1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Lekker bezig Geel! Je hebt geen idee hoe groot deze shit is hahaha. Ben nu level 45 ofzo en begin net aan plek van tweede main boss. En dat is omdat ik niet totaal overleveled wil zijn, niet omdat ik niks meer te doen heb :+ geniaal en soms ook wel beetje overweldigend
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Ik heb inderdaad nog nooit dungeons van deze schaal en met dit niveau van detail gezien in een open world game die toch perfect in de wereld geintegreerd zijn. Al baseer ik dit enkel op Stormveil Castle.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Thanks. Het is niet eens echt wennen meer. Krijg zelfs honger naar meer van dit type games. Er mag van mij over een paar jaar wel een vervolg komen. :D
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Ben nu in de tweede Legacy Dungeon, ongelooflijk spel dit! Wat rocken jullie qua outfit? Ik zie er nu zo uit haha. Begon ooit als samurai :+[​IMG]
     
    Nol en Smok3y vinden dit leuk.
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik heb alleen nog maar mijn schild veranderd, ik vind gewoon niks :')
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat.... een... game...
    Zoals Killamonkey zegt... voor mij de GOTY!

    Gister Godrick verslagen.... Nu even wat runes farmen en dan het gebied na Stormveil Castle ontdekken.
    Inmiddels level 50 en vanavond weer verder met mijn nieuwe hard drug.
     
    Killamonkey, Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Check het strand voorbij het eiland waar je niet naartoe kan even. In het westen van de wereld. In de hoek zit een vijand met 2H wapen en die dropt af en toe een 2H wapen. Crit wel als een malle. Je moet bij het kerkgebouw van de eerste verkoper richting het eiland en de klif lopen. De klif af naar beneden en het strand op en als je met je gezicht naar het eiland toe staat, moet je rechts het strand volgen tot je een kampvuur tegenkomt waar die gast zit. Er is ook een soort van Stonehenge in de buurt met lichtjes die rondcirkelen over de grond. Helemaal aan de andere kant van het strand zijn ruïnes met een verkoper eronder. Het gaat echter om de 2H gast die leuke loot dropt af en toe. Ik vind zelfs loot wat ik kan gebruiken bij een willekeurige groep in Stormgrave. Succes ermee.
     
    Killamonkey, Jorrie, Smok3y en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja, op zich wel wapens genoeg hoor maar ze zijn zo traag als wat en ik wil mijn schild niet kwijt :+

    Doelde meer op armor.
     
    Yellow 13 en Killamonkey vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Eerste World Boss neer. Mariner bij Village Outskirts. Op het nippertje. 2e poging. Level 20 nu. :D
     
    Smok3y, Cyndris, Killamonkey en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Geel gaat echt hard he. Ongekend. ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Ik vind het wel leuk. Geel, die normaal van de easy modes is, begint eindelijk zijn draai te vinden en het zelfs leuk te vinden!

    Sowieso is Elden Ring de perfecte game voor nieuwkomers in het Souls genre, omdat je er tientallen uren aan gameplay uit kan halen zonder tegen een grote roadblock aan te lopen. Als je in de vorige Souls games een bepaalde baas niet kon verslaan (buiten de optionele), dan moest je maar blijven proberen of vijanden in het gebied ervoor grinden totdat het een keer mogelijk werd. Of je was gewoon klaar. Nu ga je gewoon lekker de rest van de wereld verkennen en vind je her en der interessante uitdagingen, bossfights en items die je het leven weer makkelijker zullen maken.
     
  12. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Echt genieten dit ja. Wat een game.
     
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Ziet het er ook een beetje uit op een PS5?
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vind het wel nice om mensen te zien struggelen in deze game, kijk bijna elke dag wel een livestream. Als ik hem zelf zou moeten spelen zou ik denk ik helemaal gek worden van al die bossfights en tig keer doodgaan :lol:
     
    Servantes vindt dit leuk.
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja hoor, vind het prima, geen wereldschokkende graphics maar degelijk.
     
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Misschien na Horizon eens spelen dan. Ben niet zo van de souls games maar wat ik hoor spreekt me wel aan.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Godverdomme. 5K aan Runen kwijt. Komt door een Tarnished Hunter. De helft lag nog bij Margit en de andere helft bij dat Vulkaan landschap. Baal als een stekker omdat het gros van de 5K een beloning van de World Boss was. Die Tarnished Hunter is echt nasty. Gelukkig geen last van voorlopig omdat ik de Touch of Grace vrijspeelde in de kerk ruïne daar. Ik moet even op adem komen. :+
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  19. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Haha. Ja zodra je kan levelen altijd meteen je souls/runes uitgeven :).
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    En wat hebben we hiervan geleerd? Als je veel runes hebt, ga naar een Place of Grace om je runes te gebruiken om te levelen. Vervolgens met een lege rune buidel verkennen. ;)

    Overigens kan de helft van je runes niet ergens liggen, want zodra je nog een keer dood gaat voordat je ze kan terugpakken ben je ze voor eeuwig kwijt.
     

Deel Deze Pagina