Was voor mij uiteindelijk wel de minste van de 3 maar als als je met plezier Origins en Odyssey hebt gespeeld en de setting je aanspreek ga jij je hier ook wel goed mee vermaken is een reactie op de vraag van @RemcoM...dacht dat xbw dood was
Ik heb destijds zo snel de game uitgespeeld dat ik de eerste uitbreiding nog niet eens meegemaakt heb. O joy dat ik dan de game en SP gratis had.
Ik kon er zelf niet echt inkomen. Stuur je gegevens maar over PM dan stuur ik 'm jouw kant op. Zie het maar als tegenprestatie voor al jouw koopadvies!
Super tof van je! Alleen game ik op PC dus zelf kan ik er niks mee, maar ik heb wel een ander idee . Stuur je morgen even een PM.
Hey Yellow. Bedankt maar ik kan de komende tijd niet gamen vanwege de artrose die erg opspeelt. Ik ben dan niet echt een waardige Assassin.
Wat een verschil t.o.v. de oude games he. De wereld ziet er best mooi uit, maar ik vraag mij af of de combat nog vermakelijk is na 100+ uur. Er is weinig tactiek nodig?
Op zijn eigenanier is het een goede wereld maar het voelt niet meer aan als Assasins Creed. Het draait om crafting en verkennen in de open wereldet bergen en bossen. Voor mij is Assasins Creed toch meer iets wat zich in de historische steden afspeelt.