Mijn dvd speler in de xbox doet bij het afspelen van films soms vreemde dingen, het beeld blijft soms spontaan staan of gaat soms hakkelig, dat terwijl er een soort sissend geluid uit de dvdspeler komt. Bij sommige spellen blijft de xbox ook hangen terwijl ik een spel aan het laden ben. Mijn xbox heb ik gekocht eind maart 2002, een paar weken na de introductie. Ik heb hier nog ruim een jaar garantie op via de winkel, maar moet ik als het nodig is contact op nemen met die customer service?
Ok veel ervaring heb ik hier niet mee (gelukkig dan) maar ik zou eerst naar de winkel stappen en hun het op laten lossen. Daarna zou ik eventueel naar customer service bellen.. De winkel neemt hoogstwaarschijnlijk ook alleen maar contact op met CS maar eventuele kosten zijn dan voor hun rekening en niet voor die van jou.. Daarbij, mocht op een vage manier je xbox kwijt raken zijn zij er ook verantwoordelijk voor.. Tenminste lijkt mij..
Maar hoet zit dat dan met die eerste xbox serie die op de markt is gekomen, hebben de meeste problemen met dvdspelers omdat ik dat wel vaker heb gelezen.
Ja, de eerste serie Xbox'en die hier aankwam had veel last van slechte DVD spelers, en als jouwe uit die eerste serie komt en raar doet, kun je (zoals Nemesis zegt) beter eerst naar de winkel, en als hun niks doen, de costumer service bellen.
ik heb dat probleem ook paar weken trug gehad, je moet gewoon ff microsoft opbellen en die sutren je dan een doos thuis waarin instructies staan. in die doos moet je jexbox trug sturen en zij vervangen je dvd speler en na 4 werkdagen heb je je xbox trug
Heb naar microsoft gebeld en ze sturen me idd een doos op waar de xbox in moet worden terug gestuurd. Dus dat wordt afwachten.
Ik hoop alleen wel dat je je savegames op een of andere manier bewaard hebt, want anders ben je die kwijt...
Je kunt altijd beter je saved games opslaan op eenMU. Stel er zit een probleem op je hd en ze verwisselen die dan ben je je data kwijt!
Mijn xbox blijf soms ook hangen bij het spelen van een dvd-film, maar dit gebeurt alleen bij gehuurde dvd's met een zooi krassen erop, met mijn eigen dvd's heb ik er geluikkig geen last van