1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin’s Creed: Valhalla

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 9 jan 2020.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    dont pull this on me
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Wil je dan AC2 of AC4 Black Flag?

    Ghost of Tsushima al gespeeld?
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Over Ezio Remastered hoor ik ook altijd wel goede verhalen
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Uitgespeeld. Best tof, maar heb wel ruim een jaar nodig gehad vanwege de bore zo nu en dan.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Deze game sinds kort ook weer opgepakt en ben nu ook bijna op het einde. Precies wat je zegt, @Tyrant, ik vond de game ook best tof en bij momenten heel tof, maar ook af en toe weken/maanden niet aangeraakt omdat het gewoon te veel/te eentonig was. Daardoor een jaar over gedaan. Overall wel een heel goed spel, maar heb ook wel weer zin in een échte Assassins Creed, zoals Unity was.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daarom vind ik Odyssee en Origins ook zo lekker herspeelbaar. Heb Unity nog steeds niet verder dan de proloog aangeraakt, maar dat kwam ook omdat de game lange tijd geplaagd is door ellende, dankzij Ubisoft. Als die game vandaag de dag was uitgekomen in die staat, was die zowel uit de Playstation store als de MP van Xbox gehaald. Damn, de video's over de oorspronkelijke staat van de game die nog rondcirkelen. :+

    Moet Unity en Syndicate beide nog doen, ook voor het verhaal in de moderne tijd. Odyssee onlangs opnieuw begonnen, net als Origins. Heb al jaren een achterstand met de serie helaas. Met de video's die laatst van Origins zijn verschenen kriebelt het wel weer om hem nu echt af te maken.

    Heb gelukkig inmiddels wel de besturing op alternatief gezet, dan werkt voor mij aanzienlijk beter. Wat betreft Valhalla: anti climax als je het mij vraagt. =(
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Sterkte
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    zullen we nieuwe grappen verzinnen in 22
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Nee, net de betekenis van cap pas geleerd
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Alsof jij de oude grappen kan laten liggen.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    sterkte
     
    Yellow 13 en Yerewn vinden dit leuk.
  12. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Vorige week dit spel gekocht,op cdtje, geïnstalleerd en alles. Maar ik krijg de game niet geüpdate. Offline kan ik de game gewoon spelen, maar zodra ik online ben en de game opstart krijg ik een update error (0x8b05003:cool: en start de game gewoonweg niet op. Al beetje op Google gezocht maar kan er niet veel over vinden. Een harde reset heeft niks uitgemaakt.. Iemand hier een oplossing?
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    CD omruilen in de winkel voor een andere. Fabrieks reset van je console en nog een keer proberen.
     
  14. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar die update.. Dat heeft toch vrij weinig met het CD'tje te maken? Hmm, en om nou een fabrieks reset te doen en alles kwijt te raken om een update uit te kunnen voeren...
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    Je kunt veel van Ubisoft zeggen, maar volhouders zijn het wel. Moar content.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2022
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Maar het kan ook positiever...





    Eigenlijk komt het neer op het volgende: in hoeverre was Valhalla voor jou een succes? En was je na 50 - 150 uur content (met DLC) uitgekeken op de formule? Je antwoord op beide vragen bepaalt of deze DLC interessant voor jou is. Expansion meer op het niveau van Atlantis (ACG review)?
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2022
    Yi-Long vindt dit leuk.
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hoe is deze vergeleken met Odyssey en Origins? Als Valhalla in de sale is koop ik 'm misschien maar heb er geen haast mee, exopres nog geen reviews gekeken want ik wil nog even wachten met meer games kopen maar ben even benieuwd naar jullie ervaring. Net grotendeels klaar met Odyssey main story, heb er nu 90 uur in zitten zonder DLC. Wil de Atlantis DLC nog wel doen maar wil eerst nog wat games uit m'n backlog uitspelen voordat ik wat nieuws koop, dus ben net begonnen met Origins. Odyssey vind ik tot nu toe beter, ik heb ook nog 3, Unity, en Black Flag (en 1 en 2 maar die ben ik niet van plan binnenkort weer te spelen). Misschien dat ik die nog ga proberen maar was nooit zo heel erg van de klassieke AC formule, ben meer van RPG's als Witcher 3, Kingdom Come, Fallout NV of Mad Max. Daarom vond ik Odyssey juist leuk, de setting ben ik ook erg fan van. Heb iets minder met Egypte of de Vikings.


    Ik hoop zelf heel erg op een Assasins Creed in het Romijnse rijk, Japan, China of Ottomaanse rijk.
     
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    qua sfeer kwam het wat in de buurt van Witcher. Voor de rest gewoon standaard AC, hier heb je de map, bek houden en quests doen. Hier heb je nieuw wapen, mooi he? Ha sike alle vijanden zijn nu ook sterker dus je hebt er geen drol aan.

    Toch vermakelijk, als ie ergens in de aanbieding is zit je er zeker zo 3 weken in
     
    Cyndris en RemcoM vinden dit leuk.
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Laat deze game toevallig nu in de sale zijn op de xbox. Twijfel er zelf ook een beetje over om hem te kopen. Met de originele ac en een aantal vervolgen heb ik mij goed vermaakt.
     
    RemcoM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina