de pic's vind ik nou niet ect overweldigend, maar het ziet er toch wel mooi uit en op welke consoles komt ie nou uit? en gaat ie ook online? zoja, dan hoop ik niet alleen PS2online
Ik hoop wel dat ie online gaat. Hoe weten jullie of die online gaat of niet? Maar goed, het is wel beter dat je nu ook kan schieten.
Ik hoop wel dat ie online gaat. Hoe weten jullie of die online gaat of niet? Maar goed, het is wel beter dat je nu ook kan schieten. En ik vind de screens er niet goed uitzien, maar dat zal wel van de ps2 zijn.
lijkt mij wel een graaf spel. ik heb allen driver 1 gespeeld op ps1 en een keer driver 2. maar nu lijkt het toch al veel leutiger dan die oudere games. hoop dat het een goede game word en is wel de moeite om in het oog te houde denk.
Hmmm.. De screens zijn best wel lelijk jah, Kartel-mania. Ik heb gehoord dat je nu ook eindelijk met een geweer kon lopen? Maar hoe dan ook, deze komt zeker niet in mijn verzameling, als je het mij vraagt komen er betere alternatieven..(True Crime? Vice City?)
ey maar is driver3 net zoals GTA en TC wat bettreft vrijheid? kan je ook gewoon uit je auto stappen en met een gun op voorbijganers schieten? ik heb deel 1 en 2 nooit gespeeld dus ik weet het eigenlijk niet
Bij deel 1 en 2 kon je niet buiten de auto komen. In Driver 3 zal je wel over de straten heen kunnen lopen maar het belangrijkste blijft rijden. Ze zeggen 70% rijden en 30% schieten.