1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Taurus Demon

    Hij lijkt echt een bad-ass mofo totdat je hem door hebt. Ik keek er ook steeds tegenop om hem te moeten doden....omdat het maar niet lukte. Kwam er uiteindelijk op neer dat ik zelf moeilijk liep te doen.

    Ik wilde hem constant met Fireball raken, maar terwijl mijn character nog bezig was met casten, had ik alweer een mega klap op mijn kanis van dat gedrocht.

    Simpelweg meteen de ladder opklimmen zodra je door de mist gaat. Die twee ventjes mollen. Dan ladder af, boss triggeren en dan meteen terug de ladder op. Wachten tot hij onder je staat en dan de drop attack doen. Dan meteen zijn aanval ontwijken, van hem weg rennen en zijn aanval ontwijken, terug naar ladder, drop attack etc.
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit eigenlijk ontzettend veel lore in Dark Souls, het wordt alleen niet verteld op de 'normale' manier, maar door de verhalen die NPC vertellen en item descriptions. Gezien je niet verder wilt, moet je maar een kijken op dit kanaal (ik heb ook vrijwel alles gemist tijdens het spelen). https://www.youtube.com/user/VaatiVidya

    En Taurus Demon is vrij makkelijk, gewoon naar hem toe dodgen en onder hem blijven (en achter) en een beetje aan zijn benen hakken (inderdaad eerst die archers op de toren afmaken).
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Of zodra hij spawned, ren je meteen terug naar de toren waar je vandaan kwam, klim de ladder op en spring om hem, meteen 50% health eraf.
     
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Of je skipt hem met de master key...
     
  5. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je dat dikkertje beneden weer
     
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Niet noodzakelijk.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En inmiddels ook alweer de proloog boss neer. Met een lang zwaard en jump attack was dat niet zo moeilijk. :D
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Grappig, ik heb die jump attack bijna nooit gebruikt in Dark Souls. Is dit de muscle memory die je hebt opgebouwd in Elden Ring, Yellow?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het een tip was van een maat van mij. Die walst echt door elke Souls game heen. Heb het destijds al eens gedaan op de Xbox 360, zonder hulp, maar dat was ik vergeten.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Speel jij Demon Souls, Dark Souls en Elden Ring tegelijk?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, ik geniet gewoon van de games.
     
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Dit spreekt BigSyke niet tegen. Overigens was hij volgens mij gewoon nieuwsgierig :p
     

Deel Deze Pagina