1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Kijk, dan weet je dat ook weer.
     
    Jorrie en Killamonkey vinden dit leuk.
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Zullie! Maakt mooie content :)

    Einde van de game begint wel een beetje te irriteren met de hoeveelheid bull shit enemies die ze op je gooien hoor. Wil spelen zoals ik wil en geen cheese builds. Niet eens de bosses. Mohg Lord of Blood is bijvoorbeeld super vet. Maar de normale enemies zijn echt bs vaak. Ren er vaak gewoon maar langs haha. Ben er hierna eerlijk gezegd wel even klaar mee.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat was mij ook al opgevallen. In Stormveil Castle heb je van die raven met grote naalden in hun poten. Vreselijk irritant. Ik heb dan nog liever een goede boss fight. Ik zal er nog wel meer tegenkomen vermoed ik.
     
  4. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Heb de afgelopen dagen wat verschillende classes geprobeerd om te kijken wat mij leuk lijkt om te spelen. Ben er uit en ga voor de Astrologer genaamd Gandalf.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bosses van Groveside Cave en Stormfoot Catacombs allebei neer. Binnen het uur na elkaar. Lekker gisteravond. :D
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Fuck yeahhh! Melenia down bitches. Wat een episch gevecht jongens. Wel keer of 15 voor nodig gehad haha. Snap waarom ze zo berucht is :+
     
    BrAsKe, Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, was behoorlijk pittig inderdaad maar wel erg leuk. Heb laatst Mohg verslagen. Moet nu toch echt eens verder met verhaal want ik heb nu ongeveer zo elke baas verslagen. Al wil ik nog wel voor de platinum trophy gaan.
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Platinum. Oef. :+
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach, is wel te doen, Bloodborne was een stuk pittiger :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Morne Tunnel boss en die subb boss in de baptisten kerk er vlakbij ook verslagen. Dat is boss nummer vier al ongeveer in een week, anderhalve week. Noob skills ftw! :+:D
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2022
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wel even benieuwd. Hoe had jij haar uiteindelijk? Ik had double katana's (Rivers of Blood en Nagabika) met Black Knive Tiche als spirit summon met poise break Wondrous Physick potion. Werd wel steeds een dps strijd, haha.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vooral haar wat in een hoek drijven zodat ze niet steeds weg kon springen. Mijn Bloodhound's Fang zorgde vooral voor de poise breaking.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat zijn die Evergoals kut zeg. Die in WP een paar keer gedaan. Niet gehaald omdat ik geen hondjes mag gebruiken en het mag niet in co op.

    Iemand nog een tip waar ik wat gear en wapens voor mijn level 36 Samurai kan vinden??? Loop een beetje achter namelijk. :'-(
     
  14. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
  15. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon je Uchigatana upgraden met smithing stones. Ik heb tot circa lvl 110 met de Uchigatana en standaard unsheathe ash gespeeld :)
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Klaar met 103 uur op de teller. Geweldig spel. Nu even klaar met Elden Ring alleen haha.

    Vond de laatste bazen na Malenia wel qua moeilijkheidsgraad een beetje tegenvallen. Design en spektakel was wel tof! Uiteindelijk voor Ranni's einde gegaan. Weet niet echt of het nu goed of slecht einde is alleen is :+
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2022
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als je veel punten in Dex stopt kun je hem ook wijzigen naar een Keen Uchigataba die extra schaalt met Dex.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoe kom ik aan een Keen??? Ik heb Holy en Magic Ashes, maar heb er eentje van vuur nodig en dan kan ik die Frost evergoal wel hebben denk ik. Mogelijk zelfs in één keer.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    In Stormveil castle heb je een item. Daarmee kun je iedere Ashe gebruiken en dan Keen laten schalen.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt voor de tip. Probleem is dat ik nog maar level 36 ben en dus nog even niet naar Stormveil Castle kan gaan. Ik moet echt 40 zijn geloof ik. En dan een manier vinden tegen die ellendige raven.
     

Deel Deze Pagina