     
    RudeRob en McSparkle vinden dit leuk.
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik snap je punt, maar eerlijk, hoe vaak communiceer jij via voip met andere (vreemde) spelers?

    De laatste keer dat dat normaal was was voor mij tijdens Rainbow Six 3 op de og Xbox.

    Crossplay werkt overigens wel echt goed. Speel zelf op Xbox SX en m’n vrienden op PC.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik gebruik en het ook alleen om met m'n vrienden die op de pc spelen. Maar met Hazard Zone proberen ze een tactische mode neer te zetten waar communicatie wel belangrijk is dus dat kun je nu bijna niet met randoms spelen
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Damn. Lijkt me wel lastiger tegen PC gamers opnemen. Is toch wat sneller en meer accuraat imo.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zit idd geen aim assist op de PS5. Dacht al dat dit zo de bedoeling was omdat het er in de beta ook niet in zat. "Gelukkig" dus een bug
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb iets met een config file gedaan waardoor ik nu +20 fps heb gekregen, voelt meteen een stuk beter.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Die schaduw optie? Dat scheelt nogal ja 8)

    Maar het voelt echt als een incomplete game aan, veel dingen van voorgaande games ontbreken. Elke keer weer 8)

    Maar ja, na een jaar zal het wel weer een prima game zijn :+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    De game komt officieel, voor de normale consumenten (geen early access) pas volgende week uit, toch? Ben benieuwd. Reacties op Portal zijn grotendeels erg positief (want classic Battlefield), en reacties op de nieuwe Battlefield (maps, gameplay keuzes, tekortkomingen qua scores, etc) lijken nogal gemengd/negatief.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wat mis je?
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb wat langere sessies gedaan en toch wel meer plezier gehad met de game. Even wennen aan de speelstijl na flink wat COD potjes gedaan te hebben.
    Het is ook meer dat er toch niet veel betere shooters zijn op PC momenteel, Vanguard doe ik op PS5. Wellicht toch maar deze halen voor op PC wat te knallen. Hoop wel dat ze nog flink wat fixes eruit gaan gooien op korte termijn.

    Hebben jullie de Gold/Ultimate Editie of ook nu even 10 uurtjes met EA Play? Twijfel om voor de Gold te gaan nu met die EA Play korting.

    Ja maar echt. Alsof ze niet leren van vorige BF's.
    Nee ik heb wel nog schaduwen blijkbaar. Je kan ook wat dingen uitzetten in de Nvidia instellingen, zie dit yt filmpje.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je ziet niet of er medics in de buurt zijn om te reviven, een fatsoenlijk scorebord, goede statistieken over je gehele carrière en vast nog wel meer.
     
    Tim en Yi-Long vinden dit leuk.
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dit mis ik indd ook. Voor de rest vermaak ik me er echt goed mee. Vooral met die wingsuit al veel super toffe momenten beleefd!
     

Deel Deze Pagina