Volgens mij wel een leuke game? Of niet? Moest iig beter zijn dan Star Wars Starfighter SE. Crimson Skies is nog even wachten namelijk...
mwah is lang niet zo goed als RS 2 op de GC ... Maar ja die komt niet uit op de xbox mzzl Munch and Abe
Deze game zou er AL LANG moeten zijn, maar hij is nergens!! Moet ik eerst zelf een Jedi worden ofzo?!
Don't waste your time, de eerste 35 minuten is het leuk, maar daarna beginnen die PSI grafics tegen te steken. Ik ben hem direct gaan inruilen voor Amped. Bezoek enkele GameSites en aanhoor hun slechte commentaar over dit spel .........
t is gewoon een redelijk spel, met redelijke graphics en een hele vette co-op mode.... kheb ook positieve reacties gezien hoor...
Ehm, hoe kan dat nou? Hij ligt nog niet eens in de winkel?! Jij bedoelt zeker de gewone Starwars Starfighter? Jedi Starfighter had wel goede reviews geloof ik.
Zou kunnen, maar Jedi starfighter had geen slechte reviews toch? Het is tot nu toe de beste uit die reeks (Starfighter, Starfighter SE en Jedi Starfighter).