1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Halo Infinite

Discussie in 'Games' gestart door Bidle, 21 jun 2018.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik kan de campaign niet eens opstarten, hij crasht gelijk :+
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ja, maar zou je 60 euro voor die shit neerleggen…? :p
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Man man man. Wat heerlijk en wat knalt het goed. Precies de juiste uitdaging voor mij. En dan dat eerste moment met je nieuwe A.I. Dat was wel even slikken. Heb recent bijna alle delen nog weer gedaan en kan me de dood van Cortana nog goed herinneren. Vind deze nieuwe A.I. echt geweldig. Iets luchtiger in een game die wel iets creepy heeft. En gelukkig zitten er ook wat pauze momenten in, zoals wanneer je je A.I. stick met (X) moet inpluggen in je helm.

    De game is ook echt ontiegelijk mooi, maar ik moet de oppervlakte van de nieuwe Halo nog bereiken. Nieuwe personages volstaan prima en er zit echt tempo in de game. Ben blij dat de eerste missies niet allemaal zolang zijn als in eerdere games. Vond Halo 4 qua SP erg goed, qua MP niet. Vond 5 qua SP niet goed, maar qua MP weer wel. En deze game doet eindelijk beide goed. Het bewijst maar weer dat zowel SP als MP prima samen kunnen gaan. Voor Halo maak ik dan ook graag een uitzondering op mijn allergie om online op consoles te gamen.

    Soundtrack had zo van Hans Zimmer kunnen komen en dat is ook een reden waarom ik wel meer van dit soort SF verhalen wil. Best wel hyped voor de televisie serie die eraan zit te komen. En dan is het nog slechts een week tot de release van seizoen 2 van The Witcher. Een afsluiting van het jaar in een entertainende achtbaan.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527


    LOL THEY DID IT

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2021
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Zei al na eerste keer dat ik het zag dat het een gare loadingscreen was, the fuck
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    hey everyone - Last weekend I said I'd be back once we had updates to share around near term playlist plans for Halo Infinite. I'm happy to report that a Slayer playlist is officially locked and loaded for the update next week. Four new playlists: Slayer, Fiesta, FFA, and Tactical Slayer (SWAT) will all be added via a services update on Tuesday, Dec. 14.

    As I noted last week, the team's original plans for a Slayer playlist included a variety of new variants that weren't going to be ready in time to deploy before the holiday break. To address player feedback for Slayer in the near term, we'll be releasing a basic Slayer offering to start and will look to bolster and expand with more variants in a future update.

    Next week's update will also include adjustments to challenges including removing some particularly frustrating mode-specific ones, reducing some requirements for others, making the weekly ultimate challenge less intensive (getting there is tough enough), and adding brand new challenges specific to the new playlists. Personally I'm eager to check out a new challenge category that's based on accumulating player score (a small initial step towards 'performance based XP'). We'll have some more details to share on Halo Waypoint next week.

    Lastly, on a semi-related note - please know that the team is aware of and actively investigating reports of intermittent hiccups affecting some players in BTB over the last few days. Additionally, the team is continuing to review Ranked matchmaking and player feedback around potential anomalies.
     
    Reckuuza, Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    FINALLY
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    SLAYER HAS COME BACK TO WRESTLEMANIA 27!!!
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ben blij dat die playlists eindelijk komen ben nu al slight bored met die campaign. Alles looks en feels t zelfde, t ziet er prachtig uit maar elke base looks te same, enemies the same, routine wapens the same, wereld qua look forever the same, 0 blood effects je teammates kan je ook helaas niet meer kapotmaken je schiet er gewoon dwars doorheen, alles oogt gewoon leegachtig en toch nog rushed.

    Grappling hook saved wel de experience lekker kutten daarmee.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Die grappling hook is niet uniek. Die zie je tegenwoordig in alle shooters terug.

    Voelt de SP nu als een Halo game aan, of niet? Krijg bij deze beschrijving toch weer sterk een Farcry/Just Cause gevoel.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    game is/voelt gwn halo maar tis verder gwn weer stonghold pik gebiedje x in die er allemaal hetzelfde uitzien. fuck dat, ik rush ff snel door de story heen om vervolgens iedereen kapot te maken met FFA
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Vind persoonlijk dat de boss battles wel belachelijk makkelijk zijn. Bommen erop en klaar. Veel minder intensief dan een groepje brutes en grunts. De bosses gaan ook veel makkelijker neer. 8)
     
  13. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Maar daarvoor speel je ook op easy natuurlijk.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Zelfs daarmee merk je het verschil. Standaard gevechten zijn veel intensiever.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Heb je het al eens op legendary geprobeerd? Wat een frustratie al bij die eerste boss 8)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Dan is de balans tussen de verschillende moeilijkheidsgraden niet helemaal ok. Ik had die tweede boss bijna in one shot, terwijl ik kleine groepen grunts en brutes meer moeite mee heb. Man, die wapens van de Banished mogen ze wel iets nerfen en die van de bosses op easy wel iets hoger maken.

    Natuurlijk snap ik wel dat het op Leg. bijna niet te doen is, maar de balans tussen de verschillen standen moet dan wel goed zijn. Op easy snij ik er veel te makkelijk doorheen, zelfs voor easy begrippen. Eerdere Halo games waren op easy wel pittiger, met uitzondering van de standaard gevechten.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ..........dan speel je toch gewoon op normal?
     
    Reckuuza en Hoosie vinden dit leuk.
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    M'n eerste playthrough is nu ook op Normale, als ik hem 1 keer heb uitgespeeld zal ik hem nog wel een keer op legendary doen waarschijnlijk. Ik vermaak me prima tot nu toe, maar ben nog niet ver dus het verveelt nog niet en is nog geen herhaling van zetten iedere keer.
     
  19. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik heb alleen een paar uurtjes op legendary gespeeld en vond het juist extreem makkelijk in vergelijking tot andere delen. Ik had zo vaak momenten dat ik gewoon rambo in het open rondloop en iedereen kapot schiet en als ik weak ben dan snel in cover met je grapple hook. Dat terwijl je bij Halo2 al dood bent als je even een halve seconde om de hoek kijkt.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    hogere moeilijkheidsgraden zijn imo ook niet leuk, alles duurt simpelweg gewoon langer. shield sneller down? grappling hook > save place > wachten tot refill. repeat. het slowed down gewoon alles, je moet dat leuk vinden.
     

Deel Deze Pagina