Hoe kom je verder bij splinter cell cia hq??

Discussie in 'Algemeen' gestart door goalkiller, 1 sep 2003.

1. goalkiller

goalkiller kazza

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in het stuk waar je dougherty moet kidnappen, ik ben naar buiten geslopen en zit nou bij het stuk waar ik de trap af moet gaan en waar al die "kisten" in die ruimte staan, waar een bewaker en zo'n engineer rondloopt, als je die ruimte doorbent ga je een langere trap af naar onderen waar die officier ergens staat, maar hoe moet je die security ventjes omzeilen??

2. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon kijken hoe ze lopen...kijken waar er schaduwen zijn....en probeer ze gewoon op te ruimen. Loop niet door metaal detectors heen want dan ben je de sjaak. Ik sla dougherty gewoon altijd neer....leg hem ergens neer op een veilig plekje. En dan ga ik de bewakers uitschakelen. En als ik naar mee klaar ben dan til ik die vent op en dan loop ik een stukje verder.

3. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar wat is dat nou voor loze vraag ook. hoe moet je die gasten omzeilen....ja zoals je altijd doet....weet ik veel schiet ze neer, berg de lijken op en pak de volgende....schiet misschien tussen door paar lampen kapot.

4. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Met je stikky shokkers (als je niet zdom bent geweest om ze op te schieten) Als je de trap af bent bij de 'ballonnen' kom je in een huisje waar volgens jou 'kisten' staan. Ga dat huisje niet in maar blijf voor de deur staan. rechts van je staat een hekje, spring daar op (niet erover) Nu zie je beneden de 2 guards lopen. Probeer ze met je sticky shokker te raken en nou hoef je alleen nog maar af te reken met de mensjes in het 'huisje'. *)*)

5. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ze zijn niet dodelijk. (maar je mag ook NIEMAND killen)

6. goalkiller

goalkiller kazza

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik maar hoe moet je die nu precies gebruiken met je gamepad?

7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    selecteer de gun met de witte knop > selecteer daarna de stiky shocker > richt met je wapen > schiet met de L button (je mag bij het gebruiken van een shocker niet inzoomen)

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  9. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    en als je sticky shockers op zijn kan je mannetjes nog altijd (niet dodelijk) uitschakelen d.m.v. een stickey camera en dan op het hoofd schieten!

10. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    dat werkt idd ook ja is wel een bitch als je mis schiet. (totale desorientatie)

Laatst bewerkt: 15 sep 2003

Deel Deze Pagina