1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Verliezen tegen Bergamo. Godverdomme. :+
     
  2. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Het is geen schande om met Heerenveen te verliezen van Atalanta hoor
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Volgen mij was ie voor Cambuur. Of Ajax. Een van de drie of alle drie in elk geval
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Er wordt flink gespeculeerd over de resterende gratis games van Epic. Op dit moment wordt de volgende leaked lijst als een mogelijke kandidaat gezien:

    • December 27th – Mages of Mystralia (unconfirmed)
    • December 28th – Moving Out (unconfirmed)
    • December 29th – Salt and Sanctuary (unconfirmed)
    • December 30th – Tomb Raider trilogy (unconfirmed)
    EDIT: X-Morph Defense: Complete Edition is komende 48 uur gratis te downloaden op GOG.com. Een game met een interessante combi tussen tower defense en shoot'em up.





     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2021
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Yonder - The Cloud Catcher Chronicles. Aanrader. Is een soort van kruising tussen Roblox en Zelda, maar dan met een goedkope open wereld. Kleurrijk, veel te doen en neemt nog geen 2 gigabyte in op de Xbox Series X. En leuke game voor de members met kinderen. :)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nu alle drie de nieuwe Tomb Raider games gratis!
    Hopelijk draait Shadow op mijn pc. Die staat al even op mijn lijstje.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ja, dat is een mooie encore voor het free games festijn in de Epic Megastore. Winkel kan de traffic niet aan en ligt nu door de vele downloads regelmatig plat sinds 17:00 u. Aanbieding geldt dacht ik nog tot 6 januari, dus gamers hebben nog even de tijd. Deze wil ik zelf ook wel downloaden (de laatste twee althans, de eerste heb ik al op Steam).

    Maar om welke Tomb Raider games gaat het nu eigenlijk?





     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417





    Re-Reckoning was so-so (qua upgrade t.o.v. het origineel), maar de Fatesworn DLC is beter dan verwacht.

    @Yellow 13
     
    MAD 1976 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Amalur was echt een heerlijke game toendertijd, met veel plezier gespeeld (chakrams waren ZO vet)....hoop dat er meer komt van deze game, deze DLC komt er ook (al moet ik nu écht eens eerst wat andere games gaan uitspelen voordat ik er nog meer koop).
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Combat was volgens mij best goed in Amalur. Met moderne graphics zie ik een deel 2 best zitten. Hopelijk verkoopt de dlc goed.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417





    Game is al een tijdje uit. AI Kingdoms update is in beta (zie Steam pagina).
     
  12. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ben eens begonnen aan Prey en het eerste deel van Ori. Dat ik deze games gemist heb zeg. Met Mass Effect Legendary Edition ook nog eens op de Gamepass hoef ik me de komende maanden niet te vervelen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ben zelf vandaag begonnen met Scarlet Nexus. Begint een beetje saai met doorsnee tutorial stukje, maar zodra je daar doorheen bent wordt het al wat boeiender. Ben benieuwd.
     
  14. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ah, het begin van Scarlet Nexus vond ik ook erg saai en hierdoor aan de kant gelegd. Even volhouden dus.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Yeah, nu 2 bazen verslagen, en fight-system is erg leuk gedaan. Eerste baas was lastig, totdat je doorkrijgt wat je moet doen, en dan is het gewoon leuk. 2de baas was een stuk makkelijker. Characters, world-building is leuk gedaan, en verhaal is nog niet echt losgekomen volgens mij (je bent nu gewoon even bezig aan wennen aan je nieuwe functie dus beetje patrouille en dan kom je monsters tegen), en je teammates leren kennen, maar ik vermaak me er nog wel even mee.
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik heb vorig jaar een jaar XBL gold gekocht en die geupgrade naar GP Ultimate, die verloopt nu op 27/02.
    Kan ik dan weer een jaar XBL gold kopen en weer upgraden voor volgens mij was het 12.99 naar een jaar GP Ultimate?
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Yep. Schijnt nog steeds te werken.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mooie tijden voor PlayStation bezitters komen eraan:

     
  19. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Even over bovenstaande trailer. Het heeft er een soort van mee te maken. Ik bezit op dit moment een Series S met best een aantal games die ik nog niet uitgespeeld heb. Lees een Far Cry 6, Borderlands 3 incl alle DLC, Watch Dogs Legion, Valhalla etc etc.

    Nu ben ik aan het sparen voor een Series X omdat ik de stap naar 'nog meer next gen' wil maken. Maar als ik bovenstaande trailer bekijk begint een PS5 ook wel te jeuken. Dan zou het wel alleen voor de exclusieve games doen. Moet wel zeggen dat met twee kinderen, waaronder 1 met veel aandoeningen, veel tijd met gamen er niet inzit. Alleen als de kleine naar de hospice is.

    Voor de Series X gaan? Gewoon bij 1 console houden of een Series S en PS5 samen. Of heb ik mijn vraag eigenlijk al zelf beantwoord? Misschien off-topic maar ben benieuwd naar jullie mening.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Heb je een 4K tv? Zo nee, dan kun je het nog wel even volhouden met de Series S.

    Heb je wel een 4K TV, tja, dan moet je voor jezelf beslissen of de Sony exclusives je leuk genoeg lijken om daar in te investeren, of dat je qua beperkte speeltijd meer hebt aan de Series X, waar je natuurlijk al een library hebt opgebouwd.

    Beide consoles zijn prima, en uiteindelijk kun je toch niet alles spelen dus moet je keuzes maken qua games. Ongeacht je keuze zul je je sowieso wel vermaken met goede games.
     

Deel Deze Pagina