1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Warzone

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 9 mrt 2020.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ruim 1,5 jaar na de release van de game is geen mosterd na de maaltijd?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Aangezien Warzone nog behoorlijk wat jaren mee zal gaan en mee evolueert met nu Vanguard en later MW22, niet echt nee.
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Snap wat je bedoelt maar had van mij veel eerder gemogen. Aan de andere kant goed dat ze de tijd hebben genomen met een goede oplossing. Ik ga Warzone nu wel weer een poging geven als de anti-cheat werkt.

    Op papier klinkt het goed aangezien het probleem met anti-cheat vaak is dat hoe beter de anti-cheat, hoe meer performance impact er is en hoe meer privacy problemen er komen. Als Activision het voor elkaar krijgt om een goede anti-cheat neer te zetten zonder deze problemen ben ik over op Warzone. Met Valorant bijvoorbeeld is er veel commentaar geweest vanwege privacy op de anti-cheat. Valve heeft altijd privacy voorop gesteld met de CS:GO anti-cheat (VAC) maar die werkt dan weer veel minder goed waardoor veel mensen die de game serieuzer spelen niet op Valve servers spelen maar op bijvoorbeeld ESEA of Faceit. Met CS:GO ben ik ook gestopt vanwege onder andere de cheaters. Niet dat ik op PC heel vaak cheaters tegenkom maar CS:GO speelde ik vaak wel elke dag een potje of 2 en als je dan tegen een cheater komt en het duurt nog een half uur is de lol er snel van af.
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Eigenlijk bizar dat iemand dit beleid gaat zitten verdedigen. Natuurlijk is het mosterd na de maaltijd. Voor mij de eerste game waarmee ik ben gestopt door toedoen van cheaters, echt verschrikkelijk. Of was dat misschien toch Delta Force ;)
     
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik verdedig dit beleid niet. Het heeft te lang geduurd. Maar het is geen mosterd na de maaltijd. Dat zou het zijn als ze dit bijvoorbeeld voor F1 2020 hadden gemaakt een weekje voordat F1 2021 op de markt zou komen. Maar Warzone heeft nog een heel lang leven voor zich. Ik weet niet wat er in de planning zit, maar het zou zo maar kunnen dat Warzone parallel blijft lopen met de komende 5 CoD's. Dan hebben ze na 1,5 jaar een anti-cheat ingevoerd waar we nog 5 à 7 jaar gebruik van kunnen maken. Mosterd tijdens de maaltijd dus.
     
    WorkingTitle en RemcoM vinden dit leuk.
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    :+
     
    RemcoM en Servantes vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Toch ben ik dat niet met je eens, ook al wordt er nog van alles gedaan aan de game. Dit soort shit hadden ze namelijk al vanaf het begin, jaren geleden in moeten voeren. Gelijk bij de strot grijpen zeg maar.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik snap dat soort argumenten niet, beter laat dan nooit toch? De game is nog springlevend, het is niet alsof de game dood is.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je hebt in zekere zin gelijk, maar cheaters zijn er al sinds jaar en dag. Sommige games zijn groot geworden door cheaters. Destijds speelde ook iedereen in MOHAA op cheat servers van Game Spy en die waren er volop. Het probleem was dat die cheaters ook in normale servers zaten met een goede verbinding en dan hadden ze God mode aan of gewoon one shot one kill.

    Als dat al bijna 20 jaar of langer geleden is, dan hadden ze bij Warzone ook al veel eerder iets kunnen doen, want studio's wereldwijd weten al jarenlang dat het gros van hun community een hekel aan cheaters heeft. Dat is de reden dat ik eerder ook zei een beetje mosterd na de maaltijd. Dat beter laat dan nooit is dan op zich mooi dat het daadwerkelijk gebeurt nu, maar komt voor een deel van de gefrustreerde spelers misschien wel te laat en dat zie ik wel als iets kwalijks.

    Je kunt wel, als je dit niet snel aanpakt wanneer het opduikt, een deel van je spelers kwijtraken en ik haal al geen games meer die veel negatieve recensies krijgen, review bombing uitgezonderd. Pakt het vanaf het begin goed aan, dan is er niets aan de hand. Dit aanpakken zal een wijze les voor de volgende games in de serie en online games in het algemeen zijn. :)
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is net een M Night Shyamalan film.
     
    RemcoM en Servantes vinden dit leuk.
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    4D chess
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Prepare yourself: From October 28 onwards, Call of Duty begins a huge year to look forward to. Here's your timeline for the next 35 days:

    – October 28 (Console) and November 2 (PC): Call of Duty: Vanguard Pre-Loading Begins – Pre-order now to get your game ready to play immediately at launch, in addition to numerous bonuses across Vanguard, Black Ops Cold War, and Warzone.

    – November 5: Call of Duty: Vanguard LaunchExpect epic experiences on all fronts with Campaign, Multiplayer, and Zombies. Additionally, RICOCHET Anti-Cheat begins its implementation with server-side initiatives.

    – November 5 to December 2: Preseason in Vanguard – Access to Free Vanguard Tiers on the Black Ops Cold War Season Six Battle Pass System continues. Then on November 17, prepare to ship off to a fan-favorite map.

    – November 18: Operation: Flashback Begins in Warzone – An encore limited-time mode for Verdansk, celebrating its past 18 months of hosting over 100 million players strong in Warzone. Ready for your last dance in Verdansk?

    – November 24: Uncover the "Secrets of the Pacific" – Get intel on Caldera and its new points of interest through this event's Warzone and Vanguard Multiplayer challenges.

    – November 30 and December 1: Last Hours of Verdansk. – Bombs away – see what happens to Verdansk before Warzone goes dark to prepare for Caldera and Season One.

    – December 2: Season One Begins – Vanguard players get new Multiplayer maps, 24 hours of exclusive access to Call of Duty®: Warzone™ Pacific and more to kick off Season One. All players can enjoy a new Battle Pass system and two free functional weapons. Plus: RICOCHET Anti-Cheat's driver begins its rollout in Warzone
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Vanavond afggesproken met wat vrienden om Vangaurd is te spelen, ivm dat free access weekend.
    Kan je dus niet als team spelen want dan heb je de full game nodig :+ wie die keuze heeft gemaakt
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Jimmy J. en Stefandaman vinden dit leuk.
  20. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Map ziet er goed uit. Alleen wel veel hoogteverschillen. maar ik mag hopen dat ze FOV voor consoles gaan toevoegen.
    Nu van Vanguard naar Warzone is bijna niet te doen.
     

Deel Deze Pagina